AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Vi hadde egentlig planer i går, han skulle komme på besøk til meg. Klokka 19 sendte han melding om at han ble litt forsinket pga noe studierettet han måtte ta seg av, etter det hørte jeg ikke noe mer fra han. Dette er tredje gangen på rad at han endrer planene vi har hatt. Jeg tolker det som om at han egentlig ikke er interessert i å møte meg. Og jeg blir veldig lei meg + og litt forbanna fordi jeg hadde holdt av lørdagen til han, hvis han ikke hadde tenkt å møte opp så kunne han ha sagt i fra. Hva kan jeg si til han nå? Har lyst til å si at jeg ikke syntes det var ok, men er redd for å virke desperat... Jeg kan også la være å si noe, vente til han evt. tar kontakt, men det gjør meg gal.. Kan jeg spørre om det er sånn at han ikke ønsker kontakt? For da skal jeg la han være i fred... Anonymkode: 63421...663
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Han ønsker nok desverre ikke kontakt, kjipt å høre sikkert, men en som er interesdert i et annet menneske gjør alt for ay det skal funke å treffe dem. Bare ikke send en eneste melding... bare blokker han Anonymkode: 142f3...31b 10
Gjest loveli Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde egentlig planer i går, han skulle komme på besøk til meg. Klokka 19 sendte han melding om at han ble litt forsinket pga noe studierettet han måtte ta seg av, etter det hørte jeg ikke noe mer fra han. Dette er tredje gangen på rad at han endrer planene vi har hatt. Jeg tolker det som om at han egentlig ikke er interessert i å møte meg. Og jeg blir veldig lei meg + og litt forbanna fordi jeg hadde holdt av lørdagen til han, hvis han ikke hadde tenkt å møte opp så kunne han ha sagt i fra. Hva kan jeg si til han nå? Har lyst til å si at jeg ikke syntes det var ok, men er redd for å virke desperat... Jeg kan også la være å si noe, vente til han evt. tar kontakt, men det gjør meg gal.. Kan jeg spørre om det er sånn at han ikke ønsker kontakt? For da skal jeg la han være i fred... Anonymkode: 63421...663 ikke spør om han ikke vil ha kontakt, han er åpenbart ikke interessert. Beklager å måtte si det, men en gutt avlyser ikke 3 avtaler på rad og ditcher en jente de er interessert i på den måten. Enten holder du kjeft til han sier noe og tar det der i fra ved å si ifra at du ikke lar deg behandle på den måten, eller så sender du melding først og sier det. Hvis du sender først er det ikke sikkert du får noe svar da (hvis han sender melding først vil du ha hørt fra han, men ikke sikkert han svarer mer når du sier ifra heller), men vil du ha noe med denne drittsekk å gjøre uansett? Hvis du ikke sier noe i dag kan du ikke sende melding senere å si noe heller, da virker du desperat. La oss si på tirsdag. Det betyr at du har tenkt på han i tre dager og brukt lang tid på å tenke ut en melding å sende. Jeg hadde bare gitt faen i fyren og ikke sendt melding, da jeg ikke hadde følt det var verdt å bruke tid på. Endret 10. mars 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, loveli said: ikke spør om han ikke vil ha kontakt, han er åpenbart ikke interessert. Beklager å måtte si det, men en gutt avlyser ikke 3 avtaler på rad og ditcher en jente de er interessert i på den måten. Enten holder du kjeft til han sier noe og tar det der i fra ved å si ifra at du ikke lar deg behandle på den måten, eller så sender du melding først og sier det. Hvis du sender først er det ikke sikkert du får noe svar da (hvis han sender melding først vil du ha hørt fra han, men ikke sikkert han svarer mer når du sier ifra heller), men vil du ha noe med denne drittsekk å gjøre uansett? Hvis du ikke sier noe i dag kan du ikke sende melding senere å si noe heller, da virker du desperat. La oss si på tirsdag. Det betyr at du har tenkt på han i tre dager og brukt lang tid på å tenke ut en melding å sende. Jeg hadde bare gitt faen i fyren og ikke sendt melding, da jeg ikke hadde følt det var verdt å bruke tid på. Du har sikkert rett. Men det er vanskelig. Det er første gang på flere år at jeg har blitt forelsket. Vi hadde sex sist gang vi møttes, så det var sikkert bare det han ville. Vi har ikke datet så veldig lenge, men jeg likte han skikkelig godt...:/ Men jeg gidder uansett ikke bruke tid og energi på noen som ikke prioriterer meg. Anonymkode: 63421...663
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 TS, på tide å få øynene opp? Anonymkode: cbc0d...da7 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: TS, på tide å få øynene opp? Anonymkode: cbc0d...da7 Han liker meg ikke. Jeg har skjønt det. Men har likevel behov for å si i fra at jeg ikke syntes det var greit..., er det dumt? Anonymkode: 63421...663
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han liker meg ikke. Jeg har skjønt det. Men har likevel behov for å si i fra at jeg ikke syntes det var greit..., er det dumt? Anonymkode: 63421...663 Du sier ifra bra nok ved å holde kjeft, det er den beste straffen man kan gi noen. Sier du noe så mater du drittsekken. Anonymkode: 142f3...31b 10
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier ifra bra nok ved å holde kjeft, det er den beste straffen man kan gi noen. Sier du noe så mater du drittsekken. Anonymkode: 142f3...31b Enig. Anonymkode: d45ca...d25 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 Jeg trodde at man ble lært opp til å gi beskjed hvis man ikke kunne holde avtaler, og ellers i hverdagen er det forventet at man gir beskjed, for eksempel hvis man ikke kan møte på jobb, familieselskap osv. Men når man dater er det helt i orden å ikke gi beskjed? Anonymkode: 7437f...881 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #10 Skrevet 10. mars 2019 Les det du skrev en gang til.... HAN ditchet DEG, og det for tredje gang, og du lurer på om det er GREIT og DUMT å si fra??? Hvilket råd hadde du gitt hvis det var ei venninne? Selvsagt er det greit om du vil det! Men siden jeg tror du ikke vil ha noe glede av mer kontakt med fyren, synes jeg du skal gjøre som rådet du allerede har fått - gi blaffen i å ta kontakt! Om han gir lyd fra seg, så svarer du ikke. Ditch ditcheren😉 Anonymkode: 8c307...90f 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 Jeg skjønner veldig godt behovet ditt for å si ifra. Hadde det vært en date som hadde holdt på lenger så hadde jeg blitt rasende og antagelig ringt han eller møtt på døra. Men.. i dette tilfelle så tenker jeg det er best å la være å si noe som helst. En ting at han ikke er intressert, en kan dessverre ikke tvinge folk til å være det. Men å si han blir forsinket og så kommer han ikke.. Uten noe mer kontakt. Det er bare totalt respektløst, skikkelig LOW er det. Bli forbanna og drit i han. Anonymkode: fcafe...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 Ville bare blokkert han på alle sosiale medier og ghostet han. Han fant noen bedre enn deg i hans øyne. Fyren fortjener ikke bedre. Anonymkode: a5f08...e82 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 Bare drit i han. Du skylder han ingen forklaring. Enten eller han ikke interessert, ellers har han ingen respekt for deg og tiden din. Begge de tingene er totalt uakseptabelt, og du vil vel ikke være sammen med en sånn fyr? Anonymkode: f5f16...20c 3
Hinkelpinkel Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 Hvorfor skal du ikke si ifra? Blir man dårlig behandla så kan man da si ifra?! Hva er det med folk og kommunikasjon for tiden? Send han en melding om du heller vil det. Skriv at du hadde holdt av lørdagen og at det var dårlig av han å ikke dukke opp når han sa han skulle. Si at du ikke er interessert i noen som ikke holder ord. Og så går du videre! Da har DU tatt grep, og han har tapt. 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #15 Skrevet 10. mars 2019 Spør ham! Dette er dårlig oppførsel og du har ingenting å tape på å si i fra og spørre hva som skjer. Hvis han ikke vil ha mer med deg å gjøre er det like greit å få vite det nå framfor at du skal gå rundt og gruble helt til han får baller nok til å si i fra på en ordentlig måte og om han oppriktig er interessert, men faktisk har gode grunner til å ha avlyst tre ganger er det også veldig greit at han får sjansen til å si det så du forstår at han liker deg. Du har alt å vinne på å snakke med ham. Anonymkode: 201d6...6ac
frubaluba Skrevet 10. mars 2019 #16 Skrevet 10. mars 2019 Jeg ville sagt noe. Hvis noen har gjort noe dust mot meg, så føler jeg meg mye bedre etterpå å ha sagt fra. Hvis jeg bare blokkerer noen med engang, går jeg rundt og angrer for at jeg ikke sier noe, foran må da ha lov til å si fra at sånn oppførsel ikke er greit. 2
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2019 #17 Skrevet 10. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde egentlig planer i går, han skulle komme på besøk til meg. Klokka 19 sendte han melding om at han ble litt forsinket pga noe studierettet han måtte ta seg av, etter det hørte jeg ikke noe mer fra han. Dette er tredje gangen på rad at han endrer planene vi har hatt. Jeg tolker det som om at han egentlig ikke er interessert i å møte meg. Og jeg blir veldig lei meg + og litt forbanna fordi jeg hadde holdt av lørdagen til han, hvis han ikke hadde tenkt å møte opp så kunne han ha sagt i fra. Hva kan jeg si til han nå? Har lyst til å si at jeg ikke syntes det var ok, men er redd for å virke desperat... Jeg kan også la være å si noe, vente til han evt. tar kontakt, men det gjør meg gal.. Kan jeg spørre om det er sånn at han ikke ønsker kontakt? For da skal jeg la han være i fred... Anonymkode: 63421...663 Nu er det på tide å blokkere ham overalt ja.
Vinky Skrevet 10. mars 2019 #18 Skrevet 10. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du sier ifra bra nok ved å holde kjeft, det er den beste straffen man kan gi noen. Sier du noe så mater du drittsekken. Anonymkode: 142f3...31b Ikke enig i dette. Tror ikke han tar det som noen straff. Tror han bare ikke bryr seg.. Ts, si noe kort og enkelt om du føler for det. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #19 Skrevet 10. mars 2019 Han skrev til meg nå...(jeg har ikke skrevet til han ennå). Han sier unnskyld, at han måtte jobbe med en gruppeoppgave, og at det tok mye lengre tid enn han trodde og at han sovnet. Vel..., jeg synes det bare hører ut som en dårlig unnskyldning. Hva bør jeg svare? Anonymkode: 63421...663
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #20 Skrevet 10. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skrev til meg nå...(jeg har ikke skrevet til han ennå). Han sier unnskyld, at han måtte jobbe med en gruppeoppgave, og at det tok mye lengre tid enn han trodde og at han sovnet. Vel..., jeg synes det bare hører ut som en dårlig unnskyldning. Hva bør jeg svare? Anonymkode: 63421...663 Jeg hadde ikke svart noe Anonymkode: 9901d...5e9 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå