Gå til innhold

Jeg er redd for små hunder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, er du gal, eller. Små hunder er avlet frem for å være søte og dumme. De er ikke dumme fordi de blir dullet med - de har små hjerner. 

Burde vært ulovlig å avle dem (som de fleste hunderaser). 

Anonymkode: 4d0b5...774

Det tror jeg faktisk du har rett i. Jeg har også lagt merke til at de er dummere og mindre motakelige for læring enn andre hunder. 

Anonymkode: 17b29...b06

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg faktisk du har rett i. Jeg har også lagt merke til at de er dummere og mindre motakelige for læring enn andre hunder. 

Det er feil. Papillon er en av verdens minste og smarteste hunder. Ellers har vi jo de små pudlene.

Anonymkode: 188a8...344

AnonymBruker
Skrevet

Vi har papillon valp og holdningene her skremmer meg. Vår er stabil og lettlært, bjeffer nesten aldri og bryr seg ikke så mye om andre hunder og mennesker. Eneste gangen vi har tatt henne på armen fra en situasjon er når en større hunderase kom løpende bort uten bånd eller halsbånd (i båndtvang område) og eieren ikke hadde noe forståelse for at vår ble redd og vi ikke fikk holdt den unna. 

Det finnes dumme mennesker med både store og små hunder. Oppdragelsen det går på. Synes det blir veldig generaliserende her. 

Anonymkode: 9e697...f1e

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er feil. Papillon er en av verdens minste og smarteste hunder. Ellers har vi jo de små pudlene.

Tviler jeg sterkt på. 😂 Det er Border Collien som er ansett for å være blant de smarteste hundene. Jeg har aldri noensinne møtt en miniatyrhund som er veldressert og smart. Aldri! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler jeg sterkt på. 😂 Det er Border Collien som er ansett for å være blant de smarteste hundene. Jeg har aldri noensinne møtt en miniatyrhund som er veldressert og smart. Aldri! 

Jeg sa aldri at det var den smarteste, jeg sa det var en av de smarteste: https://thesmartcanine.com/dog-breeds/smartest-dog-breeds-list/

Here you go.

• Liker 1
Skrevet

De ser ganske dumme ut ja. Jeg har heller aldri møtt på en veldressert minihund. Jeg ser for meg en veldressert miniatyrhund på et agilyti stevne... 

Gjest Belle âme
Skrevet
1 time siden, Antisocialclub skrev:

De ser ganske dumme ut ja. Jeg har heller aldri møtt på en veldressert minihund. Jeg ser for meg en veldressert miniatyrhund på et agilyti stevne... 

Eg elsker papilloner❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...