tutsi123 Skrevet 4. april 2020 #2301 Del Skrevet 4. april 2020 Ser heller IKKE at klær fra Prettylittlething er merket? Er de da kjøpt eller bryter hun loven? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. april 2020 #2302 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg synes heller ikke det hjelper å beklage dagen derpå. Det som allerede er formidlet og delt, er jo det bloggeren forfekter. Nesten bedre å stå for det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 4. april 2020 #2303 Del Skrevet 4. april 2020 Hva var posten om krageben? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 4. april 2020 #2304 Del Skrevet 4. april 2020 44 minutter siden, monstergospel skrev: Hva var posten om krageben? Hun påstod hun hadde synlig kragebein. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 4. april 2020 #2305 Del Skrevet 4. april 2020 3 timer siden, monstergospel skrev: Hva var posten om krageben? Hun filmet egne krageben og sa at hun alltid hadde ønsket seg synlige krageben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 4. april 2020 #2306 Del Skrevet 4. april 2020 Og i reprise sender vi.......Kan vi snart slippe folk som ikke takler kritikk av HD? Full forståelse av ikke aksept for usaklig kritikk, men enkelte her inne oppfører seg som at all kritikk gjelder dem personlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Licorice Skrevet 4. april 2020 #2307 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, Plannergirl skrev: Hun filmet egne krageben og sa at hun alltid hadde ønsket seg synlige krageben. Seriøst!? Det må hun ha lagt ut bare for å få reaksjoner, tenker jeg. Misforstå meg rett, jeg selv syns det er veldig pent med synlige kragebein, og når jeg er normalvektig så er de synlige og jeg syns det er vakkert. Men jeg ser virkelig ikke for meg at Helene legger ut dette på storyen sin, med tanke på det hun "kjemper" for og står for!? Spesielt... Jeg syns dog ikke at det er noe galt i å ønske seg synlige kragebein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 4. april 2020 #2308 Del Skrevet 4. april 2020 Tanrevel kjøpt,reklame,spons eller hva??? Usikkerheten er til å ta og føle på,når hun i tillegg også har vist flere ting fra Prettylittlething uten å merke noe.Da har kun kanskje vært på shopping da? Tatt i betraktning av at hun nettopp har tigget over 30.000 av fremmede er det ganske usmakelig å vise frem sine nyanskaffelser. Eller er det spons/reklame som er vist umerket. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. april 2020 #2309 Del Skrevet 4. april 2020 52 minutter siden, Beatbox skrev: Og i reprise sender vi.......Kan vi snart slippe folk som ikke takler kritikk av HD? Full forståelse av ikke aksept for usaklig kritikk, men enkelte her inne oppfører seg som at all kritikk gjelder dem personlig.. Hadde kritikken vært saklig , hadde nok ingen reagert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 4. april 2020 #2310 Del Skrevet 4. april 2020 44 minutter siden, Orly skrev: Hadde kritikken vært saklig , hadde nok ingen reagert. Er den ikke saklig. Hva begrunner du det med? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016-2 Skrevet 5. april 2020 #2311 Del Skrevet 5. april 2020 Hon skriver på inta att om den har situationen består måste hon ha flera myskläder. Bra hon tänker på shopping av kläder till sig själv nu som operationen på hunden blev täckt av andra via Spleis. Flera myskläder är nog inte första på mångas lista utan buffer och i en svär ekonomisk situationen, som hon har berättat att hon är i... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. april 2020 #2312 Del Skrevet 5. april 2020 14 timer siden, Beatbox skrev: Og i reprise sender vi.......Kan vi snart slippe folk som ikke takler kritikk av HD? Full forståelse av ikke aksept for usaklig kritikk, men enkelte her inne oppfører seg som at all kritikk gjelder dem personlig.. Hvis det er meg du mener, så får du nesten vise til hvor jeg ikke takler kritikk av HD. Jeg har gjentatt til det kjedsommelige at kritiser i vei, men når dere dreier det til kritikk av kropp og de gjentatte stikkene som noen brukerene hele tiden skal gi henne på grunn av hvordan hun ser ut, så roper jeg ut. Det hadde selvfølgelig vært bedre om dere hadde hatt litt selvjustis i tråden, der kritikerene selv hadde slått ned på det. Det er jo helt vanlig i andre tråder. Om dere ikke liker rosa hår, hvordan hun reklamere, om bikinien var fin eller ikke, bryr jeg meg overhodet ikke noe om. Men at hun må være misfornøyd fordi hun har en kåpe over bikinien blir helt idiotisk. Hører dere virkelig ikke selv hvor dumt det blir ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 5. april 2020 #2313 Del Skrevet 5. april 2020 Hva er greia med å gnu seg under øyet under hver eneste filming?! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 5. april 2020 #2314 Del Skrevet 5. april 2020 4 timer siden, Pollen skrev: Hva er greia med å gnu seg under øyet under hver eneste filming?! Hvorfor er det noe du lurer på? Spør henne, da, vel. Hun pleier alltid å svare når man spør henne om noe. Jeg lurer på hva motivasjonen er for å stille et sånn spørsmål? Skal man stilles til veggs for sånne bagateller, da skjønner en kanskje hvorfor jeg synes denne tråden er usmakelig. Hun skal virkelig få gjennomgå for hver minste, lille ting. Jeg har en uvane med å bite meg på innsiden av kinnet. Det hadde jeg kanskje gjort om jeg var "blogger/influenser" også. Kanskje du også har noen sånne uvaner som du ikke helt tenker over at du gjør? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 5. april 2020 #2315 Del Skrevet 5. april 2020 1 time siden, Era Vulgaris skrev: Hvorfor er det noe du lurer på? Spør henne, da, vel. Hun pleier alltid å svare når man spør henne om noe. Jeg lurer på hva motivasjonen er for å stille et sånn spørsmål? Skal man stilles til veggs for sånne bagateller, da skjønner en kanskje hvorfor jeg synes denne tråden er usmakelig. Hun skal virkelig få gjennomgå for hver minste, lille ting. Jeg har en uvane med å bite meg på innsiden av kinnet. Det hadde jeg kanskje gjort om jeg var "blogger/influenser" også. Kanskje du også har noen sånne uvaner som du ikke helt tenker over at du gjør? Hvem bryr seg om du synes denne tråden er usmakelig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. april 2020 #2316 Del Skrevet 5. april 2020 20 timer siden, tutsi123 skrev: Er den ikke saklig. Hva begrunner du det med? Med hva som står her, hva er saklig i denne tråden mener du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 6. april 2020 #2317 Del Skrevet 6. april 2020 13 timer siden, Pollen skrev: Hvem bryr seg om du synes denne tråden er usmakelig. Sikkert ingen, men jeg uttaler meg allikevel. Og du hadde ingen andre argumenter enn dette... Det bidrar liksom ikke til å heve nivået på diskusjonen, når det eneste man kan komme med, er "hvem bryr seg". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 6. april 2020 #2318 Del Skrevet 6. april 2020 Er det bare meg, som syns Helene har blitt veldig slapp på å merke reklame? Gikk gjennom instastorien hennes nå, og ut av 27 stories var 9 åpenbart ikke reklame, 7 var merket reklame og 11 var reklame(omtale/spørsmål av/om eget program, omtale av Bara og omtale om Tanrevel) men ikke merket. Bara vet jeg hun har samarbeide med, Tanrevel er ny og har så vidt jeg vet ikke vært merket, mulig det ikke er reklame - men jeg tviler. En som klager over at andre ikke merker korrekt, mener seg urettferdig behandlet fordi hun merker alt etter beste evne og har brukt tid på å sette seg inn i regelverket, bør være best i klassen på dette område. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SansaS Skrevet 6. april 2020 #2319 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Tror ikke det er reklame. Jeg tror hun har betalt det selv.. Endret 6. april 2020 av SansaS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 6. april 2020 #2320 Del Skrevet 6. april 2020 4 minutter siden, SansaS skrev: Tror ikke det er reklame. Jeg tror hun har betalt det selv.. Hva baserer du det på? Med tanke på at flere andre driver å reklamerer for Tanrevel for tiden, så tenker jeg at hun er med i samme kampanje... Men at merkingen (i al fall i dag) ikke har blitt helt etter boken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå