Gå til innhold

Utvider familien!


FruFiolett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Bokdamen skrev:

Kan det stemme at du har én dag igjen på jobb? Hvordan føles det?

Fire dager igjen på jobb, så du er neimen ikke så langt unna! Imponerende☺️🥰 Jobber ut denne uka her, og det føles så innmari deilig å endelig ha kommet hit! Syns jeg har venta en evighet på permisjon nå🙈 Litt glad jeg har denne uka på meg da, for det er en del ting som skal ordnes før permisjonen setter igang, men har absolutt nok tid til å få alt på plass før fredag☺️ Gleder meg! Du er ca fire uker bak meg, er du ikke? Så du har sånn fire/fem uker igjen eller noe sånt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, FruFiolett skrev:

Fire dager igjen på jobb, så du er neimen ikke så langt unna! Imponerende☺️🥰 Jobber ut denne uka her, og det føles så innmari deilig å endelig ha kommet hit! Syns jeg har venta en evighet på permisjon nå🙈 Litt glad jeg har denne uka på meg da, for det er en del ting som skal ordnes før permisjonen setter igang, men har absolutt nok tid til å få alt på plass før fredag☺️ Gleder meg! Du er ca fire uker bak meg, er du ikke? Så du har sånn fire/fem uker igjen eller noe sånt? 

Godt utgangspunkt for siste uken på jobb 💕 Har du kommet noe lenger på utstyrsfronten hjemme? Så du får lade batteriene når permisjonen begynner og ikke har masse som skal fikses tenker jeg 😅

Jeg jobber ut oktober, 3.5 uke igjen.  Føles om en liten evighet 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, boblevann skrev:

Åå nå er du på oppløpssiden altså 😃 Unner deg virkelig permisjon nå 🤰🏻 

Jaaaa, snart i mål! Takk takk, gleder meg veldig! Tre dager igjen💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bokdamen skrev:

Godt utgangspunkt for siste uken på jobb 💕 Har du kommet noe lenger på utstyrsfronten hjemme? Så du får lade batteriene når permisjonen begynner og ikke har masse som skal fikses tenker jeg 😅

Jeg jobber ut oktober, 3.5 uke igjen.  Føles om en liten evighet 😝

Tja, tror vi begynner å nærme oss når det gjelder utstyr altså, men føler egentlig ikke at noe som helst er klart🙈 Men har funnet frem alt etter storebror og satt det inn i deg ene klesskapet vårt, og vasket alt av trekk til bilsete, Stokke newborn, vognbag og alt det der☺️ Men litt koselig at noe gjenstår til permisjonen også, så har jeg litt konkrete oppgaver å holde på med mens jeg går her og venter💖

 

3,5 uker igjen til termin her da, og jeg føler også det er en evighet🙈 All verdens tid til å rekke alt mulig som skal ordnes! 😉 Men plutselig står vi jo der da, du går ut i permisjon og jeg går forhåpentligvis i fødsel hvilket som helst sekund! Spennende tider! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37+0! Hei og hurra! 🎉 Nå er ikke lille prematur lenger hvis hun kommer ut nå, og DET er sykt å tenke på det! 😱 Nå er hun liksom «ferdig»! Hun kan godt vente litt til med å komme ut altså, jeg har en del planer de neste par (!) ukene, men det er egentlig mest for å holde meg selv litt opptatt, så ikke jeg skal kjede meg helt i hjel mens jeg venter😅 Må få pakket fødebagen da, det er kanskje første prioritet når jeg går ut i permisjon om bare to og en halv dag! Det kjennes veldig godt å endelig - ENDELIG - snuse borti målstreken! 👏🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! 🎉🎈👏 «Tiden flyr andre gang, du har ikke tid til å tenke på det» 😂

Slo meg for noen dager siden at ikke bare må jeg pakke fødebagen denne gangen, men at det bør stå en bag klar til mini også dersom han på kort varsel skal overnatte et annet sted 😅 Har der barnevakt klar? Vår plan avhenger litt etter hvilken ukedag fødselen starter 😝

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Bokdamen skrev:

Gratulerer!! 🎉🎈👏 «Tiden flyr andre gang, du har ikke tid til å tenke på det» 😂

Slo meg for noen dager siden at ikke bare må jeg pakke fødebagen denne gangen, men at det bør stå en bag klar til mini også dersom han på kort varsel skal overnatte et annet sted 😅 Har der barnevakt klar? Vår plan avhenger litt etter hvilken ukedag fødselen starter 😝

 

Ja, altså, det der er det dummeste jeg hører🤣🙈 Kunne ikke vært mer upassende for min del i alle fall🙄😅 

 

Oi, det er jo faktisk et godt poeng! Har ikke tenkt tanken engang jeg, så tusen takk skal du ha! Her har vi besteforeldre som back up, og noen venner som back up til dem igjen de dagene vi vet at de skal noe annet. Syns faktisk det der er litt stress jeg, men regner med at det går greit når det skjer. Ønsker meg mest av alt at fødselen begynner mens eldste er i bhg, så vi bare kan ordne det sånn at han blir hentet av besteforeldrene sine der liksom🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om samme fødsel som sist: vannet gikk kl 4, dro til KK kl 14, mini ute kl 20 og i god form neste dag.

Da ville vi «visst» at det ble fødsel når vi leverte i bhg, besteforeldre kunne hentet og hatt på overnatting (eller sovet hos oss) Levert neste morgen og så kunne min mann hentet. Håper i det minste på fødsel en ukedag så det blir mest mulig rutine for ham 🤞🤞

Spennende tider 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bokdamen skrev:

Jeg drømmer om samme fødsel som sist: vannet gikk kl 4, dro til KK kl 14, mini ute kl 20 og i god form neste dag.

Da ville vi «visst» at det ble fødsel når vi leverte i bhg, besteforeldre kunne hentet og hatt på overnatting (eller sovet hos oss) Levert neste morgen og så kunne min mann hentet. Håper i det minste på fødsel en ukedag så det blir mest mulig rutine for ham 🤞🤞

Spennende tider 😅

I alle dager, det var veeeeldig lik fødsel som min! Vannet gikk 02.30, dro til sykehuset kl 11, han var ute kl 19! Jeg håper bare det blir en litt kortere fødsel denne gangen jeg, syns det var veldig vondt veldig lenge, og det vet jeg ikke om jeg takler én gang til! Selv om jeg vet jo at jeg ikke har noe valg altså🙄🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+2, og aller siste dag på jobb før permisjon! Jeg sitter igrunn bare og tripper på kontoret, har litt papirarbeid som skal gjøres ferdig, men ellers lite på programmet idag. Bare å vente på å få gå hjem, haha😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FruFiolett skrev:

37+2, og aller siste dag på jobb før permisjon! Jeg sitter igrunn bare og tripper på kontoret, har litt papirarbeid som skal gjøres ferdig, men ellers lite på programmet idag. Bare å vente på å få gå hjem, haha😅 

Husk å sette av god tid til å rydde på pulten. Kanskje du til og med skal vaske av den og skjermene før du går? Kan nok gå halvannen time på det 😘 Stor dag 🙌🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Bokdamen skrev:

Husk å sette av god tid til å rydde på pulten. Kanskje du til og med skal vaske av den og skjermene før du går? Kan nok gå halvannen time på det 😘 Stor dag 🙌🙌

Heeeelt sant! Det gjelder å beregne gooood tid på alt idag altså! 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk dere, det føles helt nyyyydelig å endelig ha permisjon! Føles sikkert enda bedre på mandag da, når følelsen av å ikke skulle jobbe mer blir enda mer reell, men hjelpes så deilig det var å låse kontordøra for siste gang idag! 👏🏼 Nå satser jeg på noen deilige, rolige uker på sofaen før lille kan få melde sin ankomst - aller helst en av de siste dagene i oktober☺️💖🤞🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+5! Og så uendelig glad det endelig er mandag! Både fordi det endelig er ordentlig følelse av permisjon, men også fordi helgene er utrolig slitsomme for tiden. Denne helgen ble det altfor mye rett og slett, og igår kveld var jeg faktisk ganske overbevist om at fødselen var igang! Jeg hadde tilnærmet konstant kynnere som aldri ga seg, uansett om jeg satt, lå eller beveget meg rolig, og det var faktisk ordentlig vondt! I tillegg fikk jeg en ekstrem låsning i ryggen, så uansett hvilken posisjon jeg satt/sto/lå i, så gikk det ilinger nedover i ryggen. Men jeg fikk en lang massasje av mannen, tok to Paracet og la meg grytidlig, så heldigvis ga det seg etter en stund, og jeg har sovet litt i natt heldigvis. Men hjelpes, jeg fikk meg en aldri så liten åpenbaring altså, for jeg er jo på ingen måte klar for fødsel enda! 😱 Og det som haster mest er nok å pakke fødebagen, så det skal jeg absolutt prioritere idag. Tror i alle fall jeg kan senke skuldrene bittelitt når det er gjort, sånn at jeg i alle fall er praktisk forberedt. Psykisk er jo noe annet, jeg er så innstilt på å ha litt permisjonstid for meg selv nå, så jeg merket virkelig at jeg ikke var klar enda altså! Skjønner i alle fall at jeg må ta det mer med ro enn jeg har gjort i helgen - det er på ingen måte det beste utgangspunktet å gå helt utslitt inn i fødsel og barseltid! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på deg selv! Pakk gjerne fødebagen, men resten av dagen tilbringer du med beina høyt og pulsen lav. Finn en god (eller dårlig) serie på Netflix og gå i ett med sofaen 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...