Gå til innhold

Glaner på andre damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alltid mest populær de gangene jeg er i forhold.

Tro meg når jeg sier at de mest populære mennene er de som er i forhold.

Anonymkode: 83bba...8f7

Så når du ikke er i forhold så vil ikke damer se på deg en gang? Hvordan kommer du da I et forhold?

Har sett mange menn jeg virkelig vil si ikke virker populære.

 

Anonymkode: 8bcff...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er alltid mest populær de gangene jeg er i forhold. Jeg vet ikke hvordan damer lukter, føler eller simpelt hvis ser det på oppførsel/atferd min, men de ser det. Tro meg når jeg sier at de mest populære mennene er de som er i forhold.

Damer er ikke bedre på det område. Med en gang en man entrer døren med dame så er alle blikkene til damene på han. Og det tror jeg mange kan bekrefte. Korrekt meg om jeg tar feil.

 

Anonymkode: 83bba...8f7

Det stemmer nok. Når vi ser at en annen kvinne har godkjent og valgt ham, særlig en som ser sunn, selvsikker og bra ut og trolig har hatt mange valgmuligheter, er han straks mer interessant. Dette betyr imidlertid ikke at man faktisk er villig til å legge seg etter ham, for det ville vitnet om dårlige holdninger og mangelfull moral, men det kan være gøy å flørte litt bare for å finne ut om man fortsatt har draget og kan konkurrere med attraktive kvinner. Vi har et visst konkurranseinstinkt vi kvinner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hind skrev:

Det stemmer nok. Når vi ser at en annen kvinne har godkjent og valgt ham, særlig en som ser sunn, selvsikker og bra ut og trolig har hatt mange valgmuligheter, er han straks mer interessant. Dette betyr imidlertid ikke at man faktisk er villig til å legge seg etter ham, for det ville vitnet om dårlige holdninger og mangelfull moral, men det kan være gøy å flørte litt bare for å finne ut om man fortsatt har draget og kan konkurrere med attraktive kvinner. Vi har et visst konkurranseinstinkt vi kvinner også.

Kjenner godt til dette som mann. Spiser jeg for eksempel ute med samboeren på en noenlunde full restaurant er sjansen god for at én eller annen dame i lokalet forsøker å fange blikket mitt og gjerne gjør noe ekstra når samboeren er på toalettet. Det jeg lurer på er: Hva skal til for at dere føler at dere har vunnet denne konkurransen? 

Anonymkode: 96c14...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er alltid mest populær de gangene jeg er i forhold. Jeg vet ikke hvordan damer lukter, føler eller simpelt hvis ser det på oppførsel/atferd min, men de ser det. Tro meg når jeg sier at de mest populære mennene er de som er i forhold.

Damer er ikke bedre på det område. Med en gang en man entrer døren med dame så er alle blikkene til damene på han. Og det tror jeg mange kan bekrefte. Korrekt meg om jeg tar feil.

 

Anonymkode: 83bba...8f7

Virkelig? :ler:

Anonymkode: fa5e3...758

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjenner godt til dette som mann. Spiser jeg for eksempel ute med samboeren på en noenlunde full restaurant er sjansen god for at én eller annen dame i lokalet forsøker å fange blikket mitt og gjerne gjør noe ekstra når samboeren er på toalettet. Det jeg lurer på er: Hva skal til for at dere føler at dere har vunnet denne konkurransen? 

Anonymkode: 96c14...c01

At han ikke kan la være å se tilbake så snart kjæresten ser en annen vei, diskrete flørteblikk og slikt. Hvis han nærmest ignorerer eller glemmer kjæresten sin er det ikke noe gøy lenger, for da står det klart at han ikke er noen drømmemann likevel og det er risiko for at han tar kontakt og prøver seg. Billige lettflørtede menn er ingen utfordring og gir ikke noe boost for selvtilliten. Jeg er som sagt ikke interessert på alvor, og heller ikke ute etter å såre en annen kvinne. For meg er det bare en morsom lek og søken etter bekreftelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...