Krølltang89 Skrevet 21. august 2020 #4541 Del Skrevet 21. august 2020 🍿 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 21. august 2020 #4542 Del Skrevet 21. august 2020 21 minutter siden, Krølltang89 skrev: 🍿 Utrolig at dere syns dette et underholdning istedenfor å ta ansvar ovenfor den rollen kona di har som influenser. Både ang redigering av biler og merking av reklame 😳 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 21. august 2020 #4543 Del Skrevet 21. august 2020 Just now, Hebi said: Utrolig at dere syns dette et underholdning istedenfor å ta ansvar ovenfor den rollen kona di har som influenser. Både ang redigering av biler og merking av reklame 😳 Helt ærlig: kom gjerne med seriøse henvendelser når det gjelder redigering og vi skal svare seriøst. I det aktuelle tilfelle som diskuteres her ville handen blandt annet ikke være rett dersom midjen hadde blitt dratt inn. Skyggen av treet ville heller ikke vært rett. Helene har kommet med 3-5 egne innlegg opp gjennom årene hvor hun svarer på dette med redigering. Vi har også tidligere demonstrert dette med vinkler på film. Det går ikke gjennom hos alle, og det har vi lært å akseptere. Merking av reklame tar vi seriøst, men ser at vi selvfølgelig har forbedringspotensiale. Vi har kontroll på avtalene vi har, og merker etter beste evne utfra dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 21. august 2020 #4544 Del Skrevet 21. august 2020 32 minutter siden, Krølltang89 skrev: 🍿 Er du ikke enig i at det hadde vært gøy om dere var med på Bloggerne? Da skulle jeg faktisk sett på. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 21. august 2020 #4545 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) 2 minutter siden, Lirah said: Er du ikke enig i at det hadde vært gøy om dere var med på Bloggerne? Da skulle jeg faktisk sett på. 😄 Takk for det. Helene er med, jeg er skeptisk. Kamrasky og alt det der Jeg fungerer best bak kulissene:p Endret 21. august 2020 av Krølltang89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 21. august 2020 #4546 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) 6 minutter siden, Krølltang89 skrev: Helt ærlig: kom gjerne med seriøse henvendelser når det gjelder redigering og vi skal svare seriøst. I det aktuelle tilfelle som diskuteres her ville handen blandt annet ikke være rett dersom midjen hadde blitt dratt inn. Skyggen av treet ville heller ikke vært rett. Helene har kommet med 3-5 egne innlegg opp gjennom årene hvor hun svarer på dette med redigering. Vi har også tidligere demonstrert dette med vinkler på film. Det går ikke gjennom hos alle, og det har vi lært å akseptere. Merking av reklame tar vi seriøst, men ser at vi selvfølgelig har forbedringspotensiale. Vi har kontroll på avtalene vi har, og merker etter beste evne utfra dette. Jeg driter litt i redigeringsdebatten, men kan dere snart få med dere at merking av reklame ikke skal være bortgjemt med dårlig lesbar farge. Merking av reklame skal kunne sees tydelig og være i samme skriftstørrelse som reklameteksten. Dette har dere blitt dårligere på. Ordet reklame er ofte bortgjemt i liten hvit fontstørrelse øverst i hjørner som gjør at man må lete etter det. Og alle bilder med produkter fra butikker med samarbeid skal merkes selv om det produktet som er avbildet er sponset eller ikke (dvs alt av bara, ellos, change, FUS osv) Endret 21. august 2020 av Jaymie 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 21. august 2020 #4547 Del Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, Krølltang89 skrev: Merking av reklame tar vi seriøst, men ser at vi selvfølgelig har forbedringspotensiale. Vi har kontroll på avtalene vi har, og merker etter beste evne utfra dette. Det er bra, vil anbefale dere å lese innholdet i linken til Forbrukertilsynet. Bra å ha kontroll på avtaler, men også viktig å merke alt som skal merkes og gjøre det iht. kravene. Er man f.eks. sponset av Bara må alle innlegg med Baraklær på merkes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 21. august 2020 #4548 Del Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, Jaymie said: Jeg driter litt i redigeringsdebatten, men kan dere snart få med dere at merking av reklame ikke skal være bortgjemt med dårlig lesbar farge. Merking av reklame skal kunne sees tydelig og være i samme skriftstørrelse som reklameteksten. Dette har dere blitt dårligere på. Ordet reklame er ofte bortgjemt i liten hvit fontstørrelse øverst i hjørner som gjør at man må lete etter det. Litt uhyggelig tone, men vi tar den Helene sier seg enig, og skal endre på dette fremover. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 21. august 2020 #4549 Del Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, Krølltang89 skrev: Litt uhyggelig tone, men vi tar den Helene sier seg enig, og skal endre på dette fremover. Flott. Mener ikke å være uhyggelig, men litt lei av denne dumme redigeringsdebatten, og litt oppgitt fordi dette med merking har blitt tatt opp så ofte. Helene var veldig god på merking før så jeg synes det er litt rart hvor mye dårligere det har blitt det siste halve året. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 21. august 2020 #4550 Del Skrevet 21. august 2020 Men dere, dere kan ikke lure meg til å endelig kommentere når det er usaklig snakk om bilde redigering, for å så switche helt om til saklig, ordentlig og to the point argumentasjon rundt dårlig reklame merking 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 21. august 2020 #4551 Del Skrevet 21. august 2020 9 minutter siden, Krølltang89 skrev: Takk for det. Helene er med, jeg er skeptisk. Kamrasky og alt det der Jeg fungerer best bak kulissene:p Du hadde sikkert blitt vandt til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 21. august 2020 #4552 Del Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, Jaymie said: Flott. Mener ikke å være uhyggelig, men litt lei av denne dumme redigeringsdebatten, og litt oppgitt fordi dette med merking har blitt tatt opp så ofte. Helene var veldig god på merking før så jeg synes det er litt rart hvor mye dårligere det har blitt det siste halve året. Ting går litt opp og ned. Jeg skal ikke unnskylde noe, men gjentar heller meg selv: Både Helene og jeg er enig at ordet reklame burde være mer fremtredende på postene hennes. Dette skal vi endre 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 21. august 2020 #4553 Del Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, Krølltang89 skrev: Ting går litt opp og ned. Jeg skal ikke unnskylde noe, men gjentar heller meg selv: Både Helene og jeg er enig at ordet reklame burde være mer fremtredende på postene hennes. Dette skal vi endre Supert! Og om dere ikke kommenterer «redigeringen» så dør debatten ut av seg selv. «Bevis» på story fyrer bare ofte opp mer. Dessverre kan fotografi noen ganger fremheve ting som ser unaturlig ut, og da kaster folk seg over det med en gang. Bare overse det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SansaS Skrevet 21. august 2020 #4554 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) Men se da på forskjellen i lengden på fingrene fra bildene i annonsen.. utrolig naivt å tro at dette er naturlig. Endret 21. august 2020 av SansaS 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 21. august 2020 #4555 Del Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, SansaS said: Men se da på forskjellen i lengden på fingrene.. utrolig naivt å tro at dette er naturlig. Fingrene er ikke unormalt lange, men tommelen peker litt mot kamera og ser derfor kortere ut slik at de andre fingrene ser lange ut. Jeg blir helt matt... Snakk om å gå 100% inn for å finne noe feil. Finner man det ikke er det bare å finne på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 21. august 2020 #4556 Del Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, SansaS said: Men se da på forskjellen i lengden på fingrene.. utrolig naivt å tro at dette er naturlig. Ok. La oss si du har rett: Er du klar over hvor insane skillz man må ha for å evt rette ut fingrene etter man har dratt inn midjen? Og hvis fingrene er lengere, så har man da dratt fingrene nedover: hvilken positive effekt ville dette ha på hennes figur? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. august 2020 #4557 Del Skrevet 21. august 2020 21 minutter siden, Krølltang89 skrev: Takk for det. Helene er med, jeg er skeptisk. Kamrasky og alt det der Jeg fungerer best bak kulissene:p Drage-paret er fine sammen og har flere vinklinger for et slikt konsept. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 21. august 2020 #4558 Del Skrevet 21. august 2020 6 minutter siden, Krølltang89 skrev: Helene sier seg enig, og skal endre på dette fremover. Altså dette virker å være standardsvaret som kommer hver eneste gang, men ingenting blir gjort. Det hjelper ikke å komme med tomme lovnader når en kan melde inn for manglende, ufullstendig og/eller feil merking nesten hver eneste dag....på flere kanaler. Det går 2 dager, så er det tilbake til alle feil. Det et utrolig dårlig av en bedrift som faktisk tjener på reklamen. Senest det siste innlegget på instagram er feil. Ingen steder står hvem det er reklame for, og på facebook er det ikke merket som noe reklame i det hele tatt. Ikke er kjolen fra bara merket i story da den enda har markedsføringsverdi, og heller ikke er antrekket du reklamerer for få timer før fra ellos merket i bildet i speilet i story. Så har en hele problematikken om det som blir bevisst (for dette er formidlet før) skjuling av reklamemerkingen oppi hjørner og under brukernavn. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 21. august 2020 #4559 Del Skrevet 21. august 2020 Åh! Drage mannen 😁 så gøy at du stikker innom her! Du virker så sympatisk og gøy, og Helene er en flott dame. Syns dere er et frisk pust i en ellers overfladisk SoMe verden, stå på. Og stort ja til bloggene, da skal jeg se på 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 21. august 2020 #4560 Del Skrevet 21. august 2020 9 minutter siden, Moonwalker skrev: Altså dette virker å være standardsvaret som kommer hver eneste gang, men ingenting blir gjort. Det hjelper ikke å komme med tomme lovnader når en kan melde inn for manglende, ufullstendig og/eller feil merking nesten hver eneste dag....på flere kanaler. Det går 2 dager, så er det tilbake til alle feil. Det et utrolig dårlig av en bedrift som faktisk tjener på reklamen. Senest det siste innlegget på instagram er feil. Ingen steder står hvem det er reklame for, og på facebook er det ikke merket som noe reklame i det hele tatt. Ikke er kjolen fra bara merket i story da den enda har markedsføringsverdi, og heller ikke er antrekket du reklamerer for få timer før fra ellos merket i bildet i speilet i story. Så har en hele problematikken om det som blir bevisst (for dette er formidlet før) skjuling av reklamemerkingen oppi hjørner og under brukernavn. Jeg er veldig enig med deg her, og du nevner mye grunnen til at jeg er oppgitt fordi det har blitt tatt opp så ofte. Ser man på story nå er det flere poster merket med reklame hvor lokketeksten er fremhevet med stor skrift og bakgrunnsfarge, mens «reklame» er hvit uten bakgrunnsfarge, gjemt i hjørnet på toppen av bildet og i en mye mindre fontstørrelse (Eks: reklame for FUS). Og den umerkede reklamen for Ellos hadde jeg faktisk ikke fått med meg og det er enda verre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå