Flettfrid Skrevet 27. mars 2020 #2061 Del Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, Beatbox skrev: Ellos har 2 butikker i Sverige https://www.ellos.no/page/concept-store-home Jaja, nå bor vi i Norge da og jeg tok utgangspunkt i det når jeg svarte. Norsk forum, norsk blogger osv... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 27. mars 2020 #2062 Del Skrevet 27. mars 2020 11 minutter siden, Flettfrid skrev: Jaja, nå bor vi i Norge da og jeg tok utgangspunkt i det når jeg svarte. Norsk forum, norsk blogger osv... Norsk forum eller ei, Ellos er svenskt og det vet vel de fleste. Etablert i 1947 btw. Du mente at de ikke hadde noen fysiske butikker, jeg svarte at det har de. Flisespikkeri er veldig gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 27. mars 2020 #2063 Del Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, tutsi123 skrev: Og så ?????? Flere her inne syter om at hun nå ikke reklamerer for zizzi, men de er også på Ellos... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 27. mars 2020 #2064 Del Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, arnoyb skrev: Flere her inne syter om at hun nå ikke reklamerer for zizzi, men de er også på Ellos... Jeg har ikke for vane å syte.Men vet godt at Ellos også har Zizzi,og hun har aldri frontet Zizzi klær etter hun sluttet.Det er litt merkelig.Hun snakket jo så varmt om Zizzi klær da hun jobbet der.Så da lurer jeg på om hennes skamrosing av Zizzi den gangen kun var i salgsøyemed og ikke ekte.Spesielt med tanke på at hun hopper over Zizzi hver eneste gang hun viser klær fra Ellos som hun nå elsker av hele sitt hjerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. mars 2020 #2065 Del Skrevet 27. mars 2020 9 timer siden, Skureguri skrev: Hjelper ikke med MER klær når det er elendig kvalitet. De har da mye forskjellige merker hos ellos 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 27. mars 2020 #2066 Del Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, tutsi123 skrev: Jeg har ikke for vane å syte.Men vet godt at Ellos også har Zizzi,og hun har aldri frontet Zizzi klær etter hun sluttet.Det er litt merkelig.Hun snakket jo så varmt om Zizzi klær da hun jobbet der.Så da lurer jeg på om hennes skamrosing av Zizzi den gangen kun var i salgsøyemed og ikke ekte.Spesielt med tanke på at hun hopper over Zizzi hver eneste gang hun viser klær fra Ellos som hun nå elsker av hele sitt hjerte. Er jo litt hærlig når man kan kjøpe klær som ikke nødvendigvis er tilpasset store. Zizzi starter vell om jeg husker rett på en stor str 42. Mange andre merker slutter på 42/44, det blir automatisk en annen fasong og type klær, trenger jo ikke være noe mer enn det. Men spekulering og antagelser om dårlig moral osv er jo mere gøy, ser poenget ditt 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xinnia Skrevet 27. mars 2020 #2067 Del Skrevet 27. mars 2020 Kan ikke være mye penger hun tjener på blogg og some. Hun har opprettet spleis for å få penger til å operere hunden sin. https://www.spleis.no/project/102789 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 27. mars 2020 #2068 Del Skrevet 27. mars 2020 Jeg kjenner ikke så mye til den typen hund de har, men er hundene hennes tykkere enn rasen pleier å være? Har alltid sett for meg den rasen som veldig slanke, noen ser altfor tynne ut.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. mars 2020 #2069 Del Skrevet 27. mars 2020 Fatshaming av hundene også, seriøst?? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 27. mars 2020 #2070 Del Skrevet 27. mars 2020 19 minutter siden, Della skrev: Jeg kjenner ikke så mye til den typen hund de har, men er hundene hennes tykkere enn rasen pleier å være? Har alltid sett for meg den rasen som veldig slanke, noen ser altfor tynne ut.. Whippet ser jo kanskje tykkere ut enn greyhound da de er mindre og overgangen mellom brystkassen og midjen blir kortere. Men Helenes whippser er da ikke tykke på noe måte! