Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #21 Skrevet 15. april 2005 Jeg synes tattoveringer kan være dritsexy og skikkelig turnoff. Litt kraftige tribals er fint på en veltrent kropp. Damer, roser ol. er bare harry.
Gjest LoisLane Skrevet 15. april 2005 #22 Skrevet 15. april 2005 Nei. Men personligheten er tross alt vikigere enn en rose eller to. Men da bør den nok være strålende...
Gjest manic Skrevet 15. april 2005 #23 Skrevet 15. april 2005 En spennende og ikke minst vakkert utført tatovering kan være flott, nesten som et kunstverk. Damer,anker og divers sjøulk-tatoveringer er grimt. Tribaltatoveringer som du finner på glætte,muskuløse gutter, gjerne med bleika hår er enda grimmere. Kinesiske tegn likeså Det som ofte gjør forskjellen er om det ligger en tanke bak tatoveringen
Cand alt Skrevet 15. april 2005 #24 Skrevet 15. april 2005 Menn med tatoovering er harry. Ferdig med det.
Gjest Cerise Skrevet 16. april 2005 #25 Skrevet 16. april 2005 Nope.. ikke særlig fan av tatoveringer. Enkelte personer kler det bedre enn andre, men foretrekker at min kjæreste forblir uten
Lassie Skrevet 16. april 2005 #26 Skrevet 16. april 2005 En spennende og ikke minst vakkert utført tatovering kan være flott, nesten som et kunstverk. Det som ofte gjør forskjellen er om det ligger en tanke bak tatoveringen Signerer på denne, jeg. Som med det meste andre, så er det noen som kler det, og noen som ikke kler det. Jeg er sammen med en mann som har en stor tatovering på ryggen (den er spesiell og jeg synes den er som et kunstverk), men jeg ble ikke sammen med ham pga tatoveringen. hehe.. Men han kler den veldig godt. Jeg synes ikke det blir noe pent når det er forskjellige tatoveringer her og der og ikke noe som henger sammen, hvis man skal ha flere i samme kroppsområdene så synes jeg at de bør følge samme stil og at det er en "rød tråd". Igjen, tatoveringer kan være stilig, men det kan også være stygt. Selv synes jeg svarte tatoveringer er det fineste.
Johanna Skrevet 16. april 2005 #27 Skrevet 16. april 2005 Jeg digger at menn har tatoeringer. Men alt med måte da...
Gjest Embla s Skrevet 16. april 2005 #28 Skrevet 16. april 2005 Om jeg skulle ha en kjæreste med tatovering, ville det være på tross av og ikke på grunn av Og de verste tatoveringene er disse "dype&meningsfulle" - gjerne ett eller annet "visdomsord" i kinesisk eller på alvespråk
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2005 #29 Skrevet 16. april 2005 Tatoveringer for meg er ikke lenger WOW, siden "alle" har en... Så nei
Gjest Chrizzy Skrevet 16. april 2005 #30 Skrevet 16. april 2005 Jeg tenner i alle fall ikke på tatoveringer. Kan være fint om det står i stil til resten. Men damer og navn, nei det synes jeg ikke noe om Kanskje mitt navn bare
Gjest lilletroll Skrevet 16. april 2005 #31 Skrevet 16. april 2005 Hva synes dere jenter om tatoveringer? Tenner det dere? Jeg liker generelt sett IKKE tattoveringer!! Og nei det tenner meg overhodet IKKE. Jeg forbinder tattoveringer flest (spesielt de meg farge) med personer som er litt lavere på "rangstigen"...(De fleste som sitter inne her jeg jobber har tattovering...) De eneste tattoveringene som til nød kan gå an er bittesmå i sort et sted de nesten ikke synes.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #32 Skrevet 16. april 2005 Jeg synes de er helt greit med en til to ikke altfor dominerende tatoveringer, men noe mer synes jeg er harry.
Gjest MrsL Skrevet 16. april 2005 #33 Skrevet 16. april 2005 Ja, en helt enkel tatovering kan være sexy
Gjest xio Skrevet 16. april 2005 #34 Skrevet 16. april 2005 Tatoveringer kan være pent det! Både på kvinner og menn (jeg er jente og har to selv - tatoveringer, ikke menn ). Men, motivet har jo nesten alt å si da. Dama på armen kan sikkert passere hvis det er smakfullt gjort. Men, navnet til eksen din ville jeg fått tatovert over. Har sett en gammel rose som var blitt omgjort til en kul tribal, så det er bare å oppsøke en flink tatovør.
Musemor Skrevet 16. april 2005 #35 Skrevet 16. april 2005 Nei' date='syns ikke det er noe...Ikke på jenter heller[/quote'] :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå