lillehammeren Skrevet 31. mai 2019 #41 Del Skrevet 31. mai 2019 30 minutter siden, panzerpølsa skrev: Hadde trua på at Drage hadde forandret seg, og sluttet med det enorme kroppsfokuset. Men nei. Tilbake til samme, nesten enda verre. Pupper å rumpe i fokus til en hver tid, overdreven posering og generelt sykelig trang til å vise seg frem. Enig. Syns det har blitt mye verre. Hun er en av verstingene når det kommer til kroppspress, synes jeg. Det at hun pakker det inn i «bedre helse og god selvtillit», det funker ikke for meg... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 31. mai 2019 #42 Del Skrevet 31. mai 2019 5 minutter siden, Pollen skrev: Men hvem er det som vil se ut som henne da? Det har jo ingenting med saken å gjøre. Hun fikk masse tilbakemeldinger her for en stund tilbake, om at det blir fryktelig mye kropp i alle hennes sosiale medier. Hun gikk så ut å ville snu det der, å forstod hva folk mente. Det ble for mye. Sakte med sikkert har hun sklidd tilbake til gamle vaner, og nå er det på'n igjen. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 31. mai 2019 #43 Del Skrevet 31. mai 2019 17 timer siden, tutsi123 skrev: Mulig det,men ikke glem at man er der for pasienten ,og ikke omvendt.Enkelte yrker krever en mer nøytral stil.Sånn er det bare,take it or leave it. «Sånn er det bare». Wow, det var et fantastisk argument. Hvis det finnes reglement der det spesifiseres hvilken hårfarge den ansatte kan ha, vel da er det den ansattes plikt å følge reglementet. Da snakker vi «sånn er det bare». Kan du hoste opp et reglement? Eller snakker vi bare om hva som er din mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 31. mai 2019 #44 Del Skrevet 31. mai 2019 Jeg følger ikke Drage, men sjekket blogg og Instagram. Forstår jeg det riktig at hun ikke jobber innen helsevesenet, men utdanner seg? Og betyr det at de siste sidene er tanker om hva Helene Drage EVENTUELT kan komme til å gjøre feil i en EVENTUELL jobb? I fremtiden? Er vi på det nivået? At man sitter og fantaserer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 31. mai 2019 #45 Del Skrevet 31. mai 2019 4 timer siden, CecilieX skrev: Jeg følger ikke Drage, men sjekket blogg og Instagram. Forstår jeg det riktig at hun ikke jobber innen helsevesenet, men utdanner seg? Og betyr det at de siste sidene er tanker om hva Helene Drage EVENTUELT kan komme til å gjøre feil i en EVENTUELL jobb? I fremtiden? Er vi på det nivået? At man sitter og fantaserer? Alt er lov i tråder om Helene Drage. Tydeligvis. (har rapportert og rapportert de siste dagene, men det er vel ikke en blogger det lønner seg for Egmont å hegne om). 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 31. mai 2019 #46 Del Skrevet 31. mai 2019 39 minutter siden, Aricia skrev: Alt er lov i tråder om Helene Drage. Tydeligvis. (har rapportert og rapportert de siste dagene, men det er vel ikke en blogger det lønner seg for Egmont å hegne om). Er helt hårreisende. at forrige tråd ikke slettes er en skam også 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 1. juni 2019 #47 Del Skrevet 1. juni 2019 16 timer siden, Aricia skrev: Alt er lov i tråder om Helene Drage. Tydeligvis. (har rapportert og rapportert de siste dagene, men det er vel ikke en blogger det lønner seg for Egmont å hegne om). Det er så sant, sånn har det alltid vært. Helt utrolig dobbeltmoral i forhold til andre tråder! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. juni 2019 #48 Del Skrevet 1. juni 2019 (endret) Jøss. Her går det fort i svingene, skjønner jeg... Er lenge siden jeg sluttet å følge henne, men det siste jeg hadde fått med meg var at hun hadde sluttet som butikksjef for å jobbe heltid som PT. Men det er ikke sånn lenger, altså? Endret 1. juni 2019 av Rosalie 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 1. juni 2019 #49 Del Skrevet 1. juni 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og spekulasjoner (i går. Glemte ryddemelding - beklager). Papirfly, mod. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 1. juni 2019 #50 Del Skrevet 1. juni 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Papirfly, mod. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 2. juni 2019 #51 Del Skrevet 2. juni 2019 20 timer siden, Rosalie skrev: Jøss. Her går det fort i svingene, skjønner jeg... Er lenge siden jeg sluttet å følge henne, men det siste jeg hadde fått med meg var at hun hadde sluttet som butikksjef for å jobbe heltid som PT. Men det er ikke sånn lenger, altså? Det har ikke skjedd det du skriver her, så da har du nok falt av midt i svingen. Hun slutta for å begynne på skolen. Og skulle jobbe litt som pt ved siden av. Noe som fortsatt er tilfellet, bare at hun jobber på XXL i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 2. juni 2019 #52 Del Skrevet 2. juni 2019 28 minutter siden, Levina skrev: Er innom bloggen og ser hun har gått ned endel kilo og virker veldig fornøyd med det også utseendemessig, siden hun fokuserer veldig mye på kropp. Selv om det offisielle er visstnok at vektnedgangen kun er av helsemessige årsaker..Men, hva er greia med de kjolene i siste innlegg? Smak og behag selvfølgelig. Men altfor trange kjoler er aldri pent, og må være ubehagelig å gå i. Hun fokuserte da veldig mye på kropp før også, så er nok mer et generelt eksponeringsbehov enn akkurat vektnedgangen som gjør det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. juni 2019 #53 Del Skrevet 2. juni 2019 2 minutter siden, neiognei skrev: Det har ikke skjedd det du skriver her, så da har du nok falt av midt i svingen. Hun slutta for å begynne på skolen. Og skulle jobbe litt som pt ved siden av. Noe som fortsatt er tilfellet, bare at hun jobber på XXL i tillegg. Haha, ja, der ser du! Jeg sluttet å følge henne da det for alvor tok av med lettkleddbilder en stund før operasjonen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. juni 2019 #54 Del Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, Levina skrev: Er innom bloggen og ser hun har gått ned endel kilo og virker veldig fornøyd med det også utseendemessig, siden hun fokuserer veldig mye på kropp. Selv om det offisielle er visstnok at vektnedgangen kun er av helsemessige årsaker..Men, hva er greia med de kjolene i siste innlegg? Smak og behag selvfølgelig. Men altfor trange kjoler er aldri pent, og må være ubehagelig å gå i. Ja, flere bloggere ser ut til å like for små klær. Særlig Caroline Berg Eriksen synes jeg alltid klemmer seg inn i for små størrelser. Men hun fokuserer jo også mye på kropp, så. Helene viser seg i alle fall ikke naken i senga eller i sexy lek med mann eller barn. Nå er kjolene Helene viser, slike som skal sitte tight, hadde sett rart ut om strechkjoler slang rundt kroppen. 😄 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 2. juni 2019 #55 Del Skrevet 2. juni 2019 Synes ikke hun viser noe mer kropp nå enn hun gjorde før operasjonen, var mye kløft og rumpe da også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 2. juni 2019 #56 Del Skrevet 2. juni 2019 4 timer siden, loffen skrev: Ja, flere bloggere ser ut til å like for små klær. Særlig Caroline Berg Eriksen synes jeg alltid klemmer seg inn i for små størrelser. Men hun fokuserer jo også mye på kropp, så. Helene viser seg i alle fall ikke naken i senga eller i sexy lek med mann eller barn. Nå er kjolene Helene viser, slike som skal sitte tight, hadde sett rart ut om strechkjoler slang rundt kroppen. 😄 Jeg tror også det er en generell eksponerings-greie mange bloggere har. Denne trangen til å vise fram mest mulig kropp (gjerne i litt små klær) og det har beviselig lite med vekt at gjøre (CBE som du skriver driver i høy grad med samme). Forskjellen mellom HD og CBE, som jeg ser det, er CBEs innblanding av barn. Mens jeg kan riste litt oppgitt på hodet av HD så blir lignende bilder kvalme når det settes sammen med barn som CBE gjør. I tillegg er HD mer nedtonet når det kommer til sex og siden jeg ikke har interesse i å se på voksne damer vise seksuelle positurer eller stadig hinte om sex synes jeg HD kommer bedre fra det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 5. juni 2019 #57 Del Skrevet 5. juni 2019 "Insta-vennlig" toalett faktisk... hahahaha jeg tror jeg ler meg fordervet... Komisk og underholdende til tider,det skal hun ha . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 5. juni 2019 #58 Del Skrevet 5. juni 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabiola Skrevet 8. juni 2019 #59 Del Skrevet 8. juni 2019 Jeg synes det er trist å se at hun igjen har begynt å legge ut halvnakne bilder etter hver dusj og under hvert klesskift hun tar (omtrent). Det er jo ikke lenge siden hun sa at det skulle hun ikke gjøre, for hun hadde innsett at det ble feil? Tenker det må være utrolig slitsomt å være så oppmerksomhetssyk som Drage og en del av hennes bloggkolleger. Godt voksen, og legger ut bilder og videoer med trutmunn, kløft ned til navlen, rare poseringer og roper etter oppmerksomhet dagen lang... Kan jo ikke være bra for den psykiske helsen heller. 😕 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 8. juni 2019 #60 Del Skrevet 8. juni 2019 1 time siden, Fabiola skrev: Jeg synes det er trist å se at hun igjen har begynt å legge ut halvnakne bilder etter hver dusj og under hvert klesskift hun tar (omtrent). Det er jo ikke lenge siden hun sa at det skulle hun ikke gjøre, for hun hadde innsett at det ble feil? Tenker det må være utrolig slitsomt å være så oppmerksomhetssyk som Drage og en del av hennes bloggkolleger. Godt voksen, og legger ut bilder og videoer med trutmunn, kløft ned til navlen, rare poseringer og roper etter oppmerksomhet dagen lang... Kan jo ikke være bra for den psykiske helsen heller. 😕 Det er vel kanskje nettopp derfor hun gjør dette? Fordi hun ikke føler deg så bra psykisk? Om det hjelper er jo en annen historie. Syns det virker panisk og påtatt, og ikke minst fryktelig flaut. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå