Gjest Plannergirl Skrevet 12. august 2019 #521 Del Skrevet 12. august 2019 38 minutter siden, Miranda16 skrev: Dette har jeg svart på flere ganger. Ligger i ordet influencer. Some er de som påvirker undom, unge mennesker, voksne for den saksskyld i samfunnet i dag, og influencere og har derfor et stort ansvar. Ha en fin kveld! https://www.helenedrage.no/2016/05/10/fight-it-out/ https://www.helenedrage.no/2018/11/12/vil-vi-bli-lurt/ https://www.helenedrage.no/2019/07/07/selvsagt-er-jeg-usikker-pa-kroppen-min/ https://www.helenedrage.no/2019/02/24/den-vonde-klumpen-i-brystet/ https://www.helenedrage.no/tag/mental-helse/ Forskjellen er at HD velger å fokusere på at alle har en mental helse, og ting er ikke nødvendigvis så perfekt som på sosiale medier. SE har en helt annen vinkling som minner mer om å kaste ut masse diagnoser for å virke mest mulig dyp uten å si noe om dette faktisk er en diagnose hun har fått av fagfolk. Å sammenligne de to blir litt som å sammenligne leggene til HD med 40+ kg forskjell for å bevise redigering (din egen post lengre bak i tråden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 12. august 2019 #522 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) Man trenger en blogger som HD blant alle andre plastikk fantastikk bloggere. For unge jenter og damer i alle aldre, så er hun et avbrekk og et positivt tilskudd til en kroppsfasong som snart er like normal som alle andres. De fleste damer i den vestlige verden bruker faktisk str 42-44, og hun er flink til å kle seg og er et frisk pust i en ellers overredigert, glam, filterhelvete i blogglandia. Så til dere som snakker henne ned, som kritiserer vektnedgangen, som mener at hun bidrar til å glorifisere fedme, dere bør alle ta dere en bolle! Man blir faktisk i veldig godt humør av å kose seg litt med karbs, enn å stappe trynet full av nultrilett, vitaminbjørner, og karoten helvete slik mange av de andre "Normalvektige" bloggerne fronter. Endret 12. august 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 12. august 2019 #523 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) 5 timer siden, Miranda16 skrev: Dette har jeg svart på flere ganger. Ligger i ordet influencer. Some er de som påvirker undom, unge mennesker, voksne for den saksskyld i samfunnet i dag, og influencere og har derfor et stort ansvar. Ha en fin kveld! https://www.helenedrage.no/2016/05/10/fight-it-out/ https://www.helenedrage.no/2018/11/12/vil-vi-bli-lurt/ https://www.helenedrage.no/2019/07/07/selvsagt-er-jeg-usikker-pa-kroppen-min/ https://www.helenedrage.no/2019/02/24/den-vonde-klumpen-i-brystet/ https://www.helenedrage.no/tag/mental-helse/ Sorry altså, men du griper i et halmstrå. Du kan ikke mene at SE med alle sine 100 selvdiagnostiserte diagnoser, x antall operasjoner (sillikon, nese, kjønnsorgan osv) kan sammelignes med HD? Du sammenligner epler og pærer. Hvis man koker det ned til begrepet" influencer" så kan man heller ikke her sammenligne påvirkningskraften til disse to. HD har betydelig mindre følgere en SE og driver heller ikke å juger om operasjoner, koker sammen noe miljøeengasjement og alt annet som fenger de lettlurte leserne hennes. Det du ser er det du får hos HD, og det er en stor forskjell fra SE. Endret 12. august 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 12. august 2019 #524 Del Skrevet 12. august 2019 51 minutter siden, Emmy_H skrev: Man trenger en blogger som HD blant alle andre plastikk fantastikk bloggere. For unge jenter og damer i alle aldre, så er hun et avbrekk og et positivt tilskudd til en kroppsfasong som snart er like normal som alle andres. De fleste damer i den vestlige verden bruker faktisk str 42-44, og hun er flink til å kle seg og er et frisk pust i en ellers overredigert, glam, filterhelvete i blogglandia. Så til dere som snakker henne ned, som kritiserer vektnedgangen, som mener at hun bidrar til å glorifisere fedme, dere bør alle ta dere en bolle! Man blir faktisk i veldig godt humør av å kose seg litt med karbs, enn å stappe trynet full av nultrilett, vitaminbjørner, og karoten helvete slik mange av de andre "Normalvektige" bloggerne fronter. Veldig enig med deg. Helene fronter en mer vanlig hverdag i mine øyne i forhold til andre bloggere. I tillegg er hun åpen om at alt ikke er perfekt, men bretter ikke ut om diverse diagnoser heller. Okei, jeg synes det er litt mye kløft/ lite klær og noen ganger skulle jeg ønske hun kom med mer sunn inspirasjon ang mat som står i stil med treningen og ikke så mye «kosemat». Allikevel liker jeg henne, og synes det er merkelig at hennes tråder på rampelyset ofte er de verste. Folk blir så fort frekke så fort noen er fornøyd med seg seg og overvektig samtidig 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 12. august 2019 #525 Del Skrevet 12. august 2019 9 minutter siden, Plannergirl skrev: Veldig enig med deg. Helene fronter en mer vanlig hverdag i mine øyne i forhold til andre bloggere. I tillegg er hun åpen om at alt ikke er perfekt, men bretter ikke ut om diverse diagnoser heller. Okei, jeg synes det er litt mye kløft/ lite klær og noen ganger skulle jeg ønske hun kom med mer sunn inspirasjon ang mat som står i stil med treningen og ikke så mye «kosemat». Allikevel liker jeg henne, og synes det er merkelig at hennes tråder på rampelyset ofte er de verste. Folk blir så fort frekke så fort noen er fornøyd med seg seg og overvektig samtidig 🤷🏼♀️ Jeg er enig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. august 2019 #526 Del Skrevet 13. august 2019 @CecilieX - takk for at du orker🙌🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 13. august 2019 #527 Del Skrevet 13. august 2019 De som ikke har hatt et problem med mat og kropp skal være så lykkelig, dere er heldig! Men tror heller jeg beholder mine problemer enn å ha så lite forståelse for situasjoner jeg ikke har vært i selv. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. august 2019 #528 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Jepp. Heller tjukk enn slem og ondskapsfull any day. Endret 13. august 2019 av pøbelsara 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 13. august 2019 #529 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) 29 minutter siden, pøbelsara skrev: Jepp. Heller tjukk enn slem og ondskapsfull ant day. Man kan slanke seg for å se bedre ut, men en dårlig personlighet forsvinner aldri. Og HD ser virkelig fab ut 🤩 Endret 13. august 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 13. august 2019 #530 Del Skrevet 13. august 2019 Tråden er ryddet for personangrep, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 14. august 2019 #531 Del Skrevet 14. august 2019 Hadde aldri hørt om henne før jeg så den videoen noen lenket til å starten av tråden. Det er jo et komplett karakterdrap! Hun har absolutt ingen troverdighet igjen. All hennes galskap ble grundig dokumentert. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 14. august 2019 #532 Del Skrevet 14. august 2019 På 12.8.2019 den 22.53, Emmy_H skrev: Man trenger en blogger som HD blant alle andre plastikk fantastikk bloggere. For unge jenter og damer i alle aldre, så er hun et avbrekk og et positivt tilskudd til en kroppsfasong som snart er like normal som alle andres. De fleste damer i den vestlige verden bruker faktisk str 42-44, og hun er flink til å kle seg og er et frisk pust i en ellers overredigert, glam, filterhelvete i blogglandia. Så til dere som snakker henne ned, som kritiserer vektnedgangen, som mener at hun bidrar til å glorifisere fedme, dere bør alle ta dere en bolle! Man blir faktisk i veldig godt humør av å kose seg litt med karbs, enn å stappe trynet full av nultrilett, vitaminbjørner, og karoten helvete slik mange av de andre "Normalvektige" bloggerne fronter. Fordi karbs er ofte deilig å innta 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 14. august 2019 #533 Del Skrevet 14. august 2019 3 timer siden, Stonegiant skrev: Hadde aldri hørt om henne før jeg så den videoen noen lenket til å starten av tråden. Det er jo et komplett karakterdrap! Hun har absolutt ingen troverdighet igjen. All hennes galskap ble grundig dokumentert. Youtube-filmen i begynnelsen av tråden handlet ikke om Helene Drage, men en helt annen ung kvinne - Mia Landsem. Helene Drages 'forbrytelse' var å linke til den, og således ta tydelig side for en kjent, men mye omstridt nettpersonlighet - Tappelino/Benjamin Foss - og mot en annen kjent nettpersonlighet og mediayndling - Mia Landsem. Forøvrig enig i observasjonen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. august 2019 #534 Del Skrevet 14. august 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, brukerdebatt og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 18. august 2019 #535 Del Skrevet 18. august 2019 Syns det siste antrekket hennes var skikkelig fint og classy. Det kledde henne! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 19. august 2019 #536 Del Skrevet 19. august 2019 11 timer siden, Kartoffel skrev: Syns det siste antrekket hennes var skikkelig fint og classy. Det kledde henne! Synes du? Ta en titt på overdelen som er veldig krøllete. Enten er den av dårlig kvalitet, eller så gidder hun ikke stryke klærne. For å fremstå som 'classy' bør man ikke presentere et krøllete antrekk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. august 2019 #537 Del Skrevet 19. august 2019 Klassisk, men ikke classy. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. august 2019 #538 Del Skrevet 23. august 2019 Jeg vil oppfordre alle til å se denne filmen: https://tv.nrk.no/program/KOID22000919 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 24. august 2019 #539 Del Skrevet 24. august 2019 Jeg synes Helene er både flott og herlig! Truffet på henne flere ganger som kunde på xxl og i forbindelse med egen trening. Hun er alltid blid, høflig og serviceminded. Smilet og latteren sitter løst der i gården. Og så synes jeg definitivt hun er slankere i virkeligheten nå enn hun ser ut som på bildene. Bilder og film har en tendens til å legge på noen kilo. Heier på henne og sy es hun gjør en kjempebra jobb med vektnedgangen! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. august 2019 #540 Del Skrevet 24. august 2019 2 timer siden, Cati skrev: Jeg synes Helene er både flott og herlig! Enig med deg. 2 timer siden, Cati skrev: Heier på henne og sy es hun gjør en kjempebra jobb med vektnedgangen Ja, men samtidig går det på en måte av seg selv pga operasjonen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå