AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #21 Skrevet 13. mars 2019 På 10.3.2019 den 11.43, altflyter skrev: Syntes det er litt morsomt at kattemennesker mener hunder lukter og hundemennesker mener katter lukter. Selv har jeg hund og jeg syntes at det stinker hos folk som har katt. Spesielt om de har kattedo inne, nesten uavhengig av hvor den står og hvor ofte den vaskes. Men jeg er også temmelig sikker på at det lukter hund hos meg selv om jeg ikke kjenner det selv. Jeg syntes ikke min egen hund lukter noe som helst, men jeg kjenner godt lukten av andres hunder, så jeg er nok bare immun mot min egen 😊 Dyr skaper litt lukt, uavhengig av hvilket dyr man har. Det er bare sånn 😊 Hund er nok det husdyret som stinker aller mest. Det er ikke det at man kjenner at det bor et dyr der, men det er en grusom lukt. Anonymkode: a2fad...84c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #22 Skrevet 13. mars 2019 På 10.3.2019 den 11.34, AnonymBruker skrev: Jo, hus med katter lukter! Anonymkode: 1c990...e97 Nei, i alle fall ikke katt. Selvfølgelig fina det hus der det befinner katter seg som lukter, men det ikke på grunn av kattene. Hus med hunder derimot, alle hunder stinker. Alle. Til og med hunder som ikke skal lukte, lukter drit. Anonymkode: 2f82d...8ca
altflyter Skrevet 13. mars 2019 #23 Skrevet 13. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hund er nok det husdyret som stinker aller mest. Det er ikke det at man kjenner at det bor et dyr der, men det er en grusom lukt. Anonymkode: a2fad...84c Og du har katt selv? Lukt er ikke en objektiv opplevelse.... Jeg syntes katt er den verste lukten....
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #24 Skrevet 13. mars 2019 11 minutter siden, altflyter skrev: Og du har katt selv? Lukt er ikke en objektiv opplevelse.... Jeg syntes katt er den verste lukten.... Nei, men hund lukter grusomt og det lukter hund i hvert eneste hjem som har hund. Er de ikke renslige/lar hunden være over alt lukter det så heslig at det ikke går an å beskrives. Anonymkode: a2fad...84c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #25 Skrevet 13. mars 2019 Jeg har to hunder, den ene stinker konstant. Den er heldigvis mest ute. Den andre er en gammel sofahund. Den lukter ikke, som jeg kjenner iallefall😜 men folk som kommer på besøk lukter nok hund, lukter nok litt hest i gangen også. Men, altså, det plager ikke oss. Aldri noen som har sakt noe, og jeg vasker nøye og ofte. Synes hus med katter lukter fælt. Lukter det med en gang om det bor katt i huset. Jo flere katter, jo værre er lukta. Anonymkode: a6aae...18a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå