Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. februar 2020 #1361 Del Skrevet 19. februar 2020 1 time siden, tutsi123 skrev: hahaha ok.Da skjønner jeg hvilket nivå du er på.Når faen,svarte helvete,lobotomerte,osv osv er ord som er helt ok å bruke om en vil bli tatt seriøst. Jeg skjønner hvilket nivå du er på, som ikke skjønner at poenget er at thights.no måtte beklage og innrømme at dette var en «spøkefull» måte å selge inn en vare på. Hva slags virkemidler HD velger å bruke har jeg ikke tatt stilling til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1362 Del Skrevet 19. februar 2020 17 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg skjønner hvilket nivå du er på, som ikke skjønner at poenget er at thights.no måtte beklage og innrømme at dette var en «spøkefull» måte å selge inn en vare på. Hva slags virkemidler HD velger å bruke har jeg ikke tatt stilling til. "Flere er ganske sinte. Det har vi full forståelse for, her har vi bommet fullstendig. Dette er på ingen måte verdier vi står for. Å legge seg flat holder ikke her, temaet er ekstremt sårbart for enkelte. Dette er pinlig for oss og ikke noe vi ønsker, og vil med dette beklage på det sterkeste. Vi kan ikke love at vi aldri kommer til å gjøre feil i framtida, men jeg kan love at vi skal gjøre vårt beste." https://www.dagbladet.no/nyheter/faen-har-dere-ikke-laert/72149321 @lillesnøfnugg "Hun scorer helt fint, og thights.no må beklage. Hva Helene gjør utenom denne saken vet jeg ikke, men fokuset hun har i denne artikkelen er bra og trenger ikke å snakkes ned." HD påstår at hun ønsker å bekjempe kroppspress, men hun selv promoterer produkter og representerer et firma som skaper kroppspress 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1363 Del Skrevet 19. februar 2020 1 time siden, tutsi123 skrev: hahaha ok.Da skjønner jeg hvilket nivå du er på.Når faen,svarte helvete,lobotomerte,osv osv er ord som er helt ok å bruke om en vil bli tatt seriøst. Ikke rart hun blir blokkert av dette firmaet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. februar 2020 #1364 Del Skrevet 19. februar 2020 1 minutt siden, Miranda16 skrev: "Flere er ganske sinte. Det har vi full forståelse for, her har vi bommet fullstendig. Dette er på ingen måte verdier vi står for. Å legge seg flat holder ikke her, temaet er ekstremt sårbart for enkelte. Dette er pinlig for oss og ikke noe vi ønsker, og vil med dette beklage på det sterkeste. Vi kan ikke love at vi aldri kommer til å gjøre feil i framtida, men jeg kan love at vi skal gjøre vårt beste." https://www.dagbladet.no/nyheter/faen-har-dere-ikke-laert/72149321 @lillesnøfnugg "Hun scorer helt fint, og thights.no må beklage. Hva Helene gjør utenom denne saken vet jeg ikke, men fokuset hun har i denne artikkelen er bra og trenger ikke å snakkes ned." HD påstår at hun ønsker å bekjempe kroppspress, men hun selv promoterer produkter og representerer et firma som skaper kroppspress Står det noe om at Helene frontet kroppspress i artikkelen? Nei det gjør visst ikke det. Står det at thights.no måtte beklage? Ja det gjør det visst. Jeg diskuterer ikke HD, men artikkelen og det faktum at HD har fått til dette. Alt det andre du ramser opp har jeg ikke noe mening om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1365 Del Skrevet 19. februar 2020 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Står det noe om at Helene frontet kroppspress i artikkelen? Nei det gjør visst ikke det. Står det at thights.no måtte beklage? Ja det gjør det visst. Jeg diskuterer ikke HD, men artikkelen og det faktum at HD har fått til dette. Alt det andre du ramser opp har jeg ikke noe mening om. Det jeg har sagt er at det er et paradoks at HD har promotert og promoterer firmaer som er med på å skape kroppspress. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. februar 2020 #1366 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) 1 time siden, Miranda16 skrev: Det jeg har sagt er at det er et paradoks at HD har promotert og promoterer firmaer som er med på å skape kroppspress. Ja det må du gjerne mene, jeg er uenig i paradokset. Jeg ser det rett og slett ikke. Endret 19. februar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 19. februar 2020 #1367 Del Skrevet 19. februar 2020 På 17.2.2020 den 20.42, Miranda16 skrev: Dette reklamerte hun med i november 2019 https://www.helenedrage.no/tag/fettforbrenning/ "-MCT forbrennes fortere" - MCT inneholder færre kalorier -Økt fettforbrenning Du må nesten forklare hvordan den reklamen skaper kroppspress. Hun skriver i reklamen at det er en olje hun tilsetter smoothien sin. Hun tilsetter altså kalorier . Er det det som er kroppspresset ? Da hadde det vel vært lettere å ikke tilsette olje i det hele tatt? Du drar ut et par setninger som enkeltvis ser negativt ut, men jeg forstår ikke utropet ditt når jeg går inn å leser innlegget. Hva er det som er farlig ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1368 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) 14 minutter siden, Infinity skrev: Du må nesten forklare hvordan den reklamen skaper kroppspress. Hun skriver i reklamen at det er en olje hun tilsetter smoothien sin. Hun tilsetter altså kalorier . Er det det som er kroppspresset ? Da hadde det vel vært lettere å ikke tilsette olje i det hele tatt? Du drar ut et par setninger som enkeltvis ser negativt ut, men jeg forstår ikke utropet ditt når jeg går inn å leser innlegget. Hva er det som er farlig ? De promoterer at disse produktene skal gjøre deg slankere fordi de forbrenner fett. Hvis du ser linkene så står som er postet. Hvor vidt HD selv bruker disse produktene eller ikke så promoterer hun dem. Endret 19. februar 2020 av Miranda16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 19. februar 2020 #1369 Del Skrevet 19. februar 2020 Jeg leste linken. Det står at det er en fettkilde som er sunnere enn andre fettkilder. Hvor er kroppspresset i det ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1370 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) 1 time siden, Infinity skrev: Jeg leste linken. Det står at det er en fettkilde som er sunnere enn andre fettkilder. Hvor er kroppspresset i det ? Hvid du leser linken så står det uten økt fettforbrenning så står det svart på hvitt. Det står til og med i postens overskrift! Endret 19. februar 2020 av Miranda16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. februar 2020 #1371 Del Skrevet 19. februar 2020 1 time siden, Miranda16 skrev: Hvid du leser linken så står det uten økt fettforbrenning så står det svart på hvitt. Det står til og med i postens overskrift! Uten økt fettforbrenning? Hva betyr det? Ikke at man blir «tynn og pen « ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1372 Del Skrevet 19. februar 2020 24 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Uten økt fettforbrenning? Hva betyr det? Ikke at man blir «tynn og pen « ivertfall. Alt dette har jeg dokumentert utallige ganger. Så lenge man markedsfører et produkt som fettforbrennende at den skal hjelpe til å gå ned i vekt er dette er med på å skape kroppspress Økt fettforbrenning – Forskning indikerer at MCT øker kroppens evne til å forbrenne fett og forhindre vektøkning! MCT inneholder færre kalorier – MCT inneholder også færre kalorier enn andre typer fett. Siden MCT sjeldent lagres i kroppen som fett, men istedet forbrennes med en gang gjør dette det til en super fettkilde om vektkontroll og reduksjon er målet. Tights.no har kommet tatt selvkritikk på måten de ordla seg i annonsen og endret opprinnelig tekst ( Dette har jeg dokumentert tidligere idag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 19. februar 2020 #1373 Del Skrevet 19. februar 2020 Så det er altså med inntak av fett hun bedriver kroppspress. Forstå det den som vil...🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1374 Del Skrevet 19. februar 2020 1 minutt siden, Infinity skrev: Så det er altså med inntak av fett hun bedriver kroppspress. Forstå det den som vil...🤷♀️ Når hun markedsfører produktene slik at man går ned i vekt ved å bruke produktet, ja da er det med på å skape kroppspress. Alt jeg har linket til er dokumentasjon fra leverandører og HD promoteringer og HDs sosiale medier. Dont shoot the messenger 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 19. februar 2020 #1375 Del Skrevet 19. februar 2020 Det var latterlig av tights.no syns jeg, en slik "spøk" treffer ikke godt i dagens samfunn. Og det er jeg glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1376 Del Skrevet 19. februar 2020 3 minutter siden, Lirah skrev: Det var latterlig av tights.no syns jeg, en slik "spøk" treffer ikke godt i dagens samfunn. Og det er jeg glad for. Jeg er helt enig! Kalkulert og de har vært i hard vær før. Noen påstår, blant annet HD, at Tights.no ikke har unnskyldt seg og tatt selvkritikk, noe de har gjort. Uansett er det mange produsenter og selgere av disse produktene som spiller på vektnedgang og utseende så det holder. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 19. februar 2020 #1377 Del Skrevet 19. februar 2020 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Jeg er helt enig! Kalkulert og de har vært i hard vær før. Noen påstår, blant annet HD, at Tights.no ikke har unnskyldt seg og tatt selvkritikk, noe de har gjort. Uansett er det mange produsenter og selgere av disse produktene som spiller på vektnedgang og utseende så det holder. . De mistet meg som kunde denne gangen. Jeg kan ikke handle så mye hos de uansett ettersom jeg trenger XL i tights, og utvalget deres er ekstremt lite. Ja, det er tragisk. Og folk går jo fem på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. februar 2020 #1378 Del Skrevet 19. februar 2020 5 minutter siden, Lirah skrev: De mistet meg som kunde denne gangen. Jeg kan ikke handle så mye hos de uansett ettersom jeg trenger XL i tights, og utvalget deres er ekstremt lite. Ja, det er tragisk. Og folk går jo fem på. Sjekket nettbuttikken og det var dårlig utvalg ja. Disse som selger disse bogus produktene vet at de kan tjene penger på å spille på folks usikkerheter er bare..... Promoteringen av dette Stardust produktet er det i hele tatt endret etter den massive kritikken? "Stardust Slim Body Shake er en kalorifattig måltidserstatter tilsatt vitaminer og mineraler for å kunne gi deg en fullverdig erstatning for frokost, lunsj eller middag om du ønsker å gå ned i vekt." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 19. februar 2020 #1379 Del Skrevet 19. februar 2020 16 minutter siden, Miranda16 skrev: Sjekket nettbuttikken og det var dårlig utvalg ja. Disse som selger disse bogus produktene vet at de kan tjene penger på å spille på folks usikkerheter er bare..... Promoteringen av dette Stardust produktet er det i hele tatt endret etter den massive kritikken? "Stardust Slim Body Shake er en kalorifattig måltidserstatter tilsatt vitaminer og mineraler for å kunne gi deg en fullverdig erstatning for frokost, lunsj eller middag om du ønsker å gå ned i vekt." Nei, si det... Et kalorifattig alternativ er også et lite næringsrikt alternativ kan jeg tenke meg, trodde folk hadde skjønt i 2020 at det er bedre å spise vanlig mat enn shaker og diverse for å gå ned i vekt, men hvem vet? Kanskje det ikke er ulovlig å promotere et produkt slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 19. februar 2020 #1380 Del Skrevet 19. februar 2020 1 time siden, Miranda16 skrev: Sjekket nettbuttikken og det var dårlig utvalg ja. Disse som selger disse bogus produktene vet at de kan tjene penger på å spille på folks usikkerheter er bare..... Promoteringen av dette Stardust produktet er det i hele tatt endret etter den massive kritikken? "Stardust Slim Body Shake er en kalorifattig måltidserstatter tilsatt vitaminer og mineraler for å kunne gi deg en fullverdig erstatning for frokost, lunsj eller middag om du ønsker å gå ned i vekt." Stardust slim body og stardust beauty whey har ikke blitt endret siden kritikken sist (lenge siden) og er grunnen til at HD sa at tightsdotno ikke hadde lært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå