Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Lirah
21 timer siden, Lillypad87 skrev:

Kan være. 😊 Mener dog HD har nevnt at hun er veldig glad i brød. Det meste kan jo vennes på, forøvrig. Er selv veeeldig glad i brød og den slags, men spiser det veldig sjeldent nå. Har man først spist litt, så får man jo fort lyst på mer. 🤪 Det går veldig fint, og man fokuserer mer på alt man kan spise, fremfor det man ikke bør spise. De første ukene er nok tøffest, så hun har nok kommet seg over "kneika" nå, vil jeg tro. Men det krever litt å fortsette også, selvfølgelig. Drikker dog selv lettbrus i helgene, og det fungerer fint for meg, men det kan være at de kanskje skal holde seg mest mulig unna søtning på "Frisk uten sukker"-kurset - uten at jeg vet.

Nå har hun oppdatert med at der ikke finnes noe som heter ja eller nei mat i hennes kosthold. Ergo så følger hun ikke lavkarbo, for der er det faktisk ja eller nei mat. Jeg syns bare det er bra, men hun kan ikke si at hun har kutta ut sukker, kunstig søtning og karbohydrater HELT ettersom hun fra tid til annen uansett vil spise det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Sozzenn skrev:

Disse tightsene hun reklamerer for.. Er de bra egentlig? Jeg er mye mindre enn helene men fremdeles ikke flat mage så enkelte tigtser ruller ned.. hun påstår jo disse skal sitte veldig bra.

Noen som har erfaringer?

Jeg har et par av dem. Jeg har litt ekstra på magen, og de sitter godt (høyt liv). De er heller ikke gjennomsiktige, akkurat som lovet, om du velger passende størrelse. 😊

Kunne gjerne tenkt meg flere av dem, men det er jo begrenset hvor mange man egentlig trenger. 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Syns og det er fryktelig kleint at hun driver å leker instagram politi. Nå er det Sophie Elise sitt siste innlegg.. 

Helene har like mange kleine instaposter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lirah skrev:

Nå har hun oppdatert med at der ikke finnes noe som heter ja eller nei mat i hennes kosthold. Ergo så følger hun ikke lavkarbo, for der er det faktisk ja eller nei mat. Jeg syns bare det er bra, men hun kan ikke si at hun har kutta ut sukker, kunstig søtning og karbohydrater HELT ettersom hun fra tid til annen uansett vil spise det. 

Hun poengterte bare at det ikke er en såkalt diett hun går på, men at hun vil gjøre dette til en livsstil. En diett følger man gjerne slavisk i en periode. En livsstil er en varig endring. Det er det for meg også, men "skeier ut" litt av og til likevel. Det vil ikke si at jeg "feilet" bare for å ha spist litt mer karbohydrater en dag, men at det er slik jeg velger å leve. :) Det er jo stor forskjell på å spise noe en sjelden gang, og å spise mye av det hver dag.

Nei, man kan ikke bastant si at man helt og holdent har kuttet ut sukker hvis man likevel spiser det av og til. Er enig i det. Da kan man heller si at man sjeldent spiser sukker, eller spiser veldig lite av det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at Helene kommenterer "hva har en film med bhen din med håret ditt å gjøre?😅" på siste innlegget på instagrammen til SE🤭 Hvor mange ganger har ikke hun gjort det samme?😅

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Birdo skrev:

Litt morsomt at Helene kommenterer "hva har en film med bhen din med håret ditt å gjøre?😅" på siste innlegget på instagrammen til SE🤭 Hvor mange ganger har ikke hun gjort det samme?😅

Snakk om å tråkke i salaten! 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinlig!! 🙈 og du trenger ikke vise en redigert rumpe selv om du skal reklamere for truser Helene..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg skjønner ikke? Har hun sukker stopp eller bare sier hun det? 

på Instagram sier hun at hun har spist softis med karamell saus 🙄 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakka om ikke merket reklame, der her det Ikke snakk om å feie for egen dør først ser jeg 🤣 å ikke minst hashtagger med lov å tenke før man skriver🙈 off 

E06D4208-F856-4B34-AC6E-916916D29452.png

13E2073C-E396-4E0D-B3FE-CC52CEB9FB6D.png

C36198F6-DA8B-4476-857D-7B4536C762F7.png

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2020 den 14.21, Lirah skrev:

Det er jo ikke rart. Helene er større enn meg og jeg må ha XL i tights, i noen tights må jeg faktisk ha XXL for at de IKKE skal være gjennomsiktige. Altså, jeg passer en L, men da ser man absolutt alt..... 

Man ser dessuten at Bara tightsene er gjennomsiktige på henne. Mønsteret er mye lysere og strekt over lår og rumpe. Jeg syns det er rart hun påstår de ikke er det, når bildene tydelig viser at de er det! 

Dette med HD og størrelse er fortsatt veldig forvirrende, synes jeg. Jeg bruker jo, som jeg har nevnt, en L i tights, og er en god del mindre enn henne. Den blir da ikke gjennomsiktig eller strekt. Den trusen hun nylig reklamerte for er en str XL, men hun mener de er små i str (ref. kommentarfeltet under IG-post). Jeg tviler litt på det, og det blir isåfall feil for fremtidige kunder som skal kjøpe seg disse trusene. Bruker selv stort sett L i truser, og de sitter behagelig på.

Akkurat dette blir jeg litt oppgitt over, siden det går ut over potensielle kunder. Hvorfor pynte på sannheten rundt klesstørrelser, og forvirre kunder? For å virke mindre enn det hun er? Det gir ingen mening, siden hun er for å være den man er - uansett størrelse osv. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillypad87 skrev:

Dette med HD og størrelse er fortsatt veldig forvirrende, synes jeg. Jeg bruker jo, som jeg har nevnt, en L i tights, og er en god del mindre enn henne. Den blir da ikke gjennomsiktig eller strekt. Den trusen hun nylig reklamerte for er en str XL, men hun mener de er små i str (ref. kommentarfeltet under IG-post). Jeg tviler litt på det, og det blir isåfall feil for fremtidige kunder som skal kjøpe seg disse trusene. Bruker selv stort sett L i truser, og de sitter behagelig på.

Akkurat dette blir jeg litt oppgitt over, siden det går ut over potensielle kunder. Hvorfor pynte på sannheten rundt klesstørrelser, og forvirre kunder? For å virke mindre enn det hun er? Det gir ingen mening, siden hun er for å være den man er - uansett størrelse osv. 

Change er ikke små i str på truser, er hvert fall min erfaring. Til sammenligning så bruker jeg l/xl på Lindex men M på Change. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Pollen said:

Hun driter seg ut i kommentarfeltet til SE på IG. At hun ikke skjønner det selv.

Og det er trist når hun må gi sine egne kommentarer likes. På den ene kommentaren er det hun og mannens to kontoer som har trykket likt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Klemen10na skrev:

Og det er trist når hun må gi sine egne kommentarer likes. På den ene kommentaren er det hun og mannens to kontoer som har trykket likt. 

Hun liker faktisk alle kommentarene sine🤪 

Endret av Pollen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Birdo skrev:

Change er ikke små i str på truser, er hvert fall min erfaring. Til sammenligning så bruker jeg l/xl på Lindex men M på Change. 

Ikke sant. Har aldri kjøpt truser fra Change selv, men dette synes jeg høres mye mer sannsynlig ut, enn at de er små i str.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, hobbykokken skrev:

Er hun fremdeles gift? 

Ja hun er gift, mannen viser seg jo tidt og ofte i videoer og i div kommentarfelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
1 time siden, Pollen skrev:

Hun driter seg ut i kommentarfeltet til SE på IG. At hun ikke skjønner det selv.

Ekstremt flaut å lese... Jeg hadde sletta kommentaren min hadde jeg vært henne. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke min erfaring at trusene er små. Forstår ikke behovet med å bortforklare at hun bruker xl. Hun setter jo bare et større fokus på størrelser selv om hun påstår det motsatte. 

Forresten så synes jeg ikke det er så veldig uskyldig at hun bløffer med størrelsene. Det er like kjedelig å kjøpe for stort som for smått og hvis en dame som er en gjennomsnittlig størrelse L følger Helene sitt råd om små størrelser så ender hun jo opp med for stort undertøy. Og en gjennomsnittlig størrelse XL dame ville gjerne unnlatt å handle hos change, for det er mange av kolleksjonene deres som ikke har størrelser utover XL. Synes Change det er greit å gå glipp av salg fordi ambassadøren deres bevisst villeder potensielle kunder? 

Endret av alix
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lillypad87 skrev:

Ikke sant. Har aldri kjøpt truser fra Change selv, men dette synes jeg høres mye mer sannsynlig ut, enn at de er små i str.

Jeg har de fleste trusene mine fra change  og de er virkelig ikke små i størrelsen.  Jeg må ned rundt 2 størrelser fra den jeg vanligvis bruker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...