AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Sendte en melding for en time siden. Han har vært pålogget heletiden siden det, men ikke åpnet eller svart meg.... Jeg blir sååå lei meg og frustrert Vi har snakket i 3 dager og han liker meg godt sier han. Nå fatter jeg ikke hva har gjort han... I går var han og litt treg og da sendte jeg to meldinger «hallo...??» «er du der? Kan du svare?»... Da svarte han jo med engang. Hva driver han med? Hvorfor sier han ikke ut hvis han ikke vil mer? hilsen ung jente Anonymkode: 5a933...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte en melding for en time siden. Han har vært pålogget heletiden siden det, men ikke åpnet eller svart meg.... Jeg blir sååå lei meg og frustrert Vi har snakket i 3 dager og han liker meg godt sier han. Nå fatter jeg ikke hva har gjort han... I går var han og litt treg og da sendte jeg to meldinger «hallo...??» «er du der? Kan du svare?»... Da svarte han jo med engang. Hva driver han med? Hvorfor sier han ikke ut hvis han ikke vil mer? hilsen ung jente Anonymkode: 5a933...ccb Ikke mas, da mister han interessen. Ikke alle er tilgjengelige på sosiale media hele dagen. Det trenger ikke være at han ikke vil mer selv om det tar et par timer uten svar. Anonymkode: bb6d7...c88 22
Markk16 Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Hvis dere har snakket i kun tre dager er det selvfølgelig lov å ikke være interesset og ikke føle behov for å si fra, synes jeg da.. Ikke send ham noe meldinger og la se om han virkelig liker deg som han sier eller ikke. 8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Slapp av! Du kommer til å drive han bort dersom du fortsetter å mase. Anonymkode: 12128...2dd 13
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 La ut noe på mystory på snap med teksten «girls are getting heart broken because they are dating with boys, not men» for 5 minutter siden. Han har sett den NÅ.... Allikevel svarer han ikke? - TS Anonymkode: 5a933...ccb
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 Slik du holder på skremmer du ham vekk.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #9 Skrevet 8. mars 2019 Forstår hvorfor han ikke svarer, herregud som du maser :o Anonymkode: 86544...641 14
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forstår hvorfor han ikke svarer, herregud som du maser 😮 Anonymkode: 86544...641 Jeg maser jo ikke. Det er frekt å ikke svare når man er pålogget Anonymkode: 5a933...ccb
chouette Skrevet 8. mars 2019 #11 Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: La ut noe på mystory på snap med teksten «girls are getting heart broken because they are dating with boys, not men» for 5 minutter siden. Han har sett den NÅ.... Allikevel svarer han ikke? - TS Anonymkode: 5a933...ccb Nå virker du bare angstbitersk.. 18
ikkevoksen Skrevet 8. mars 2019 #12 Skrevet 8. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: La ut noe på mystory på snap med teksten «girls are getting heart broken because they are dating with boys, not men» for 5 minutter siden. Han har sett den NÅ.... Allikevel svarer han ikke? - TS Anonymkode: 5a933...ccb Skjønner godt at han ikke svarer, for en klein tekst... hvor gammel er du? 27
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #13 Skrevet 8. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg maser jo ikke. Det er frekt å ikke svare når man er pålogget Anonymkode: 5a933...ccb Nei. Det er frekt å forvente øyeblikkelig svar til enhver tid. Du kveler ham på denne måten. Anonymkode: 9edfa...2eb 10
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #14 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, ikkevoksen skrev: Skjønner godt at han ikke svarer, for en klein tekst... hvor gammel er du? Hva har det å si?? Jeg er 20 Anonymkode: 5a933...ccb
Duftavsommerregn Skrevet 8. mars 2019 #15 Skrevet 8. mars 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte en melding for en time siden. Han har vært pålogget heletiden siden det, men ikke åpnet eller svart meg.... Jeg blir sååå lei meg og frustrert Vi har snakket i 3 dager og han liker meg godt sier han. Nå fatter jeg ikke hva har gjort han... I går var han og litt treg og da sendte jeg to meldinger «hallo...??» «er du der? Kan du svare?»... Da svarte han jo med engang. Hva driver han med? Hvorfor sier han ikke ut hvis han ikke vil mer? Ha ha ha .. må bare le beklager! Du må roe ned kvinne! Ikke være helt desperat! Jeg har ikke svart kvinner på en uke! Så sendt en melding og så har det forsatt utifra det. Det handler om å bli litt bedre kjent, ta det med ro, og ikke noe press! Så går det seg til skal du se Så skal man faktisk møtes Grøss! 8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #16 Skrevet 8. mars 2019 Prøvde å sende en melding etter den jeg sendte for en time siden som jeg snakka om, der skrev jeg «hei, skal vi finne på noe?😍». «Neivell, glem det!» Skjønner meg ikke på guttene i dag ts Anonymkode: 5a933...ccb
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #17 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Ha ha ha .. må bare le beklager! Du må roe ned kvinne! Ikke være helt desperat! Jeg har ikke svart kvinner på en uke! Så sendt en melding og så har det forsatt utifra det. Det handler om å bli litt bedre kjent, ta det med ro, og ikke noe press! Så går det seg til skal du se Så skal man faktisk møtes Grøss! Vi har jo møttes en gang Anonymkode: 5a933...ccb
ikkevoksen Skrevet 8. mars 2019 #18 Skrevet 8. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har det å si?? Jeg er 20 Anonymkode: 5a933...ccb Dere har bare snakket i tre dager og du oppfører deg som en desperat 14 år gammel jente som har blitt dumpa. Det har noe å si. Det er flaut. 15
Duftavsommerregn Skrevet 8. mars 2019 #19 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har jo møttes en gang Hvordan gikk det da ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå