Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Licorice
Skrevet (endret)
26 minutter siden, miss summers skrev:

Så trivelige dere er. 

Trivelig? Jeg trodde oppriktig at du var ironisk. Det er øyevipper det er snakk om, ikke et avrevet lem. Beklager at jeg ikke klarer å forstå meg på hvordan noe så ubetydelig kan være så viktig.... Jeg syns ikke man skal undergrave i-landsproblemer alltid, for det er jo faktisk reelle problemer, men det her var bare drøyt syns jeg. 

For å svare på Helene sitt forrige innlegg, så er det helt innafor å være opptatt av eget utseende. Det er mange av oss. Men det hørtes ut som hun var mer enn bare opptatt av utseende sitt i måten hun snakket om seg selv på. Det er slik min indre mobber prater til meg, for å si det sånn, og det er hverken sunt eller greit! Ser hun prøver å ro det i land ved å si at hun ikke føler seg fresh... For en merkelig måte å ordlegge seg på. Dobbeltmoralen slår til igjen. 

Endret av Licorice
Videoannonse
Annonse
Gjest Licorice
Skrevet
8 timer siden, SansaS skrev:

Så fint at hun skriver på ig at hun sliter. Det har flere her inkl meg etterlyst mer åpenhet rundt. I alle fall all den tid hun har hatt fokus på vekt i bloggen fra før av.

velger hun å dele mer om dette kan det være veldig interessant for mange lesere.

Velger hun å la vær er det ok, men da kan hun saktens ikke fortsette slik hun har gjort med å fremme et budskap om at hun elsker seg selv og «awesomeness» som blir så hardt fremtvunget at det nesten får motsatt effekt. 

Det var leit å se reaksjonen hennes på vippene, jeg syns egentlig ikke det var så stor forskjell. Jeg tror det sier litt om selvtilliten og usikkerheten hennes. 

Veldig enig. 

Skrevet

Jeg synes det er helt sjukt at hu svir av rundt 700kr for vippeprodukter etter at hun tok vekk de falske. Det er pinlig kort tid siden hu tagg etter penger for å operere bikkja.. 

• Liker 31
Skrevet
7 minutter siden, xxkristin skrev:

Jeg synes det er helt sjukt at hu svir av rundt 700kr for vippeprodukter etter at hun tok vekk de falske. Det er pinlig kort tid siden hu tagg etter penger for å operere bikkja.. 

Man behöver ju köpa 3 olika mascara samtidigt och en primer till fransarna... Om pengar nu är et problem för henne så ser man hur man inte ska bära sig åt iaf. 

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, xxkristin said:

Godt eksempel på hva hun egentlig bruker pengene sine på... Syns det er kleint og ikke minst skammelig at hun ikke tenker seg om 2 ganger om HVA hun legger ut i disse Corona tider + etter å ha fått 30 000 NOK gratis av sine følgere. 

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, Superrosa skrev:

Godt eksempel på hva hun egentlig bruker pengene sine på... Syns det er kleint og ikke minst skammelig at hun ikke tenker seg om 2 ganger om HVA hun legger ut i disse Corona tider + etter å ha fått 30 000 NOK gratis av sine følgere. 

Jeg hadde angret glatt hvis jeg hadde bidratt! 😅

• Liker 14
Skrevet
Just now, xxkristin said:

Jepp :S 700 NOK er en fin start på ny buffer. 

• Liker 9
Gjest Licorice
Skrevet (endret)
1 minutt siden, xxkristin skrev:

Jeg bidro med 50 kr... Kjenner det gnager litt nå ja. :P Tydelig at hun ikke bare føler seg ufresh uten vipper, hun føler seg tilsynelatende helt tom og må kompensere fort som faen. Hadde hun følt seg like bra uten vipper så hadde hun da ikke brent av mange 100 kr på vippeprodukter!? Jeg forstår helt ærlig ingenting. 

Endret av Licorice
Skrevet
3 minutter siden, Licorice skrev:

Jeg bidro med 50 kr... Kjenner det gnager litt nå ja. :P Tydelig at hun ikke bare føler seg ufresh uten vipper, hun føler seg tilsynelatende helt tom og må kompensere fort som faen. Hadde hun følt seg like bra uten vipper så hadde hun da ikke brent av mange 100 kr på vippeprodukter!? Jeg forstår helt ærlig ingenting. 

Nei, samme her! Det virker som om at det krampaktig overkompenseres som du nevner. Jeg har også hatt falske vipper, men kjørte vanlig mascara og tenkte at ingenting i hele verden kunne reddet de uansett. Og om jeg så hadde kjøpt alt hun kjøpte, ville jeg tenkt lenger enn å poste det offentlig etter spleisen. Hu eier ikke skam! 

• Liker 11
Gjest Beatbox
Skrevet
1 minutt siden, xxkristin skrev:

Nei, samme her! Det virker som om at det krampaktig overkompenseres som du nevner. Jeg har også hatt falske vipper, men kjørte vanlig mascara og tenkte at ingenting i hele verden kunne reddet de uansett. Og om jeg så hadde kjøpt alt hun kjøpte, ville jeg tenkt lenger enn å poste det offentlig etter spleisen. Hu eier ikke skam! 

Greit at følgerne får se hvem hun er og hva hun står for...Snakk om å spytte på de som bidro til at hunden ble operert!! Kjenner jeg blir forbanna på en såkalt influencer med en sånn oppførsel...

Skrevet
6 minutter siden, Beatbox skrev:

Greit at følgerne får se hvem hun er og hva hun står for...Snakk om å spytte på de som bidro til at hunden ble operert!! Kjenner jeg blir forbanna på en såkalt influencer med en sånn oppførsel...

Helt enig! Arrogant og usmakelig oppførsel. 

• Liker 11
Skrevet

Ja, det siste bildet ser veldig annerledes ut😮 

• Liker 5
Gjest Blåklokka*
Skrevet

Hvorfor i alle dager svi av så mye penger på mascara, ingen trenger 3-4 på en gang! Det holder med én! Rett og slett kvalmt når hun nettopp har hatt innsamlingsaksjon til hunden. Fy søren altså, et hån mot de som hjalp henne. 

Skrevet

Må føles litt trist at alle hyller det nydlige bildet hun la ut, hvor det er så heftig filter at man knapt kjenner henne igjen? 
Hvorfor legge hodet på hoggestabben (for sin egen psykiske del)?

• Liker 11
Gjest Beatbox
Skrevet
12 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Må føles litt trist at alle hyller det nydlige bildet hun la ut, hvor det er så heftig filter at man knapt kjenner henne igjen? 
Hvorfor legge hodet på hoggestabben (for sin egen psykiske del)?

Fordi hun digger at hun blir snakket om..derfor gjør hun det tenker jeg. Typisk klikkoman oppførsel!

Skrevet (endret)

Ville hun hatt særlig med klikk og trafikk uten denne tråden?

Endret av SansaS
  • Liker 2
Gjest Beatbox
Skrevet (endret)
56 minutter siden, SansaS skrev:

Endret av Beatbox
Skrevet

Jeg har heller aldri tenkt på at hun ser så ung ut som hun må poengtere? 

• Liker 6
Skrevet
33 minutter siden, SansaS said:

Hun har jo 25 000 følgere på insta mot hva, godt under 50 aktive brukere som poster innlegg i denne tråden? Tviler det genererer merkverdig traffikk. 

• Liker 9
Skrevet
19 minutter siden, Superrosa skrev:

Hun har jo 25 000 følgere på insta mot hva, godt under 50 aktive brukere som poster innlegg i denne tråden? Tviler det genererer merkverdig traffikk. 

Til å ha så mange følgere har hun ganske lavt engasjement. Typisk 200-500 likes per bilde.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...