AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #21 Skrevet 11. mars 2019 På 9.3.2019 den 3.28, AnonymBruker skrev: Festelig. Syns du virkelig det er rart at de prioriterer venninner over å bli sjekket opp 03 om natten? De har jo ingenting å vinne på å bli med deg, bli pult, og bli kastet neste dag. I venninna har de kanskje en person som er der for dem et helt liv. Anonymkode: 75f89...499 Sex er jo kun til mannens vinning. Dama får jo ingen stimulanse av det. Dere kan jo kun utnytte en mann økonomisk eller barnefordeling Anonymkode: 506d1...852
SM30 Skrevet 12. mars 2019 #22 Skrevet 12. mars 2019 On 3/9/2019 at 2:50 AM, AnonymBruker said: Jeg elsker damer men hater venninner. Utelukkende de venninnene til hu dama jeg sjekker ute på byen. Jeg møter stadig veggen når jeg tar sjansen på å prøve meg på en av dem. Damer går ofte mange ut sammen. I hvert fall rundt den alderen som er interessant for meg 24 - 34. Og når jeg tar sjansen på ei som jeg har fått gjensidig øyekontakt med og vi har snakket og ledd sammen en stund så er det alltid en. Alltid en som skal hjem eller vil prøve et annet utested. En ting har jeg forstått etter alle disse årene og det er at venninner jobber kollektivt sammen. De tror de vet hva venninna som blir sjekket opp vil ha. Kanskje det eller de har oppfattet et signal fra henne (som f.eks hvis jeg ser ned i veska mi så må du komme å redde meg). Det synes jeg er greie forhånds regler. Å det skal man ikke trenge i det hele tatt. Vi lever jo fritt og ingen bestemmer over noen. Spesielt ikke fra en ukjent person på byen kl 02.37. Men hvis man tar det med i beregningen så er det rart at hver gang de siste 8 gangene så må de hjem eller et annet sted. Jeg tror det skyldes den stakkars venninna som sjeldent blir sjekket opp. Hun sjalue. Samme dama som "alltid blir dårlig når hun er ute på byen med venninnene". I motsetning, for å ta et eksempel så har jeg en kompis planlagt en uke i forveien at vi skal ut på byen. Etter 2 øl sammen så møtte jeg en dame. Da han tok en øl passivt sammen med oss så dro han rett hjem uten at vi utvekslet noe. Det vil jeg kalle et kollektiv samarbeid. Jeg føler at damer har gode intensjoner for hverandre før de er fulle men med en gang de er fulle så ødelegger de for hverandre som f,eks "jeg må hjem", "hunden min har ikke vært ute på 4 timer", "jeg skulle aldri ha blandet vin og cider". De tilfellene hender jo selvfølgelig men poenget mitt er hva med han som ryker på avvisninger etter avvisninger. Han som har fått klar signal til å komme bort til dem. Hva med han? Han som er like forhåpningsfull etter 3 gangen, eller 5, 10 eller 20 gangen med initiativ. Han som ikke gir opp noe for framtiden med noen Anonymkode: 506d1...852 Dersom dama vil ha deg vil venninnene heie på deg - du har feil innstilling. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #23 Skrevet 12. mars 2019 On 3/11/2019 at 1:18 AM, AnonymBruker said: Sex er jo kun til mannens vinning. Dama får jo ingen stimulanse av det. Dere kan jo kun utnytte en mann økonomisk eller barnefordeling Anonymkode: 506d1...852 Hæ? Anonymkode: 50b72...e33 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #24 Skrevet 12. mars 2019 Skjønner hva du mener TS. Ofte én eller flere venninner jeg opplever at vil ødelegge for meg. Noen er rett og slett utrolig frekke. Har etterhvert blitt tryggere i de situasjonene fordi jeg har såpass mye erfaring med at dama jeg er interessert i gir uttrykk for at det var deilig å slippe fri fra dem når vi omsider kommer for oss selv. Har også snakket med noen damer om det og noen sliter mer enn andre med å frigjøre seg fra venninnenes blikk når de er ute på sjekkern. Interessant nok. Anonymkode: 1ce72...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #25 Skrevet 12. mars 2019 Kvinner er flokkdyr. Menn er jegere. Kvinner prioriterer flokken/nettverket. Fang henne når hun ikke er med flokken. Dvs ikke på byen Anonymkode: 3a58e...1a1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #26 Skrevet 13. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er flokkdyr. Menn er jegere. Kvinner prioriterer flokken/nettverket. Fang henne når hun ikke er med flokken. Dvs ikke på byen Anonymkode: 3a58e...1a1 Men det interessante er jo at det ofte ikke er damene som blir sjekket som oppfører seg som flokkdyr. Det er det venninnene hennes som gjør. Dama er jo den samme om du møter henne på byen eller på gata på dagtid. Hvis man virkelig opplever god kjemi, har man faktisk en felles "fiende" i de plagsomme venninnene og kan lage morsomme situasjoner ut av det. Eneste grunnen til at "Skal vi komme oss ut herfra?" fungerer så bra hver eneste gang - det er ikke den sleezy invitasjonen til sex det høres ut som, men spiller på en felles opplevelse av venninnenes blikk som plagsomt. Anonymkode: 1ce72...8e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå