AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #21 Skrevet 8. mars 2019 Dette må jo være kødd...? Anonymkode: f0686...e67 9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #22 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Hvordan gikk det da ? Veldig bra! Hadde sex og møttes først ute på byen ❤️ Men slik er det vel ikke nå Anonymkode: 5a933...ccb
Duftavsommerregn Skrevet 8. mars 2019 #23 Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, ikkevoksen skrev: Dere har bare snakket i tre dager og du oppfører deg som en desperat 14 år gammel jente som har blitt dumpa. Det har noe å si. Det er flaut. Vær da litt romslig da, hun er ung og kan ikke alle spillereglene her Jeg er eldre og dette føles bare ikke trygt uansett, til mitt forsvar skal det sies at det er lenge siden jeg var ute å sjekket kvinner 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #24 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, ikkevoksen skrev: Dere har bare snakket i tre dager og du oppfører deg som en desperat 14 år gammel jente som har blitt dumpa. Det har noe å si. Det er flaut. Hvorfor så frekk? Anonymkode: 5a933...ccb
ikkevoksen Skrevet 8. mars 2019 #26 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Vær da litt romslig da, hun er ung og kan ikke alle spillereglene her Jeg er eldre og dette føles bare ikke trygt uansett, til mitt forsvar skal det sies at det er lenge siden jeg var ute å sjekket kvinner Da jeg var 20 år skjønte både jeg og venninnene mine at man ikke skal mase og bli fornærmet på en gutt man bare har SNAKKET med i 3 dager TS må nesten trolle her... 7
s0la Skrevet 8. mars 2019 #27 Skrevet 8. mars 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: La ut noe på mystory på snap med teksten «girls are getting heart broken because they are dating with boys, not men» for 5 minutter siden. Han har sett den NÅ.... Allikevel svarer han ikke? - TS Anonymkode: 5a933...ccb Plis ikke si at dette er sant Hadde jeg vært han ville jeg rygget unna. 5
FrodeF Skrevet 8. mars 2019 #28 Skrevet 8. mars 2019 Sorry, han er ferdig m deg. Så needy damer er det ingen som vil ha 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #29 Skrevet 8. mars 2019 Forumet blir ødelagt av troll for tiden🙁 Anonymkode: a9b34...9ac
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #31 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, ikkevoksen skrev: Da jeg var 20 år skjønte både jeg og venninnene mine at man ikke skal mase og bli fornærmet på en gutt man bare har SNAKKET med i 3 dager TS må nesten trolle her... De har hatt sex... Anonymkode: a8824...278
FrodeF Skrevet 8. mars 2019 #32 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forumet blir ødelagt av troll for tiden🙁 Anonymkode: a9b34...9ac Nei, forumet blir ødelagt av anonyme. 1
ikkevoksen Skrevet 8. mars 2019 #33 Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De har hatt sex... Anonymkode: a8824...278 Sex i 2019 er som å håndhilse. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #34 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, ikkevoksen skrev: Sex i 2019 er som å håndhilse. Poenget var at de har ikke bare SNAKKET, som du skrev Anonymkode: a8824...278
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #35 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, FrodeF skrev: Nei, forumet blir ødelagt av anonyme. Du klarer ikke nyansere det? Anonymkode: a9b34...9ac
Missk89 Skrevet 8. mars 2019 #36 Skrevet 8. mars 2019 Gosh, skjønner godt at han ikke svarer når du ikke lar han få fred. Godt mulig han anser deg som masete allerede 1
kenpet Skrevet 8. mars 2019 #37 Skrevet 8. mars 2019 (endret) Hadde det på samme måte som deg da jeg var 17. Fikk panikk og maste på henne fordi hun ikke svarte på noen timer. Var ikke masete og desperat som deg, men jeg var masete nok. Nå er jeg bare flau over å se tilbake på det. Herregud så masete jeg var. Er ikke rart hun ble skremt vekk. Om noen år kommer du til å se tilbake på dette og være like flau som det jeg er. EDIT: Og håper at dette er en trolle-tråd. Endret 8. mars 2019 av kenpet 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #38 Skrevet 8. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er frekt å forvente øyeblikkelig svar til enhver tid. Du kveler ham på denne måten. Anonymkode: 9edfa...2eb Dette. Det kan hende han vil sette seg ned og svare deg når han har god tid jeg, som også er jente, hadde ikke likt om noen skrev "svar meg da" på melding, eller fulgte med på når jeg var pålogget... Anonymkode: d7328...7a7 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #39 Skrevet 8. mars 2019 Enda ikke fått noe svar.... Ser ut som han også er ute og drikker med kompiser og det var noen pene jenter der. ts Anonymkode: 5a933...ccb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #40 Skrevet 9. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sendte en melding for en time siden. Han har vært pålogget heletiden siden det, men ikke åpnet eller svart meg.... Jeg blir sååå lei meg og frustrert Vi har snakket i 3 dager og han liker meg godt sier han. Nå fatter jeg ikke hva har gjort han... I går var han og litt treg og da sendte jeg to meldinger «hallo...??» «er du der? Kan du svare?»... Da svarte han jo med engang. Hva driver han med? Hvorfor sier han ikke ut hvis han ikke vil mer? hilsen ung jente Anonymkode: 5a933...ccb Ignorer han så kommer han løpende. Det er sånn menn fungerer. De vil jakte og når de får det de vil ha, mister de interessen. Jeg anbefaler å ha flere menn i kikkerten i datingperioden også kan du velge best kandidat etter det. Hvis du bare dater en og liker han så er det lett å bli opphengt i han og du sitter der og er lei deg fordi han ikke svarer. Har du flere vil du ikke bry deg for da er det noen andre som svarer. Anonymkode: b5e2f...96e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå