Gå til innhold

Gjennomføre skoletime i undertøyet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det var det ingen som gjorde når jeg var russ, tror ikke det var noen knuteregel heller.

Hva får man i lua om man gjør det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Gamle Tante Tusenfryd må bare få si at stort sett går ungdom i bare undertøyet, omtrent nakne noen av dem, og det er til vanlig...

:hoho: Jeg har ikke sett så mange ungpikepupper i barberte "ja, du vet" siden jeg selv var på den alderen og dusjet etter gymtimen, jeg... lave hoftebukser og pittesmå topper... de kunne like gjerne gått nakne... :hoho: alt synes jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk et par som gjorde det..

De brukte boxer og en sportsbh.. hadde dem brukt string hadde jeg bedt dem kle på seg.

Lærerne er mer tolerante den tiden så det gikk fint..

Og totalt meningsløst, helt utrolig teit syns jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en helt teit knuteregel synes jeg også. Men alle knuteregler er egentlig teite,så hvorfor ikke prøve en time i bare undertøyet på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også den knuteregelen... For 6 år siden.... :roll:

Noen gjennomførte den til og med...

Cluet er å gjøre det med en lærer som ikke er så konservativ... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir russ nå til våren, og jeg innrømmer at noen av de 'oppgavene' kan være noe teite.. men, poenget er vel at når man er russ så skal man feire at man er ferdig med 12 års skole gang, og i feiringa er det vel om å bare ha det gøy og slippe seg litt løs?!!

jeg gleder meg veldig, ser på russ som et tegn på at jeg er ferdig med vgs. og jeg har peilet meg ut en oppgave som virker ganske morsom (allerede ja!) det går på at vi skal sitte å være aktiv i en time med 1.klassinger - kan kanskje ikke virke så skøy, men med den rette læreren så kan det jo bli det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...