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 27. mars 2020 #2071 Del Skrevet 27. mars 2020 6 minutter siden, skruf skrev: Fatshaming av hundene også, seriøst?? Absolutt ikke. Men om hundene hadde vært/er for tykke så er det i så fall "eier-shaming". Verste jeg vet å se hunder/dyr som eierne ikke gjør det beste de kan for. Sier ikke det er sånn her, men lurte på om det er sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 27. mars 2020 #2072 Del Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, arnoyb skrev: Whippet ser jo kanskje tykkere ut enn greyhound da de er mindre og overgangen mellom brystkassen og midjen blir kortere. Men Helenes whippser er da ikke tykke på noe måte! Så bra! Da er det sikkert meg som blander rasene, fint å høre 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 27. mars 2020 #2073 Del Skrevet 27. mars 2020 45 minutter siden, xinnia skrev: Kan ikke være mye penger hun tjener på blogg og some. Hun har opprettet spleis for å få penger til å operere hunden sin. https://www.spleis.no/project/102789 To godt voksne mennesker som ikke har 32 000 kr å få tak i til en krisesituasjon?? Jeg hadde ikke fått sove om natta om jeg var barnløs, hadde vært 10+ år i arbeidslivet med en mann som også jobber, leier leilighet og ikke har en krone på sparekonto. Mannen hennes jobber jo haugevis med nattevakter nå (dokumentert i sosiale medier), det blir vel noen ekstra kroner på neste lønn, antar jeg? Hun er permittert, men får uansett 100% lønn i 20 dager framover og 80% av all inntekt opp til 300 000, 62,5% på det over 300 000. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 28. mars 2020 #2074 Del Skrevet 28. mars 2020 Hun kan vel bruke et kredittkort i stede for å tigge.. hadde vert flau 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 28. mars 2020 #2075 Del Skrevet 28. mars 2020 Helene ble tipset om å søke jobb på sykehjem, men det har hun for mye empati til å klare. Herregud🙄 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenedrage Skrevet 28. mars 2020 #2076 Del Skrevet 28. mars 2020 Heisann. Følte at dette tok litt av og vil gjerne svare på spekulasjonene. At Gaia ikke er forsikret er bare tull. Hun har vært forsikret helt siden vi fikk henne for 6 år siden, med unntak av en 3 måneders periode pga en misforståelse mellom oss og forsikringselskapet. Av den grunn har vi nå 1 års karenstid på korsbåndskader på forsikringen vår via Agria Dyreforsikring. Denne karenstiden gjelder for alle som ikke har vært forsikret i et år eller mer hos Agria (se vedlagt dokumentasjon). Dere må gjerne synes hva dere vil om Spleis og alt annet, men vær så snill å ikke spre slik spekulasjoner. Gaia er det kjæreste jeg og Mats har (ved siden av Luna) og hennes helse og velvære er det viktigste for oss. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 28. mars 2020 #2077 Del Skrevet 28. mars 2020 9 minutter siden, helenedrage skrev: Heisann. Følte at dette tok litt av og vil gjerne svare på spekulasjonene. At Gaia ikke er forsikret er bare tull. Hun har vært forsikret helt siden vi fikk henne for 6 år siden, med unntak av en 3 måneders periode pga en misforståelse mellom oss og forsikringselskapet. Av den grunn har vi nå 1 års karenstid på korsbåndskader på forsikringen vår via Agria Dyreforsikring. Denne karenstiden gjelder for alle som ikke har vært forsikret i et år eller mer hos Agria (se vedlagt dokumentasjon). Dere må gjerne synes hva dere vil om Spleis og alt annet, men vær så snill å ikke spre slik spekulasjoner. Gaia er det kjæreste jeg og Mats har (ved siden av Luna) og hennes helse og velvære er det viktigste for oss. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenedrage Skrevet 28. mars 2020 #2078 Del Skrevet 28. mars 2020 Hei igjen. Det er ingen tvil om at jeg ikke er perfekt. Det er ingen tvil om at jeg bruker penger på ting som jeg garantert burde latt være, som de fleste andre vil jeg påstå. Som for eksempel sminke, men vil legge til at det er kjøpt over lang tid, og ikke bare nå i det siste. Angrer jeg nå? Uten tvil. Kommer jeg til å gjøre endringer fremover? Helt klart. Vi lærer alle så lenge man lever og det er lett å sitte på utsiden og si at man "bare burde gjøre slik og slik". Dere kjenner ikke hele situasjonen, og den ønsker jeg heller ikke diskutere. Bare vit at jeg har fått en oppvekker. Nå er imidlertid fokuset hunden min og for henne kan jeg gjøre alt, selv noe så flaut som å opprette en spleis. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. mars 2020 #2079 Del Skrevet 28. mars 2020 8 minutter siden, helenedrage skrev: Hei igjen. Det er ingen tvil om at jeg ikke er perfekt. Det er ingen tvil om at jeg bruker penger på ting som jeg garantert burde latt være, som de fleste andre vil jeg påstå. Som for eksempel sminke, men vil legge til at det er kjøpt over lang tid, og ikke bare nå i det siste. Angrer jeg nå? Uten tvil. Kommer jeg til å gjøre endringer fremover? Helt klart. Vi lærer alle så lenge man lever og det er lett å sitte på utsiden og si at man "bare burde gjøre slik og slik". Dere kjenner ikke hele situasjonen, og den ønsker jeg heller ikke diskutere. Bare vit at jeg har fått en oppvekker. Nå er imidlertid fokuset hunden min og for henne kan jeg gjøre alt, selv noe så flaut som å opprette en spleis. Det er utrolig trist at hunden din er skadet, og helt naturlig at dere gjør det dere kan for å få til en operasjon. Hva som helst kan skje, hvilken dag som helst. Derfor bør man enten ha en buffer eller er kredittkort man kan bruke når det kommer større, uforventede utgifter. Som du selv sier, vi kjenner ikke hele situasjonen. Det er en klassisk blogger-unnskyldning. Blogger deler informasjon om livet sitt, og i det øyeblikket de får kritikk så kommer unnskyldningen om at leserne ikke kjenner hele situasjonen. Leserne kan bare uttale seg om den informasjonen som blir delt, da kan ikke leserne kritiseres for å forholde seg til informasjonen bloggeren selv deler. Du er en forholdsvis kjent influencer. Selv små bloggere/influencere med få lesere kan tjene penger, det framstår derfor merkelig at du, som har to jobber og er influencer i tillegg og en mann i jobb ikke har en krone til overs i tilfelle ekstra utgifter. Det er helt sikkert årsaker til dette som vi ikke kjenner til, men sett utad, framstår det som om dere har levd over evne og nå er avhengig av veldedighet fra fremmede mennesker for å operere hunden. Det er ikke sikkert at det er sånn, men det framstår sånn basert på info som legges ut i dine kanaler. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 28. mars 2020 #2080 Del Skrevet 28. mars 2020 Vi har også hund og den har vært forsikret fra dag 1. Det har heldigvis aldri oppstått noen «misforståelser» mellom oss og forsikringsselskap som feks ubetalte regninger eller andre merkelige hendelser som gjør at man plutselig står uten forsikring. Tenk om det dukket opp en slik misforståelse og så var man uten husforsikring i det huset brant ned. Men når det er sagt kan man feks betale med kredittkort og betale ned der etterpå eller spørre banken om et lite lån. Det skulle være helt unødvendig å spørre fremmende om å betale dyrlegen for seg uansett hvor glad man er i dyret sitt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå