Gå til innhold

Glaner på andre damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute i helgen på en såkalt date. Vi var på et utested og jeg er helt klar over at ser man et pent mennesker er det helt vanlig å kikke på dem.  Men daten min så en dame som stod og danset inntil baren, og stoppet opp å virkelig stirret på henne. Da jeg snudde meg stod han der og ble liksom hengende etter. Da mistet jeg helt interessen må jeg si. Sånt er deal breaker for meg. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: b006d...9d6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ute i helgen på en såkalt date. Vi var på et utested og jeg er helt klar over at ser man et pent mennesker er det helt vanlig å kikke på dem.  Men daten min så en dame som stod og danset inntil baren, og stoppet opp å virkelig stirret på henne. Da jeg snudde meg stod han der og ble liksom hengende etter. Da mistet jeg helt interessen må jeg si. Sånt er deal breaker for meg. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: b006d...9d6

Lavmål av fyren, hadde også mistet interessen. 

Anonymkode: 69f4a...e88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lavmål av fyren, hadde også mistet interessen. 

Anonymkode: 69f4a...e88

Ja enig. Måtte bare høre her hva andre tenker. Han var edru også, det er det verste.

Anonymkode: b006d...9d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ute i helgen på en såkalt date. Vi var på et utested og jeg er helt klar over at ser man et pent mennesker er det helt vanlig å kikke på dem.  Men daten min så en dame som stod og danset inntil baren, og stoppet opp å virkelig stirret på henne. Da jeg snudde meg stod han der og ble liksom hengende etter. Da mistet jeg helt interessen må jeg si. Sånt er deal breaker for meg. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: b006d...9d6

Det er som du sier greit å kikke, men han trenger da ikke å drite deg ut på den måten?

Han ydmyker deg jo foran andre mennesker når han gjør noe sånt da han ikke viser deg respekt så jeg skjønner godt du mister interessen.

Du får prøve å ta en prat. Antageligvis vil han kalle deg sjalu og kontrollerende og mene at han må få lov, men hvis han virkelig ikke skjønner forskjell på å kikke og det å stoppe opp og stirre så er han ikke verdt det.

Endret av SunnivaOslo
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Det er som du sier greit å kikke, men han trenger da ikke å drite deg ut på den måten?

Han ydmyker deg jo foran andre mennesker når han gjør noe sånt da han ikke viser deg respekt så jeg skjønner godt du mister interessen.

Du får prøve å ta en prat. Antageligvis vil han kalle deg sjalu og kontrollerende og mene at han må få lov, men hvis han virkelig ikke skjønner forskjell på å kikke og det å stoppe opp og stirre så er han ikke verdt det.

Hehe det var nettopp det som skjedde. Han kunne ikke skjønne hva han hadde gjort ;) Men mulig han ikke la merke til det da eller skjønte at det var litt kleint!

Anonymkode: b006d...9d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du aldri har sett på en annen mann.

Anonymkode: 63d5e...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at du aldri har sett på en annen mann.

Anonymkode: 63d5e...d4b

Nope aldri! Lukker øynene hver gang jeg kan skimte et vesen med y-kromosom.....

Anonymkode: b006d...9d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en møkkasekk, jeg hater sånne menn. Som kvinne som opplever å bli beglodd av en mannmed dame syntes jeg dama burde bli kvitt han på flekken også ser jeg stygt tilbake. 

Anonymkode: 6f5c3...e4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at du aldri har sett på en annen mann.

Anonymkode: 63d5e...d4b

Hun har sikkert ikke stoppet opp og stirret på en annen mann foran kjæresten sin nei.

Det er å drite ut den andre parten og utrolig respektløst.

Kikk på damer, vi kikker på menn. Snakk om damer med gutta, vi snakker om menn, men behandle folk du er i omgang med på en respektfull måte.Vi skal ikke finne oss i alt fra dere hvis det er hva du tror.

Endret av SunnivaOslo
Autocorrect
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid mest populær de gangene jeg er i forhold. Jeg vet ikke hvordan damer lukter, føler eller simpelt hvis ser det på oppførsel/atferd min, men de ser det. Tro meg når jeg sier at de mest populære mennene er de som er i forhold.

Damer er ikke bedre på det område. Med en gang en man entrer døren med dame så er alle blikkene til damene på han. Og det tror jeg mange kan bekrefte. Korrekt meg om jeg tar feil.

 

Anonymkode: 83bba...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at du aldri har sett på en annen mann.

Anonymkode: 63d5e...d4b

Det er en vesentlig stor forskjell på å se på et menneske kontra å stoppe opp og stirre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alltid mest populær de gangene jeg er i forhold. Jeg vet ikke hvordan damer lukter, føler eller simpelt hvis ser det på oppførsel/atferd min, men de ser det. Tro meg når jeg sier at de mest populære mennene er de som er i forhold.

Damer er ikke bedre på det område. Med en gang en man entrer døren med dame så er alle blikkene til damene på han. Og det tror jeg mange kan bekrefte. Korrekt meg om jeg tar feil.

 

Anonymkode: 83bba...8f7

De som har sosiale antenner stopper ikke opp og glor slik som denne mannen gjorde når de er på date. Dette gjelder både menn og kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snaskesnusken skrev:

De som har sosiale antenner stopper ikke opp og glor slik som denne mannen gjorde når de er på date. Dette gjelder både menn og kvinner.

Fint. Du avkrefter ikke der om at det ikke stemmer akkurat?

Men jeg er definitivt ikke enig hvordan han mannen som står å gaper på hun dama. Det blir veldig feil i mine ører for det er ikke noe jeg kunne tolerert fra min dame

Anonymkode: 83bba...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint. Du avkrefter ikke der om at det ikke stemmer akkurat?

Men jeg er definitivt ikke enig hvordan han mannen som står å gaper på hun dama. Det blir veldig feil i mine ører for det er ikke noe jeg kunne tolerert fra min dame

Anonymkode: 83bba...8f7

De som mangler sosiale antenner eller respekt for partneren sin kan gjøre som daten til Ts, stoppe opp og glo åpenlyst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag var det en fyr som gikk hånd i hånd med dama som stirret intenst på meg flere meter mene de gikk, så så jeg i sidesynet at han faktisk snudde seg etter meg og. Tenkte STAKKARS dame, det var så pinlig på hennes vegne at jeg ikke har ord. Selv om det var mannen som oppførte seg teit var det dama det ble flaut for. Usj, kunne aldri vært med en sånn mann. Det er litt i bane med de som liker eller kommenterer andre lettkledde damer sine bilder i offentlighet mens de er i forhold, de er ikke diskret men roper ut til hele verden «jeg liker deg». Respektløst.

Anonymkode: df08e...88f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden: where hope comes to die

Anonymkode: 9ac6e...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...