Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. mars 2019 #21 Del Skrevet 15. mars 2019 Kvartfinalene AFC Ajax – Juventus Liverpool – Porto Tottenham – Manchester City Manchester United – Barcelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #22 Del Skrevet 15. mars 2019 7 minutter siden, Catalina Culès skrev: Kvartfinalene AFC Ajax – Juventus Liverpool – Porto Tottenham – Manchester City Manchester United – Barcelona Jeg begynner seriøst å lure på om disse som har ansvaret for trekningene ikke liker man utd. Argh. Først PSG og nå Barca! City og Liverpool får de letteste motstanderne igjen! Anonymkode: 4dee8...4e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 18. mars 2019 #23 Del Skrevet 18. mars 2019 På 15.03.2019 den 0.59, Fornuftig-mann skrev: Har ikke nerver til et slikt scenario! Jeg er Manchester Utd-supporter, og jeg får frysninger ved tanken på å møte Liverpool eller Man City. Og å ryke for dem.. Vi har ikke hatt flaks med cup-trekningene denne sesongen, så det er vel ikke realistisk å håpe å trekke Porto eller Ajax. For da tror jeg vi går videre. Mot Tottenham er 50/50, men jeg tror vi ryker over 2 kamper mot både Liverpool, City, Juventus og Barcelona. Trekningen er klokka 12 imorra! Skikkelig uflaks med den trekningen! Men ja, enig med deg - hadde nok aldri hatt nerver til å se den kampen direkte - kun i reprise hvis jeg hadde visst at United hadde vunnet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 18. mars 2019 #24 Del Skrevet 18. mars 2019 42 minutter siden, Milla29 skrev: Skikkelig uflaks med den trekningen! Men ja, enig med deg - hadde nok aldri hatt nerver til å se den kampen direkte - kun i reprise hvis jeg hadde visst at United hadde vunnet PSG-kampen var utrolig nervepirrende, men én av de beste kampene jeg har sett, så det var verdt å se det direkte. Går 1. omgangen og starten av 2. omgangen dårlig pleier jeg å slå av TVn 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 18. mars 2019 #25 Del Skrevet 18. mars 2019 Slik tror jeg det går fram til finalen Kvartfinalene AFC Ajax – JuventusLiverpool – Porto Tottenham – Manchester City Manchester United – Barcelona Semifinale Juventus - Manchester City Liverpool - Barcelona Finale Barcelona - Juventus Vinner Barcelona Men jeg håper Juventus ender opp som vinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 21. mars 2019 #26 Del Skrevet 21. mars 2019 På 18.03.2019 den 15.29, Paperwall skrev: PSG-kampen var utrolig nervepirrende, men én av de beste kampene jeg har sett, så det var verdt å se det direkte. Går 1. omgangen og starten av 2. omgangen dårlig pleier jeg å slå av TVn 🙈 Ja, den var helt sinnsyk! Holdt på å få hjerteinfarkt opptil flere ganger! Men GU så gøy da det gikk veien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå