Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Lirah

Forstår ikke hvorfor det er så mange kvinner som har slike løsvipper! Det ser jo ikke fint ut? Hver sin smak så klart men jeg fatter ikke denne trenden. Det er ikke flatterende i det hele tatt imo....... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Lirah skrev:

Forstår ikke hvorfor det er så mange kvinner som har slike løsvipper! Det ser jo ikke fint ut? Hver sin smak så klart men jeg fatter ikke denne trenden. Det er ikke flatterende i det hele tatt imo....... 

Jeg hadde vippeextensions en periode, og jeg elsket det! Hadde ikke sånne voldsomme som mange bloggere/influenser har, da. Det var så lettvint om morgenen og når man var på ferie, f.eks. Kuttet det ut da mine egne vipper ble helt rare av det, og i tillegg ble det veldig dyrt i lengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
9 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Jeg hadde vippeextensions en periode, og jeg elsket det! Hadde ikke sånne voldsomme som mange bloggere/influenser har, da. Det var så lettvint om morgenen og når man var på ferie, f.eks. Kuttet det ut da mine egne vipper ble helt rare av det, og i tillegg ble det veldig dyrt i lengden. 

Har skjønt at mange elsker det ja, ser jo det overalt. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert vakkert nå som alle blir nødt å vente til over påske med påfyll 😅

Glad jeg rakk voksingtimen den 12. før 18:00! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker vippeextensions, men det er vanskelig å finne noen som er gode på det, samt den rette balansen mellom synlig men ikke overdrevent. SE og Drage er ikke flinke til å rense og strelle vippene sine, det ser man ved at de etter få dager stikker alle veier og er klumpete (klumpete er ofte resultat av at de er skitne, sminke f.eks). 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun så agressiv i markedsføringen av Ellos???????????? Er ikke det en nettbutikk? Ikke lenge siden hun frenetisk hengte ut kleskjeden Hennes og Maritz for kun å tilby store størrelser på nettbutikken sin.Så at hun er såååååååååååå fornøyd med Ellos , gir rett og slett ingen mening. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
1 minutt siden, tutsi123 skrev:

Hvorfor er hun så agressiv i markedsføringen av Ellos???????????? Er ikke det en nettbutikk? Ikke lenge siden hun frenetisk hengte ut kleskjeden Hennes og Maritz for kun å tilby store størrelser på nettbutikken sin.Så at hun er såååååååååååå fornøyd med Ellos , gir rett og slett ingen mening. 

Spør igjen jeg; hva skjedde med Zizzi?? Var ikke de også * verdens beste * på store størrelser osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Beatbox skrev:

Spør igjen jeg; hva skjedde med Zizzi?? Var ikke de også * verdens beste * på store størrelser osv??

Alt i alt,null troverdighet .

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tutsi123 skrev:

Men et ikke Ellos kun en nettbutikk?! Blir det ikke da litt rart å sammenligne med en kjede som også har fysiske butikker? Kan man ikke være fornøyd med en nettbutikk selv om man ikke er det med en fysisk butikk?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, arnoyb skrev:

Men et ikke Ellos kun en nettbutikk?! Blir det ikke da litt rart å sammenligne med en kjede som også har fysiske butikker? Kan man ikke være fornøyd med en nettbutikk selv om man ikke er det med en fysisk butikk?

Har allerede kommentert nettopp dette for flere sider siden. Hun syntes det var dårlig at man tok ut noe av utvalget i butikk og flyttet det over til nett. Samtidig som hun reklamerer for Ellos som kun er på nett og har dyrere returordninger/levering.

Forøvrig er H&M veldig flinke på store størrelser, jeg har bestilt 2 ganger siden jul og er super fornøyd med klærne og passformen!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, arnoyb skrev:

Enig , veldig merkelig sammenligning

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
20 timer siden, tutsi123 skrev:

Ellos tilbyr store str, og at hun er fornøyd med Ellos gir absolutt mening. De har et mye større utvalg enn HM på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Ellos tilbyr store str, og at hun er fornøyd med Ellos gir absolutt mening. De har et mye større utvalg enn HM på nett. 

Hjelper ikke med MER klær når det er elendig kvalitet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Skureguri skrev:

Hjelper ikke med MER klær når det er elendig kvalitet. 

Det var vel ikke kvaliteten på klærne som ble diskutert? Det var dette ; Hvorfor er hun så agressiv i markedsføringen av Ellos???????????? Er ikke det en nettbutikk? Ikke lenge siden hun frenetisk hengte ut kleskjeden Hennes og Maritz for kun å tilby store størrelser på nettbutikken sin.Så at hun er såååååååååååå fornøyd med Ellos , gir rett og slett ingen mening. 

For meg gir dette ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Det var vel ikke kvaliteten på klærne som ble diskutert? Det var dette ; Hvorfor er hun så agressiv i markedsføringen av Ellos???????????? Er ikke det en nettbutikk? Ikke lenge siden hun frenetisk hengte ut kleskjeden Hennes og Maritz for kun å tilby store størrelser på nettbutikken sin.Så at hun er såååååååååååå fornøyd med Ellos , gir rett og slett ingen mening. 

For meg gir dette ingen mening.

Da er det liten vits i å forklare en gang til.Rart er det også at hun aldri nevner Zizzi som et utmerket alternativ for store størrelser med både  fysiske butikker og nettbutikk.De har jo stort sett en langt høyere kvalitet på klærne enn både H & M og Ellos. Hun som er sååååå miljøbevisst burde jo gå for kvalitet i stedet for kvantitet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
19 minutter siden, tutsi123 skrev:

Da er det liten vits i å forklare en gang til.Rart er det også at hun aldri nevner Zizzi som et utmerket alternativ for store størrelser med både  fysiske butikker og nettbutikk.De har jo stort sett en langt høyere kvalitet på klærne enn både H & M og Ellos. Hun som er sååååå miljøbevisst burde jo gå for kvalitet i stedet for kvantitet. 

Fordi hun ikke gir gratis reklame til Zizzi? Dette er jobben hennes, og reklamere for Ellos er en del av denne jobben, som hun for øvrig gjør en god jobb med. Hun er flink til å kle seg med Ellos klærne. Finner klesinnleggende hennes veldig bra samme gjelder reklame for change undertøy. De har virkelig gjort det stort ved å bruke pluss size modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.3.2020 den 14.43, tutsi123 skrev:

Det hun var irritert på med H&M var vel at de valgte å slutte å selge store str fysisk i de fleste butikkene, med begrunnelse i at de ikke hadde nok plass i butikkene. 

Ellos har aldri hatt noem fysiske butikker så vidt jeg vet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
4 minutter siden, Flettfrid skrev:

Det hun var irritert på med H&M var vel at de valgte å slutte å selge store str fysisk i de fleste butikkene, med begrunnelse i at de ikke hadde nok plass i butikkene. 

Ellos har aldri hatt noem fysiske butikker så vidt jeg vet. 

Ellos har 2 butikker i Sverige :)    https://www.ellos.no/page/concept-store-home

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutsi123 skrev:

Zizzi er også på Ellos.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...