tuppa Skrevet 19. april 2019 #201 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dør av hvor dobbeltmoralske 'gruppen' er!! Har de glemt at de har sendt hjem Bettina og Walid på den styggeste måten? Anonymkode: ae178...512 Enig! Alle i "gruppa" ryker over en lav sko for at Sofie og Mario skal redde seg selv. Og det er jo forsåvidt forståelig da man kjemper for å være der lengst mulig, men så klarer de jammen meg å kritisere andre for å gjøre det samme 😂 Forskjellen på S/M og A/T er at sistnevnte er ærlige om taktikken sin. Endret 19. april 2019 av tuppa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #202 Del Skrevet 19. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor de har spoilet hvem som kommer inn, står det noe i appen som kan forklare det? Anonymkode: 2bd92...a5b De legger alltid ut deltagerportrett en stund før noen sjekker inn. De legger også ut meldingene deltagerne sender til hverandre, og videoer/bilder. Appen heter vel bare paradise Hotel Anonymkode: da770...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #203 Del Skrevet 22. april 2019 Kjedelig episode... spes når morgendagen blir spoilet... håper Jamilla kommer tilbske fra solo og får ny partner. Anonymkode: b2c91...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 23. april 2019 #204 Del Skrevet 23. april 2019 Håper Jamilla ryker ut, hun klager så mye 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #205 Del Skrevet 23. april 2019 Jeg tror det er Henrik og tea k som kommer dårligst ut i konkurransen. Tea K gidder jo ikke å prøve engang, og de bedømmes jo på effort. Anonymkode: 69a09...818 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #206 Del Skrevet 23. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er Henrik og tea k som kommer dårligst ut i konkurransen. Tea K gidder jo ikke å prøve engang, og de bedømmes jo på effort. Anonymkode: 69a09...818 Jeg håper de kommer dårligst ut i alle fall. Jeg synes temaet er ganske kjedelig, men når det er sagt er det jo ingenting med vurderingskriteriene som dreier seg om å se tynnest eller penest mulig ut. Det handler i hovedsak om samarbeid, utstråling og underholdning. Klart er det et visst sex appeal, men det hører jo med til Mr. og Miss Paradise. Ingen vil se på noen som bare klager og klager over en konkurranse som har vært på programmet i en årrekke. Uten at jeg kjenner til Emil Meek tror jeg absolutt at han legger vekt på innsats og positivitet. Det er jo det som betyr noe. Anonymkode: b5d55...211 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #207 Del Skrevet 24. april 2019 Hurra for Adrian og Thea 🤩 Anonymkode: da770...49e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #208 Del Skrevet 24. april 2019 Pussig av Tea K og Henrik og være så kjedelige på underholdnings-delen. Greit at de kjørte sin egen stil på fitness delen, både seere og Meek forsto at TeaK var ukomfortabel med settingen,hun fikk sagt det på en fin måte og jeg synes hun gjorde en flott opptreden. Men så står de og bare prater på del 2?? Der skulle det jo være underholdning,IKKE fitness. Så hvorfor bruke tiden på å prate om det? De kunne sunget, hatt en lek, regler, hva som helst. Ikke rart de ble bunn 2. Anonymkode: b2c91...642 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #209 Del Skrevet 24. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pussig av Tea K og Henrik og være så kjedelige på underholdnings-delen. Greit at de kjørte sin egen stil på fitness delen, både seere og Meek forsto at TeaK var ukomfortabel med settingen,hun fikk sagt det på en fin måte og jeg synes hun gjorde en flott opptreden. Men så står de og bare prater på del 2?? Der skulle det jo være underholdning,IKKE fitness. Så hvorfor bruke tiden på å prate om det? De kunne sunget, hatt en lek, regler, hva som helst. Ikke rart de ble bunn 2. Anonymkode: b2c91...642 Enig. De kunne fint ha fått frem samme budskap på en litt morsommere måte, slik som en sang eller rollespill. Anonymkode: b5d55...211 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #210 Del Skrevet 24. april 2019 «..da er iallfall du SAFE Jamilla!» sier Sofie med bitterhet i stemmen. Hva er galt med den kjerringa egentlig? Klarer aldri å bli glad på andres sine vegne! Anonymkode: 20c4f...0da 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #211 Del Skrevet 24. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: «..da er iallfall du SAFE Jamilla!» sier Sofie med bitterhet i stemmen. Hva er galt med den kjerringa egentlig? Klarer aldri å bli glad på andres sine vegne! Anonymkode: 20c4f...0da Jeg reagerte også på det. Det var derfor sabla deilig da de ikke vant Mr. og Miss Paradise. Hehehe. Anonymkode: b5d55...211 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 24. april 2019 #212 Del Skrevet 24. april 2019 Henrik og Tea K burde tapt! Marthe og Markus hadde i hvertfall et opplegg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 24. april 2019 #213 Del Skrevet 24. april 2019 Fikk høre at Sofie ryker imorgen🎉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #214 Del Skrevet 24. april 2019 Hvor er det TIX har hentet melodien til sangen fra? Den var så fin!! Anonymkode: 20c4f...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #215 Del Skrevet 24. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: «..da er iallfall du SAFE Jamilla!» sier Sofie med bitterhet i stemmen. Hva er galt med den kjerringa egentlig? Klarer aldri å bli glad på andres sine vegne! Anonymkode: 20c4f...0da Vet ikke hvor glad du hadde vært når du visste at det ville gå ut over deg... Anonymkode: a329f...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #216 Del Skrevet 24. april 2019 26 minutter siden, Potetjinta skrev: Fikk høre at Sofie ryker imorgen🎉 Jeg håper så inderlig at du har rett. Hvem fikk du høre det av? Anonymkode: b5d55...211 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #217 Del Skrevet 24. april 2019 Er ikke dagens episode lagt ut på viafree enda? Jeg får bare opp til episode 26!! Anonymkode: d38f5...cf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #218 Del Skrevet 24. april 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det TIX har hentet melodien til sangen fra? Den var så fin!! Anonymkode: 20c4f...0da Han har nok kommet på den selv, det er jo det han jobber med til daglig Anonymkode: da770...49e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #219 Del Skrevet 24. april 2019 Sofie er en irriterende og selvopptatt og selvhøytidelig dame. Håper hun ryker ut snart. Anonymkode: ff7bc...223 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #220 Del Skrevet 25. april 2019 Falskeste smilet når hun innser at hun ikke vant Anonymkode: 075ea...96d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå