Gå til innhold

Champions League 2018/19


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

Real Madrid og PSG er ute, noe som er veldig bra sett med Barcelona øyne, neste ut håper jeg blir Juventus. Hvem håper dere å se i finalen?

Jeg håper på Barcelona og Manchester City.

Diskuter kamper her :)

Neste uke spilles resten av 8-dels finalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen tro på at dette blir finalen men Ajax og Atlético Madrid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Dagens kamper

Manchester City- Schalke .

Juventus-Atlético Madrid.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på enten Manchester United eller Barcelona som vinnere, men realistisk sett tror jeg United blir slått ut i neste runde dessverre. Barcelona har jeg tro på og jeg håper virkelig de får det til å stemme i år.

Drømmefinalen hadde for så vidt vært mellom United og Liverpool, og at United knuste pool:biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milla29 skrev:

Jeg håper på enten Manchester United eller Barcelona som vinnere, men realistisk sett tror jeg United blir slått ut i neste runde dessverre. Barcelona har jeg tro på og jeg håper virkelig de får det til å stemme i år.

Drømmefinalen hadde for så vidt vært mellom United og Liverpool, og at United knuste pool:biggrin:

Nesten, du har en skrivefeil der, du mener selvsagt at Liverpool knuser united 😂

Anonymkode: 28275...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten, du har en skrivefeil der, du mener selvsagt at Liverpool knuser united 😂

Anonymkode: 28275...5f7

Det hadde vært sååååå langt fra drømmefinalen:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nivå forskjellen mellom Manchester City of Schalke burde ikke være så stor som 7-0. At City vinner var forventet men 7-0 er et merkelig høyt resulat synes jeg.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, SeptemberRose skrev:

Fotball er kjedelig 

Men hvorfor går du inn i en tråd om fotball da :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det atletico har holdt på med i kveld da? bare ligget bakpå hele kvelden,  knapt vært på juventus sin halvdel. og nå må de ha mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Bayern Munhcen slår ut Liverpool i dag. Men det vil ikke overraske meg om Liverpool vinner.

Det vil overraske meg veldig om Lyon slår Barcelona. Har ikke noen tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske imponerende at Suarez får vondt i leggen når han ikke ble truffet i leggen...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

GOAAAAL 5-1

Og Liverpool leder 1-3 mot Bayern.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bayern var vel best i første omgang, men i andre klarte de ikke å legge press på Liverpool. Det var fortjent at Liverpool gikk videre til kvartfinalene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en spesiell og spennde Cl kvart/finale, med hele fire engelske lag igjen. Jeg er en ihugga Manchester United fan, så håper selvsakt på dem, men tror nok dessverre de ryker neste runde. Men om vi møter tottenham feks, så har vi en sjans videre, gru/gleder meg til trekning i morgen. Ellers håper jeg på Juventus tar det, de virker sterke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 15.06, Milla29 skrev:

Jeg håper på enten Manchester United eller Barcelona som vinnere, men realistisk sett tror jeg United blir slått ut i neste runde dessverre. Barcelona har jeg tro på og jeg håper virkelig de får det til å stemme i år.

Drømmefinalen hadde for så vidt vært mellom United og Liverpool, og at United knuste pool:biggrin:

Har ikke nerver til et slikt scenario! Jeg er Manchester Utd-supporter, og jeg får frysninger ved tanken på å møte Liverpool eller Man City. Og å ryke for dem..

Vi har ikke hatt flaks med cup-trekningene denne sesongen, så det er vel ikke realistisk å håpe å trekke Porto eller Ajax. For da tror jeg vi går videre. Mot Tottenham er 50/50, men jeg tror vi ryker over 2 kamper mot både Liverpool, City, Juventus og Barcelona.

Trekningen er klokka 12 imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 22.45, Aragorn ll Elessar skrev:

juventus leder 3-0

Ronaldo er fra en annen verden, skulle man nesten tro! 34 år, like god som før😃💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...