Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med på markeringen i fjor men la merke til en ting. Det var stort sett damer. Stort sett så mener jeg 85~90%. En ting er som tittelen sier kvinnedagen men det som forbauset meg er hvor få menn som deltok. Jeg var der tilfeldigvis å så litt på. Personlig så tror jeg det er feminisme bevegelsen som har fått mange menn til å gå lei. Det har vært for mye oppmerksomhet rundt kvinner og tilfredsstille dems ønsker. Fra det ene til den andre. Den ene beskyldningen til den andre. Etter 30 år så dukker det plutselig opp en sak. Mange av dem er nok pga mannen har skapt seg navn eller pga ren sjalusi. Forsvarer aldri en kriminell handling men fakta er fakta. Likeverd er jeg enig i men fullt like blir vi aldri. 

Anonymkode: ab1fa...9d3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden er det du vaser om?

Anonymkode: 5dcf8...71b

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke hva du snakker om....

Anonymkode: ac3ca...655

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var med på markeringen i fjor men la merke til en ting. Det var stort sett damer. Stort sett så mener jeg 85~90%. En ting er som tittelen sier kvinnedagen men det som forbauset meg er hvor få menn som deltok. Jeg var der tilfeldigvis å så litt på. Personlig så tror jeg det er feminisme bevegelsen som har fått mange menn til å gå lei. Det har vært for mye oppmerksomhet rundt kvinner og tilfredsstille dems ønsker. Fra det ene til den andre. Den ene beskyldningen til den andre. Etter 30 år så dukker det plutselig opp en sak. Mange av dem er nok pga mannen har skapt seg navn eller pga ren sjalusi. Forsvarer aldri en kriminell handling men fakta er fakta. Likeverd er jeg enig i men fullt like blir vi aldri. 

Anonymkode: ab1fa...9d3

Om det faktisk skal være en dag som markerer likestilling og likhet mellom kjønnene så burde det vel kalles for likestillingsdagen og ikke kvinnedagen.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Kaudervelsk og ordsalat på kveldens meny ser jeg. Takk jeg er forsynt 😄

Endret av Luciddreamer
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tullete å ha noe som heter kvinnedagen. Vi lever i 2019. Det er evigheter siden kvinner fikk sin stemmerett, lønn osv. 

Anonymkode: 7db25...1ce

• Liker 3
Skrevet

Når er herredagen igjen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnedagen må fjernes, nå har kvinnen presset seg gjennom i samfunnet å kuet mannen i så mange år.

På tide å fremheve mannen igjen, kjønnet som bygde verden. Som har utviklet ting i verden, som kan tenke, de beste kokker er til og med menn.

Nei, feminismen og likestillingen har ødelagt samfunnet.

Anonymkode: 08150...ba0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er latvisk og der feires kvinnedagen med at mennene gir oss en koselig dag.  Det inkluderer også jentene våres.  Så i dag reiser de ut å spiser hele gjengen, mens jeg får noen timer etterlengtet hvile. 

I Russland så har de fri på denne dagen. 

I Norge syns jeg det er en trist dag for folk er så sure og negative som fokusere på alt det dem ikke har.  Man burde være. takknemlig for alt som er oppnåd gjennom alle årene. En dag i året vil ikke gjøre noen forandringer på våres rettigheter. Det må mer innsats til enn det.  Syns fleste kvinner er hyklerisk når de ikke snakke om kvinners rettigheter hele året,  men akkurat 8 mars må man være så opptatt av selve dagen.   

Anonymkode: aaaf1...d8d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, SM30 skrev:

Når er herredagen igjen?

19 November

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns heller det burde fokuseres mer på kvinner i land der de blir undertrykt som i muslimske land. I vestlige land er denne dagen bare tull.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tullete å ha noe som heter kvinnedagen. Vi lever i 2019. Det er evigheter siden kvinner fikk sin stemmerett, lønn osv. 

Anonymkode: 7db25...1ce

Kvinnedagen blir feiret i hele verden..vil du si at kvinner i hele verden er like privilegerte som kvinner i Norge? 

• Liker 2
Gjest SeptemberRose
Skrevet
11 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Om det faktisk skal være en dag som markerer likestilling og likhet mellom kjønnene så burde det vel kalles for likestillingsdagen og ikke kvinnedagen.

👍 Nei til kvinnedagen, Ja til likestillingsdagen! 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinnedagen må fjernes, nå har kvinnen presset seg gjennom i samfunnet å kuet mannen i så mange år.

På tide å fremheve mannen igjen, kjønnet som bygde verden. Som har utviklet ting i verden, som kan tenke, de beste kokker er til og med menn.

Wow! :rolleyes:

Anonymkode: e5133...161

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen til deg også!

Anonymkode: 348e9...039

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Syns heller det burde fokuseres mer på kvinner i land der de blir undertrykt som i muslimske land. I vestlige land er denne dagen bare tull.

Dette er også paroler man kan gå i i det norske toget.

• Liker 3
Skrevet

Det var den lengste - og beste vitsen jeg har lest så langt i dag :skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tre likes på en mannssjåvv innlegg. Nice. Desperat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utdatert tull.

Anonymkode: e58ab...d52

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...