Gå til innhold

Liker du iskaffe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg elsker det. Tine iskaffe uten sukker.. Liker både den blå og rosa, men foretrekker vel rosa. 

Kunne fint drukket det hver dag, men det er mye kalorier i så jeg prøver å holde det til helg. 

Anonymkode: 39bce...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. 

Som jeg sier når jeg er i tropiske land med 40 varmegrader: it’s never too hot for hot coffee! 

Anonymkode: 36037...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeelsker iskaffe, drikker masse av det på sommeren.

Ikke noen favoritter i butikkene, de er alltid søtet. Favoritten min er å bare kjøre espresso toppet opp med melk, ikke noe tilsatt sirup, sukker eller kunstig søtning. Altså drikker jeg bare hjemmelaget eller fra kaffebar. Jeg har ikke funnet en i butikk som smaker like godt som dette, men hvis noen har noen tips.. burde ikke være så vanskelig å bare blande kaffe og melk uten å kødde det til.

Hvis jeg er ekstremt søtsugen så kan det være veldig godt med noe frappucino-opplegg med smakssiruper og krem og sjokoladesaus og hele pakken, men det ser jeg på mer som en dessert enn en kaffe og drikkes sjeldent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker iskaffe. Drikker ikke varm kaffe. Iskaffe mocca❤️

Anonymkode: 9c1c7...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig best den jeg lager selv, -helst på en glovarm sommerdag. 

Kjøper alltid et par bokser med søtet kondensert melk, når jeg er i nabolandet for å ha i skapet i tilfelle jeg får ånden over meg til å lage vietnamesisk iskaffe.

Liker den forresten uten sukker også.. bare sterk kaffe med isbiter i og muligens en skvett melk. 

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER ISKAFFE😍😍😍 både de fra starbucks og de fra tine, bortsett fra de smakene med vanilje og den med karamell var ikke like gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker iskaffe 

Double esspresso fra Starbucks (den på boks) er min favoritt, men for det meste pleier jeg å lage selv hjemme. Kun melk og kaffe, så lite søtning som mulig :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad i Tine sin grønne Brasil med trippel espresso er nydelig. Ellers er Mocha også godt.

Anonymkode: 54694...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Tine Mocha er best.

Prøvde to andre forrige uke, en fra Q (latte noe) og en som var ny. Usikker på merket.

Fysja meg! Tilbake til tine sin. Starbucks sine er også gode.

Anonymkode: 8dd45...fd2

De Q-latte burde det vært forbud mot å selge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Elsker Iskaffe. Har alltid Tines Zero og Trippel Espresso i hus....dyrt men verdt det! Drikkes heile året her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk tine sin barista daglig, helt til de avsluttet produksjonen..... Den var helt ut en søtning, alle andre jeg har smakt er aaaaalt for søte! Noen som vet om en ikke søt iskaffe? 

Anonymkode: 32d05...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker ikke iskaffe med sukker, og en skikkelig espressomaskin må til, ikke sånt billig drit de fleste har hjemme. Tre shots espresso, skummet melk og masse isbiter i shaker = NAM! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drakk tine sin barista daglig, helt til de avsluttet produksjonen..... Den var helt ut en søtning, alle andre jeg har smakt er aaaaalt for søte! Noen som vet om en ikke søt iskaffe? 

Anonymkode: 32d05...512

Jeg synes barista var litt for bitter, mens de vanlige er alt for søt. Tine iskaffe UTEN synes jeg derimot er perfekt, men det blir kanskje for søtt for din smak? 

Anonymkode: 39bce...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 23.38, herremann skrev:

var ikke før jeg passerte 30 at jeg likte det.
kjøpte 1 liter tine cappuccino senest i dag.

Cappuccionoen fra Tine er best!

Liker den litt lunka, da 😛 

Jeg måtte kutte ned, drakk 3 om dagen en periode 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager selv, kaffe, h-melk og isbiter :) Og hvis jeg får lyst på det når jeg er på bytur så syns jeg jordbærpikene sin er helt ok, selvom den er litt søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...