Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

«Hvordan våger hele å spise softis OG påstå at truser er små i størrelsen?!!?!?!?? 😡😡😡😠😡😡»

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lirah
1 time siden, Girlygirl9 skrev:

«Hvordan våger hele å spise softis OG påstå at truser er små i størrelsen?!!?!?!?? 😡😡😡😠😡😡»

Hva mener du? Ingen som har skrevet det? Hva er problemet med at andre deler sin erfaring med Change sine truser? 

2 timer siden, Koya skrev:

Jeg har de fleste trusene mine fra change  og de er virkelig ikke små i størrelsen.  Jeg må ned rundt 2 størrelser fra den jeg vanligvis bruker .

Jeg er en XL/XXL, og bruker størrelse L i trusene fra Change. Behagelige truser, men er ikke enig i at de er små i størrelsen. 

Endret av Lirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler vi størrelser nå altså 😆 Skjønner at jeg ikke kan handle på change om de er så store i størrelsen, men syns ikke jeg går glipp av noe. Det hun viser frem er ikke pent. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Drage skal bruke mindre tid på å terpe på andre sine sosiale medier og merking, og heller fokusere mer på sin egen hvor der er merkante mangler de siste månedene 🤷‍♀️ Virker veldig rart å være konsekvent mangelfull på dette området for å så aktivt kritisere noen andre for akkurat det samme. Projeksjon kanskje?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
1 time siden, Superrosa skrev:

Kanskje Drage skal bruke mindre tid på å terpe på andre sine sosiale medier og merking, og heller fokusere mer på sin egen hvor der er merkante mangler de siste månedene 🤷‍♀️ Virker veldig rart å være konsekvent mangelfull på dette området for å så aktivt kritisere noen andre for akkurat det samme. Projeksjon kanskje?

Dette er jeg helt enig i. Hun har akkurat gjort det samme for trusene til Change. For det første ser vi mye rumpe og mye Helene, og bare litt av trusa. Vi ser like mye av trusa til Helene, som vi ser av håret til Sophie Elise, på bildet der SE viser mer BH og pupp enn hår. 

Skal man reklamere for truser så viser man frem trusa i all sin prakt (det er iallefall min mening, tenker at når man reklamerer for et produkt så skal produktet være i fokus?). Man poserer ikke foran speilet for at rumpa skal se så bra ut som overhodet mulig. Helene kaster så jævlig stein i glasshus her, og jeg fatter ikke at hun ikke får flere konfrontasjoner i kommentarfeltet.  

F.eks her reklamerer hun bra for Change. Man ser undertøyet i sin helhet og får et inntrykk av hvordan undertøyet ser ut på kropp. Her er ikke målet å vise frem kropp, men undertøy.  

Endret av Lirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle meg hvordan et bilde av rumpa hennes med ca 1/3 av en synlig truse skal være en god annonse for trusesalg? Det er den udekkede delen av rumpa som er i fokus på instagrambildet, ikke trusa.  

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lyst på det undertøyet ihvertfall. Andres store rumpe er ikke det som får opp kjøpelysten. Jeg bruker 38 og 40 i klær og velger ofte truser i størrelse L selv om M også passer. (Veldig lav toleranse for det aller minste kanter som lager bulk).  Aldri prøvd Change, men det kan umulig stemme at de er små i størrelsene sånn at HD og jeg egentlig har samme størrelse.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lopploella skrev:

Jeg får ikke lyst på det undertøyet ihvertfall. Andres store rumpe er ikke det som får opp kjøpelysten. Jeg bruker 38 og 40 i klær og velger ofte truser i størrelse L selv om M også passer. (Veldig lav toleranse for det aller minste kanter som lager bulk).  Aldri prøvd Change, men det kan umulig stemme at de er små i størrelsene sånn at HD og jeg egentlig har samme størrelse.

Reagerer på det samme. Om trusene er så små i størrelsen, bruker hun da størrelse M vanligvis? Jeg får det ikke til å stemme. Jeg synes trusene ser fine ut fordi jeg liker de med blonder bak og stoff på fremsiden, men jeg får ikke et skikkelig inntrykk av de. Jeg vet heller ikke hvordan de vil sitte på en mage som min. De er på tilbud nå og jeg kunne godt tenke meg å bestille noen, men om hun bruker XL vil jeg tro jeg er størrelse S, og det føler jeg ikke jeg er. Hadde jeg ikke sett denne posten hadde jeg sikkert bestillt noen i medium, men dropper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RoNo skrev:

Reagerer på det samme. Om trusene er så små i størrelsen, bruker hun da størrelse M vanligvis? Jeg får det ikke til å stemme. Jeg synes trusene ser fine ut fordi jeg liker de med blonder bak og stoff på fremsiden, men jeg får ikke et skikkelig inntrykk av de. Jeg vet heller ikke hvordan de vil sitte på en mage som min. De er på tilbud nå og jeg kunne godt tenke meg å bestille noen, men om hun bruker XL vil jeg tro jeg er størrelse S, og det føler jeg ikke jeg er. Hadde jeg ikke sett denne posten hadde jeg sikkert bestillt noen i medium, men dropper det. 

De har størrelsesskjema på siden sin😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et annet syn på hva som er riktig størrelse en meg. Hun legger ut story om at hun må kjøpe mindre bukser og drar ut den elastiske linningen for å demonstere at den er for stor. Samtidig legger hun ut bilde i feeden med samme bukse, den sitter mer en stramt nok og er på ingen måte for stor. Det at man kan dra ut linningen på en "joggebukse" med strech betyr ikke at den er for stor. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
11 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Hun har et annet syn på hva som er riktig størrelse en meg. Hun legger ut story om at hun må kjøpe mindre bukser og drar ut den elastiske linningen for å demonstere at den er for stor. Samtidig legger hun ut bilde i feeden med samme bukse, den sitter mer en stramt nok og er på ingen måte for stor. Det at man kan dra ut linningen på en "joggebukse" med strech betyr ikke at den er for stor. 

Tenkte det samme, forsto ikke helt den storyen. På bildet sitter buksa som et skudd. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske Helene Drage inspirerte meg på undertøysfronten, for jeg også trenger store bh-er. Men så lenge bh-ene hun viser i reklamene passer så dårlig som de gjør, mister jeg helt troa på Change som et sted som kan gi meg gode råd og hjelpe meg med tilpasning, og helt troa på merket i forhold til god kvalitet og passform.

Bh-ene hun viser når hun reklamerer for change ruller ofte opp under den nederste strikkanten, de sitter langt fra oppunder bryst"roten" slik de skal, de har ofte en hel centimenter langsmed kanten av cupen som ikke er fylt, de har ofte glippe under strikken over brystet, de gir helt åpenbart dårlig støtte og hold, og endel andre litt mer fysiske ting som blir litt for personlig å sette fingeren på men som har alt å gjøre med dårlig bh-tilpasning og ingenting å gjøre med Helene. Alt dette er tegn på veldig dårlige passende bh-er. Jeg har enda til gode å se en Change-reklame med Helene Drage med en bh som sitter riktig. Så dessverre, jeg hadde ikke trua på Change før og jeg får det ikke nå heller.

Pst: Helene hvis du leser her, prøv deg hos en annen bh-butikk som kan gi deg bedre hjelp! Det er natt og dag å få en bh som passer ordentlig, jeg lover!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker undertøy fra Change, jeg er en str XL. Trusene sitter perfekt, jeg fikk skikkelig tilpassing av BH som jeg er superfornøyd med. Jeg må ha full-cup, i stor str 😝 Men hvis jeg velger å kjøpe BH eller truse i en mindre str enn jeg er blitt anbefalt, vil ikke undertøyet sitte skikkelig. Da er det mitt valg, fordi jeg ikke vil innse at jeg er den str jeg er. Det kan ikke Change klandres for. Mulig samme sak med Helene, vi vet ikke hvilken str hun er blitt anbefalt kontra hva hun kjøper.

Jeg ser Helene ganske ofte, og hun er nok ikke en M, selv om hun har gått ned mye og ser egentlig veldig flott ut. Det er ikke alltid bildene, selv med så mye filter man kan ha, yter henne rettferdighet - det mener jeg virkelig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
1 time siden, Birdo skrev:

De har størrelsesskjema på siden sin😊

Hvor finner du det? Jeg finner kun BH guide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi en oppsummering av hva hun sa var dårlig med Zizzi? (Har ikke Instagram) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Lirah skrev:

Hvor finner du det? Jeg finner kun BH guide.

Hmm, fant ikke noe selv😅 De hadde før.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Change har jeg akkurat vært å fått veldig god hjelp med bh, trengte nye pga fødsler og amming, så hadde ingen som passet, og hun som jobbet der var veldig flink og fant riktig størrelse og modeller. 

angående trusene så kjøpte jeg 40 i noen og 42 i en modell som var sånn Seamless, da sa hun at den ikke er like mye stretch, så man bør gå opp i den modellen, men i de andre var 40 greit. Alle passet veldig bra. Så er nok litt ulikt på enkelte modeller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært hos Change med BH men det som er anbefalt for rett støtte osv er altfor stramt for meg, jeg bare orker ikke å ha på BH'ene over lengre tid.. Så jeg kjøper strengt tatt alltid "feil" til meg selv med vilje. Jeg liker at det ikke er pinstramt rundt og på stroppene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning og krenkende innlegg med svar. 

Sol, admin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...