Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker damer men hater venninner. Utelukkende de venninnene til hu dama jeg sjekker ute på byen. Jeg møter stadig veggen når jeg tar sjansen på å prøve meg på en av dem. Damer går ofte mange ut sammen. I hvert fall rundt den alderen som er interessant for meg 24 - 34. Og når jeg tar sjansen på ei som jeg har fått gjensidig øyekontakt med og vi har snakket og ledd sammen en stund så er det alltid en. Alltid en som skal hjem eller vil prøve et annet utested. En ting har jeg forstått etter alle disse årene og det er at venninner jobber kollektivt sammen. De tror de vet hva venninna som blir sjekket opp vil ha. Kanskje det eller de har oppfattet et signal fra henne (som f.eks hvis jeg ser ned i veska mi så må du komme å redde meg). Det synes jeg er greie forhånds regler. Å det skal man ikke trenge i det hele tatt. Vi lever jo fritt og ingen bestemmer over noen. Spesielt ikke fra en ukjent person på byen kl 02.37. Men hvis man tar det med i beregningen så er det rart at hver gang de siste 8 gangene så må de hjem eller et annet sted. Jeg tror det skyldes den stakkars venninna som sjeldent blir sjekket opp. Hun sjalue. Samme dama som "alltid blir dårlig når hun er ute på byen med venninnene". I motsetning, for å ta et eksempel så har jeg en kompis planlagt en uke i forveien at vi skal ut på byen. Etter 2 øl sammen så møtte jeg en dame. Da han tok en øl passivt sammen med oss så dro han rett hjem uten at vi utvekslet noe. Det vil jeg kalle et kollektiv samarbeid. Jeg føler at damer har gode intensjoner for hverandre før de er fulle men med en gang de er fulle så ødelegger de for hverandre som f,eks "jeg må hjem", "hunden min har ikke vært ute på 4 timer", "jeg skulle aldri ha blandet vin og cider". De tilfellene hender jo selvfølgelig men poenget mitt er hva med han som ryker på avvisninger etter avvisninger. Han som har fått klar signal til å komme bort til dem. Hva med han? Han som er like forhåpningsfull etter 3 gangen, eller 5, 10 eller 20 gangen med initiativ. Han som ikke gir opp noe for framtiden med noen

Anonymkode: 506d1...852

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med han? Jeg driter langt i han om venninna mi trenger meg. 

Sjekk opp jenta lenge før stengetid neste gang. Mellom klokken 1 og 3 er når ting går opp i sømmene og jentegjengen blir babyer som må hjem og sove. 

Og gjett hva: om du blir sammen med ei dame så blir hennes venninner en del av livet ditt. Hvis det ikke er noe for deg så burde du prøve menn, kanskje?

Anonymkode: d75be...8c7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dere går jo en hel saueflokk ute. Hvorfor må absolutt du være med hjemover? Spesifikt du. Har fyren gitt så dårlige vibber at akkurat du må være med hjem for å lufte hunden? Når 7 av de andre venninnene fortsetter å danse ute? Da kan du fint si at du ikke er interessert så kan han heller prøve der han er ønsket. Da sparer han tid, krefter og ikke minst penger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Festelig. Syns du virkelig det er rart at de prioriterer venninner over å bli sjekket opp 03 om natten? De har jo ingenting å vinne på å bli med deg, bli pult, og bli kastet neste dag. I venninna har de kanskje en person som er der for dem et helt liv. 

Anonymkode: 75f89...499

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Trur heller det er det at selv om kvinner prater hyggelig med deg har de ingen intuisjon om noe meir. Kvinner klarer heilt fint å signaliserer til venner om de vil ha fred eller har lyst å prate vider med han. Det er heller ikke alle som går ut med tanken å sjekk og heller prioritert å henge med venner. Om du absolutt vil treffe henne vider får du spør om snap eller messenger. 

Anonymkode: 76508...bec

• Liker 10
Skrevet

La meg se. Du sier at du har vært ute på byen i mange år, og du foretrekker 24-34. Hvor gammel er du egentlig? 

Hvis du vil noe seriøst med disse, er det naturlig å ta det videre et annet sted. For på innlegget ditt høres det ut som du er sur fordi du ikke fikk deg noe fior natten.

Jeg gjennomskuer slik lett. Og er jeg ikke intr, eller venninna mi ikke er det, så fikser vi det lett. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Om du er interessert så ber du om nummer/snap/messenger når dama må ta vare på venninna si. Så kan dere prate mer dagen etter, edru.

Men det er vel et ligg du er ute etter, og derfor må venninna redde hun du snakker med. Slik gjør vi det i min gjeng - vi er ikke interessert i fyllesex med ukjente menn, derfor kommer en av oss og "maser" på jenta etter en stund. Hun klarer fint å signalisere det til meg dersom hun vil bli med fyren hjem også, men det er sjelden :)

Anonymkode: 1465c...d80

• Liker 9
Skrevet

Du er ikke pen nok til at de ditcher venninnen sin klokken 03 om morgenen.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer går ofte mange ut sammen.

Fordi vi passer på hverandre fra uønsket oppmerksomhet fra upassende menn, og liker våre venner. 

den alderen som er interessant for meg 24 - 34

Hørtes ut som du kun er ute etter ligg med unge jenter. Hvor gammel er du? 

Og når jeg tar sjansen på ei som jeg har fått gjensidig øyekontakt med og vi har snakket og ledd sammen en stund så er det alltid en.

Kanskje fordi jenta er hyggelig kun fordi du tok kontakt, men ikke er interessert i noe mer. Vi jenter tør ikke å direkte avslå menn, i frykt for konsekvenser. 

De tror de vet hva venninna som blir sjekket opp vil ha. Kanskje det eller de har oppfattet et signal fra henne (som f.eks hvis jeg ser ned i veska mi så må du komme å redde meg). Det synes jeg er greie forhånds regler. Å det skal man ikke trenge i det hele tatt. Vi lever jo fritt og ingen bestemmer over noen.

Det kvinnelige kjønn trenger absolutt det, når du ser hva damer kan bli utsatt for på byen. Det er helt vanlig å passe på hverandre. 

Spesielt ikke fra en ukjent person på byen kl 02.37.

Spesielt fra en ukjent person 02:37.

de siste 8 gangene så må de hjem eller et annet sted.

Er du ute etter et ligg hver gang du er ute på byen? Da kan mange få inntrykket av at du er på "jakt".

Etter 2 øl sammen så møtte jeg en dame. Da han tok en øl passivt sammen med oss så dro han rett hjem uten at vi utvekslet noe.

Så du er kun på byen for å få ligg?

De tilfellene hender jo selvfølgelig men poenget mitt er hva med han som ryker på avvisninger etter avvisninger. Han som har fått klar signal til å komme bort til dem.

Da tror jeg du må jobbe med tolkning av signaler.

Anonymkode: 19464...487

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg TS.. Hvis en av oss har veldig lyst på en fyr, så blir det gjort veldig klart. Da får hun gå med han uansett om noen av oss andre må hjem eller lufte bikkja eller hva enn. Derfor tolker jeg det som at disse jentene rett og slett ikke har nok lyst på deg til å dra hjem med deg. 

Anonymkode: 7958a...7ef

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vil man være med en fyr hjem så gjør man det, skjer det du beskriver så er det et tegn på at hun ikke vil være med deg. Klassiske redd venninna di unnskyldninger det du ramser opp. 

Anonymkode: b6904...3ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker damer men hater venninner. Utelukkende de venninnene til hu dama jeg sjekker ute på byen. Jeg møter stadig veggen når jeg tar sjansen på å prøve meg på en av dem. Damer går ofte mange ut sammen. I hvert fall rundt den alderen som er interessant for meg 24 - 34. Og når jeg tar sjansen på ei som jeg har fått gjensidig øyekontakt med og vi har snakket og ledd sammen en stund så er det alltid en. Alltid en som skal hjem eller vil prøve et annet utested. En ting har jeg forstått etter alle disse årene og det er at venninner jobber kollektivt sammen. De tror de vet hva venninna som blir sjekket opp vil ha. Kanskje det eller de har oppfattet et signal fra henne (som f.eks hvis jeg ser ned i veska mi så må du komme å redde meg). Det synes jeg er greie forhånds regler. Å det skal man ikke trenge i det hele tatt. Vi lever jo fritt og ingen bestemmer over noen. Spesielt ikke fra en ukjent person på byen kl 02.37. Men hvis man tar det med i beregningen så er det rart at hver gang de siste 8 gangene så må de hjem eller et annet sted. Jeg tror det skyldes den stakkars venninna som sjeldent blir sjekket opp. Hun sjalue. Samme dama som "alltid blir dårlig når hun er ute på byen med venninnene". I motsetning, for å ta et eksempel så har jeg en kompis planlagt en uke i forveien at vi skal ut på byen. Etter 2 øl sammen så møtte jeg en dame. Da han tok en øl passivt sammen med oss så dro han rett hjem uten at vi utvekslet noe. Det vil jeg kalle et kollektiv samarbeid. Jeg føler at damer har gode intensjoner for hverandre før de er fulle men med en gang de er fulle så ødelegger de for hverandre som f,eks "jeg må hjem", "hunden min har ikke vært ute på 4 timer", "jeg skulle aldri ha blandet vin og cider". De tilfellene hender jo selvfølgelig men poenget mitt er hva med han som ryker på avvisninger etter avvisninger. Han som har fått klar signal til å komme bort til dem. Hva med han? Han som er like forhåpningsfull etter 3 gangen, eller 5, 10 eller 20 gangen med initiativ. Han som ikke gir opp noe for framtiden med noen

Sikker på at de damene til hun du vil sjekke opp egentlig er hennes venninner.. Tviler sterkt.

Anonymkode: e07cf...b1a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikker på at de damene til hun du vil sjekke opp egentlig er hennes venninner.. Tviler sterkt.

Anonymkode: e07cf...b1a

Hvorfor i alle dager tviler du på det?

Anonymkode: 50b72...e33

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg TS.. Hvis en av oss har veldig lyst på en fyr, så blir det gjort veldig klart. Da får hun gå med han uansett om noen av oss andre må hjem eller lufte bikkja eller hva enn. Derfor tolker jeg det som at disse jentene rett og slett ikke har nok lyst på deg til å dra hjem med deg. 

Tror det er mer sjalusi ute å går. Mange av dere pynter mye på historien. Selvfølgelig redder dere en men mange ganger har nok venninner funnet på en unnskyldning. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er mer sjalusi ute å går. Mange av dere pynter mye på historien. Selvfølgelig redder dere en men mange ganger har nok venninner funnet på en unnskyldning. 

Desverre, dersom dama har lyst til å bli igjen så gjør hun det, eller så utveksler dere informasjon.

Mange ganger har jeg blitt sittende å snakke med noen for å være hyggelig men det betyr ikke at jeg vil bli med hjem og knulle. Helt supert når venninna kommer og vil hjem. Da kan vi avslutte kvelden uten noen sure miner fra mannfolk som tror de har krav på noe bare fordi du prata litt med dem.

Anonymkode: 045fe...b04

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han må uansett gå i gjennom kontroll gruppa? Veninne gjengen. Det er der mange faller ut. Svaret ligger nærmere enn man skulle tro. Svaret for det som holder en tilbake

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis det er den forklaringen du ønsker å tro på for å booste egoet ditt så er det helt i orden for oss

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må uansett gå i gjennom kontroll gruppa? Veninne gjengen. Det er der mange faller ut. Svaret ligger nærmere enn man skulle tro. Svaret for det som holder en tilbake

Ja, noen faller ut pga "kontrollgruppen". Typisk menn som har ligget med noen av de andre jentene og menn som har rykte på seg på seg for å være horete. Men det er jo ikke negativt.

Anonymkode: 75f89...499

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er fortsatt selvstendig vesener, grunnen for at dere faller ut er meste sannsynligvis fordi ho ikke vil ha deg. Men for all del, skyld på veninnene 🙄

Anonymkode: 76508...bec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv om man snakker med en fyr så er det ikke nødvendigvis slik at man ønsker å bli med han hjem for å pule. Jeg kan godt snakke med en fyr om han er hyggelig, men at jeg snakker med han betyr ikke at jeg skylder han noe som helst.

Hvis venninner kommer og sier at de må hjem eller om vi skal gå et annet sted så er det en fin mulighet til å komme seg bort og avslutte det som for meg bare er en hyggelig samtale. Jeg er aldri interessert i å være med tilfeldige menn hjem for å pule så for meg er det bare en hyggelig samtale.

Dessuten er det lettere å bruke venninner som unnskyldning for å dra siden noen menn er innpåslitne og tar ikke et nei for et nei.

Det virker litt merkelig å bli snurt fordi damer ikke vil være med deg hjem klokka 2.30 natt til søndag og komme med påstander om at det må være venninnene som ødelegger for det. Nei, hun du sjekker opp er bare ikke interessert. Hadde hun vært det så hadde hun blitt igjen.

Anonymkode: 5bae8...003

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...