Gå til innhold

Dumpet meg fordi jeg er avholds.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Hvorfor begynte ikke du å drikke når du så at dere ellers fungerte som par? 

 

Fordi jeg ikke liker alkohol

Ellers synes jeg vi fungerte godt, utenom den delen

Anonymkode: 0bdfe...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ho dumpa deg fordi du er dømmende, kontrollerende og prøver å endre ho. Ikke fordi du er avholds.. 

Anonymkode: 72787...fcd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes vi passet sammen ganske godt! Utenom det at hun drakk og ikke jeg, men jeg tok sjansen og ville prøve dette. Bare synd hun ikke kunne slutte å drikke når vi ellers fungerte som par

Anonymkode: 0bdfe...767

Dere passet jo åpenbart ikke sammen ganske godt. For når man passer sammen ganske godt så har man ikke noe behov for å endre den andre personen. Det er greit nok at alkohol er en "dealbreaker" for din del - men da må du finne deg ei dame som ikke drikker, ikke prøve å endre ei som gjør det. 

Anonymkode: 73421...271

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kunne ikke du bare begynne å drikke i stedet? Jeg synes det ville vært akkurat like mye/lite urimelig å be om.

Anonymkode: 2936b...ef2

Hvorfor skal jeg gjøre noe så dumt? Bedre å la være å drikke

Anonymkode: 0bdfe...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AndreasBR skrev:

Hvorfor skal noen tvinges til å begynne drikke? 

Hvorfor skal noen tvinges til å slutte? 

Så lenge det faktisk er snakk om et normalt forbruk. 

Bare godta at dere ikke passer sammen. Dere finner sikkert begge en annen som dere passer bedre med. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Hvorfor skal noen tvinges til å slutte? 

Så lenge det faktisk er snakk om et normalt forbruk. 

Bare godta at dere ikke passer sammen. Dere finner sikkert begge en annen som dere passer bedre med. 

Vi ? Jeg er ikke TS... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke liker alkohol

Ellers synes jeg vi fungerte godt, utenom den delen

Anonymkode: 0bdfe...767

Og hun liker det. Det er ikke slik at din mening/preferanse er noe mer verdt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AndreasBR skrev:

Vi ? Jeg er ikke TS... 

Neida. Skulle delt opp. Første del var til deg. Siste til ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket om noen hadde pirket på den måten. Her er jeg avholds men han er glad i god øl eller gin når det passer seg sånn. At jeg er avholds er helt og holdent mitt valg og det kunne ikke falt meg inn å forvente at han skulle ta samme valg bare for min skyld. 

Anonymkode: 7d20a...5c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er om noen drikker eller ikke som får en person til å slå opp eller ikke date vedkommende, da er det virkelig førstnevnte det er noe særdeles galt med.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er over gjennomsnittet opptatt av kropp og helse, og er generelt pirkete når det kommer til livsstil, så vil mange som har et mere avslappet forhold til mat og trening fort kunne synes at å forholde seg til deg er stressende. Jeg er riktignok avholds, men om jeg likte å drikke vin av og til eller gå ut med venner og ta noen øl, så hadde jeg ikke akseptert å bli kritisert for det hver gang. Det virker som du vil ha en jente som du kan forme i ditt bilde dersom hun ikke passer akkurat inn (hun her passet visst nesten, men ikke hundre prosent), og det er bra med alle som ikke finner seg i det. Jenter vil ikke bli kontrollert og plukket på, men sett, respektert og verdsatt slik som de er, inkludert såkalte feil og mangler. 

Anonymkode: 154f5...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes vi passet sammen ganske godt! Utenom det at hun drakk og ikke jeg, men jeg tok sjansen og ville prøve dette. Bare synd hun ikke kunne slutte å drikke når vi ellers fungerte som par

Anonymkode: 0bdfe...767

Hun synes ikke dere fungerte godt NOK til at hun var villig til å føye seg etter deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AndreasBR skrev:

Hvis det er om noen drikker eller ikke som får en person til å slå opp eller ikke date vedkommende, da er det virkelig førstnevnte det er noe særdeles galt med.. 

Slik ts forklarer det så er ikke denne kvinnen noen hardbarka alkoholiker akkurat. 

Nei, det er ikke noe galt med verken den som drikker litt eller den som ikke gjør det. Bortsett fra når sistnevnte mener at han har rett og prøver å endre den andre. Da er det ham det er noe galt med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er poenget med å ruse seg til maten? Og hvorfor måtte hun ha alkohol når hun gikk ut med venninnene på byen? Og da drakk hun mer enn ett glass. Da var det oftest 2

Anonymkode: 0bdfe...767

Ruse seg til maten?  🤣 noen av oss har en kultur for at mat og vin skal/bør nytes sammen. Du blir Ikke rusa av et glass vin til maten! Da må det være noe feil et sted.

Hun gjorde vel slutt fordi dere var for ulike da. Hva er rart med det? Dessuten er det en særs dårlig idé å tro at en skal endre noen. Du må respektere henne som hun er. Det er ikke sånn at du gjør det rette, og hun det som er feil. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes vi funket. Var nok bare hun som var for avhengig av alkohol og valgte dette over meg. Hvorfor ble hun da ellers sammen med meg..? Hun sa hun ikke hadde problemer med at jeg var avholds

Anonymkode: 0bdfe...767

Kanskje hun drakk for å holde ut med deg? Høres mer logisk ut.

Anonymkode: 723d2...9b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er poenget med å ruse seg til maten? Og hvorfor måtte hun ha alkohol når hun gikk ut med venninnene på byen? Og da drakk hun mer enn ett glass. Da var det oftest 2

Anonymkode: 0bdfe...767

Forhåpentligvis er dette en tulletråd og i så fall er denne kommentaren morsom. 

Skulle dette derimot være seriøst ment, så dumpet hun deg nok av flere grunner.

Anonymkode: 154f5...559

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er poenget med å ruse seg til maten? Og hvorfor måtte hun ha alkohol når hun gikk ut med venninnene på byen? Og da drakk hun mer enn ett glass. Da var det oftest 2

Anonymkode: 0bdfe...767

De fleste blir ikke "ruset" av et enkelt glass vin til maten. I alle fall ikke merkbart påvirket. 

Å drikke noen glass ute i festlig lag er normalt for folk i tjueårene, som nevnt over. Du bør bestrebe å finne deg en som er avholds, sånn som deg, så slipper du dette. Lag deg en profil på dating-sider rundt om, og skriv at du ønsker avholdsdame, fordi du er avholds selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er akkurat hvorfor jeg synes de som er avholds er kjipe å være rundt; dere er så forbasket dømmende.

Anonymkode: 67636...175

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hva er poenget med å ruse seg til maten? Og hvorfor måtte hun ha alkohol når hun gikk ut med venninnene på byen? Og da drakk hun mer enn ett glass. Da var det oftest 2

Anonymkode: 0bdfe...767

Haha:) Ja. Dette høres helt avskyelig ut, hvilken fordervet livsstil å drikke halvannet glass vin i gjennomsnitt annenhver helg, Løsluppent, nedrig, vemmelig. Du kan kanskje tenke at en mer betimelig korreks fra deg vedrørende hennes manglende selvkontroll tidligere i forholdet ville reddet det, men konsumet viser nok til en allerede tapt sjel. Du bør for all del dvele mye på hvilken ubehagelig påkjenning hun med viten, viljen, ja, til og med med lysten har påført deg. Aldri glem det. Forskrekkelig. Direkte lumpent. 

Jeg ser egentlig ikke noen mulighet for til du noensinne kan klare å komme helt over dette. 

Cola bruken din virker temmelig ufornuftig og grenser til denne weekend dekadensen alle snakker om, så du er ikke helt renskåren selv, heller. Det er litt svakt.

Endret av Isaccis
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er akkurat hvorfor jeg synes de som er avholds er kjipe å være rundt; dere er så forbasket dømmende.

Anonymkode: 67636...175

Synes synd på dere som ikke klarer å leve uten alkohol jeg

Anonymkode: 0bdfe...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...