Hebi Skrevet 25. november 2020 #5061 Del Skrevet 25. november 2020 Tenk at hun sier på story at hun er flink å merke reklame. Der lo jeg godt.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamelll Skrevet 25. november 2020 #5062 Del Skrevet 25. november 2020 Hebi skrev (51 minutter siden): Tenk at hun sier på story at hun er flink å merke reklame. Der lo jeg godt.. Jeg syns hun er flink til det jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 25. november 2020 #5063 Del Skrevet 25. november 2020 Karamelll skrev (12 minutter siden): Jeg syns hun er flink til det jeg. Hun er helt latterlig dårlig på det. Ja, hun merker de fleste storyer med reklame, men med liten skrift, klint ut i et hjørne og i samme farge som bakgrunnen. Jeg melder alle reklameskjulende influensere jeg kommer over inn til Forbrukertilsynet, og i disse black week dager melder jeg sikkert 10 for dagen. På ett eller annet tidspunkt må jo FT ta tak i det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 25. november 2020 #5064 Del Skrevet 25. november 2020 De bildene hun står i bare undertøyet skal være merket alle som en. Uansett hva "budskapet" er. Det er samarbeid. Ferdig snakka. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 25. november 2020 #5065 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) Karamelll skrev (4 timer siden): Jeg syns hun er flink til det jeg. Les noen sider bakover i tråden så får du mange eksempler på dårlig eller umerket reklame som er fra denne måneden bl.a. Bara og Change er vel de som oftest klages på. F.eks. så skriver hun om operasjonen til et undertøysbilde uten at Change er nevnt (samarbeid skal merkes uansett) uten reklamemerking selv om hun har et pågående samarbeid. I kommentarfeltet spør folk om hvor undertøyssettet er fra og da svarer hun Change, gjerne med link. Dette er skjult reklame, og noe som skjer ofte på Helenes Instagram, både på poster og i story. Endret 25. november 2020 av Jaymie 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamelll Skrevet 25. november 2020 #5066 Del Skrevet 25. november 2020 Jaymie skrev (1 time siden): Les noen sider bakover i tråden så får du mange eksempler på dårlig eller umerket reklame som er fra denne måneden bl.a. Bara og Change er vel de som oftest klages på. F.eks. så skriver hun om operasjonen til et undertøysbilde uten at Change er nevnt (samarbeid skal merkes uansett) uten reklamemerking selv om hun har et pågående samarbeid. I kommentarfeltet spør folk om hvor undertøyssettet er fra og da svarer hun Change, gjerne med link. Dette er skjult reklame, og noe som skjer ofte på Helenes Instagram, både på poster og i story. Ja det kan stemme. Har ikke helt tenkt over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 25. november 2020 #5067 Del Skrevet 25. november 2020 Karamelll skrev (1 time siden): Ja det kan stemme. Har ikke helt tenkt over det. Det er det alle påvirkerene regner med, og grunnen til at jeg alltid nevner feilmerking/ umerket reklame. Følgere tenker ikke over det, men påvirkerene virker mer troverdig. Det er sleipt, spesielt når Helene klager over manglende merking hos andre og synes hun selv er så flink 🤦🏼♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 26. november 2020 #5068 Del Skrevet 26. november 2020 Undres på om hun blir begeistret eller kvalm når hun leser i kommentarfeltet under rumpebildet... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 26. november 2020 #5069 Del Skrevet 26. november 2020 lillehammeren skrev (15 minutter siden): Undres på om hun blir begeistret eller kvalm når hun leser i kommentarfeltet under rumpebildet... Tenkte det samme selv. Jeg hadde blitt skeptisk når det et menn 60+ som skriver sexy o.l 👀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 26. november 2020 #5070 Del Skrevet 26. november 2020 Hebi skrev (4 minutter siden): Tenkte det samme selv. Jeg hadde blitt skeptisk når det et menn 60+ som skriver sexy o.l 👀 Hadde ikke boostet min selvtillit. Og ville kanskje ha vasket føttene mine om de skulle ut på Instagram sånn... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyaluronica Skrevet 26. november 2020 #5071 Del Skrevet 26. november 2020 Har hun slettet brukeren sin på Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 26. november 2020 #5072 Del Skrevet 26. november 2020 Hyaluronica skrev (7 minutter siden): Har hun slettet brukeren sin på Instagram? Er der fortsatt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 26. november 2020 #5073 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg kommer aldri til å forstå at noen trøkker ræven sin opp i kamera og tar bilde som de legger ut på SoMe. Det er, i mine øyne, lite fint - uavhengig om «modellen» er slank eller tykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 26. november 2020 #5074 Del Skrevet 26. november 2020 Twistdott skrev (11 minutter siden): Jeg kommer aldri til å forstå at noen trøkker ræven sin opp i kamera og tar bilde som de legger ut på SoMe. Det er, i mine øyne, lite fint - uavhengig om «modellen» er slank eller tykk. Fryktelig lite klasse og stil over dette, og undertøy kan vises på smakfull måte. Dette ble bare puteflaut. Alt jeg ser er ei stor rumpe og skitne føtter. Ikke akkurat en fristende reklame for min del, men tydelig at diverse eldre herrer syns det var spot on. Kanskje ikke helt i undertøykjedens målgruppe. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. november 2020 #5075 Del Skrevet 26. november 2020 Tråden er ryddet for brudd på reglene om opphavsrett og svar til dette. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 27. november 2020 #5076 Del Skrevet 27. november 2020 Trusereklame.....jeg ser "bare" de skittene føttene 🙄😒🤢 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 27. november 2020 #5077 Del Skrevet 27. november 2020 Flettfrid skrev (3 timer siden): Trusereklame.....jeg ser "bare" de skittene føttene 🙄😒🤢 Første jeg så å 😬🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 27. november 2020 #5078 Del Skrevet 27. november 2020 Å være så desperat etter oppmerksomhet at man er villig til å fremstå som *billig og useriøs*..For det meste av det hun har å by på er rompe/kløft og * ta meg * blikk...stusselig egt.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 27. november 2020 #5079 Del Skrevet 27. november 2020 Beatbox skrev (4 timer siden): Å være så desperat etter oppmerksomhet at man er villig til å fremstå som *billig og useriøs*..For det meste av det hun har å by på er rompe/kløft og * ta meg * blikk...stusselig egt.. Intet nytt under solen mao 🙈🤪 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 27. november 2020 #5080 Del Skrevet 27. november 2020 Elisiaflisa skrev (7 minutter siden): Intet nytt under solen mao 🙈🤪 Same as it ever was😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå