Gå til innhold

Han ditchet meg :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, jeg skjønner meg ikke på han...

Jeg sa at jeg syntes det var dårlig gjort av han å ikke si i fra at han ikke kunne komme likevel. Han sier at han er lei seg, og spør om han kan få lov til å be meg ut på en date på mandag. 

Jeg er så fristet til å si ja, for jeg er jo så forelska..:( 

Anonymkode: 63421...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg skjønner meg ikke på han...

Jeg sa at jeg syntes det var dårlig gjort av han å ikke si i fra at han ikke kunne komme likevel. Han sier at han er lei seg, og spør om han kan få lov til å be meg ut på en date på mandag. 

Jeg er så fristet til å si ja, for jeg er jo så forelska..:( 

Anonymkode: 63421...663

Ha ikke sex med han med en gang om dere treffes

Anonymkode: fcafe...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at dere først møttes noen ganger, og da kom han til avtalt tid, og så har han endret/utsattt de tre neste avtalene? Sa han fra på forhånd at han kanskje kunne bli forsinket pga studiene nå på lørdag? Disse tingene har litt å si syns jeg. At han ber deg ut på en mandag, og dere bare skal møtes ute, hjelper også litt på. Jeg skjønner det der med å endelig treffe på en man blir betatt av! Hvis du har lyst til å si ja til å treffe han i morgen og høre på hva han sier om å nedprioritere deg, så gjør det. Kommer han ikke da heller, må du jo bare gå videre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, McMary said:

Er det slik at dere først møttes noen ganger, og da kom han til avtalt tid, og så har han endret/utsattt de tre neste avtalene? Sa han fra på forhånd at han kanskje kunne bli forsinket pga studiene nå på lørdag? Disse tingene har litt å si syns jeg. At han ber deg ut på en mandag, og dere bare skal møtes ute, hjelper også litt på. Jeg skjønner det der med å endelig treffe på en man blir betatt av! Hvis du har lyst til å si ja til å treffe han i morgen og høre på hva han sier om å nedprioritere deg, så gjør det. Kommer han ikke da heller, må du jo bare gå videre. 

De første gangene kom han til avtalt tid, ja :) men f.eks forrige uke hadde vi avtale på torsdag, torsdag formiddag får jeg melding om at han ikke rekker det likevel, og det blir utsatt til lørdag, når lørdagen kom så hadde vi det veldig fint. Tidligere den uken hadde han også avlyst en avtale med meg. 

Det virker litt som om at han har tid til meg hvis ikke noe bedre dukker opp. Jeg er neppe en prioritet :( Men jeg kan jo også skjønne det i og med at vi har jo ikke datet så veldig lenge.., og så kan jeg jo tillate han noen feilsteg...

Jeg har sagt ja til å treffe han i morgen, så får vi se. 

Anonymkode: 63421...663

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er side dama hans. Han fant noen bedre på Tinder/byen i går og pulte hun. Nå har han deg som backup, at du gidder å bli brukt sånn. Hilsen Mann

Anonymkode: a5f08...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med på date i morgen 👍🏻  Vær hyggelig, men fortell at du blir litt forvirret av signalene han gir. 

Den personen som har svart 20 ganger i tråden her om å blokkere han, er bare bitter ☺️

 

Lykke til 🍀

Anonymkode: a8de3...64a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Bli med på date i morgen 👍🏻  Vær hyggelig, men fortell at du blir litt forvirret av signalene han gir. 

Den personen som har svart 20 ganger i tråden her om å blokkere han, er bare bitter ☺️

 

Lykke til 🍀

Anonymkode: a8de3...64a

Takk :) jeg gleder meg nå, men igjen litt redd for at han skal droppe meg en gang til.  Håper det går brs8

Anonymkode: 63421...663

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) jeg gleder meg nå, men igjen litt redd for at han skal droppe meg en gang til.  Håper det går brs8

Anonymkode: 63421...663

Dropp han før han dropper deg igjen i morgen

Anonymkode: e6e36...c4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde egentlig planer i går, han skulle komme på besøk til meg. Klokka 19 sendte han melding om at han ble litt forsinket pga noe studierettet han måtte ta seg av, etter det hørte jeg ikke noe mer fra han. Dette er tredje gangen på rad at han endrer planene vi har hatt. Jeg tolker det som om at han egentlig ikke er interessert i å møte meg. Og jeg blir veldig lei meg + og litt forbanna fordi jeg hadde holdt av lørdagen til han, hvis han ikke hadde tenkt å møte opp så kunne han ha sagt i fra. 

Hva kan jeg si til han nå? Har lyst til å si at jeg ikke syntes det var ok, men er redd for å virke desperat...
Jeg kan også la være å si noe, vente til han evt. tar kontakt, men det gjør meg gal..
Kan jeg spørre om det er sånn at han ikke ønsker kontakt? For da skal jeg la han være i fred...
 

Anonymkode: 63421...663

Neste gang han avlyser si: at det var dårlig gjort og ikke bare si han ikke kan møte deg om han ikke hadde lyst/tid så slapp du å holde av dagen for han. Si du kunne ha planlagt noe annet med andre. Og ikke ta kontakt med han på flere dager selv om han skriver. La han tenke litt. 

Endret av WonderWomaan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
På 10.3.2019 den 12.12, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg skjønner meg ikke på han...

Jeg sa at jeg syntes det var dårlig gjort av han å ikke si i fra at han ikke kunne komme likevel. Han sier at han er lei seg, og spør om han kan få lov til å be meg ut på en date på mandag. 

Jeg er så fristet til å si ja, for jeg er jo så forelska..:( 

Anonymkode: 63421...663

🥴

Du tuller...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte han på mandag. Vi hadde det veldig fint, og han hørtes oppriktig ut når han fortalte hvor mye han hadde å gjøre og at han var lei seg for at han ikke kom på lørdag. 

Anonymkode: 63421...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😒Bare ikke stol blindt på ham da!😑

Anonymkode: f264f...f29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...