AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Hei! Jeg kom over en oppskrift på "karamellsaus" fra Desiree Andersen. Eller... man skulle koke inn usøtet mandelmelk til det ble karamell. Jeg var litt skeptisk og riktig gjettet Dette fikk jeg ikke til. Det ble en rar masse som smakte salt og ekkelt. Karamell smakte det i alle fall ikke! Gikk inn på oppskriften på bloggen, der flere kommenterer at de fikk det samme resultatet som jeg, bortsett fra en, som sier at det ble fantastisk. Nå er innlegget stengt for flere kommentarer uten at hun har svart de som ikke fikk til. Såå hvordan får man dette til? Er det bare piss? Likte egentlig henne og bloggen, men ble irritert når hun stenger innlegget fpr kommentarer uten å svare når folk infprmerer om at noe hun skriver ikke fungerer. Anonymkode: 5d656...81d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 Ingen karamellsaus av mandelmelk prøvere? Anonymkode: 5d656...81d
Hot mess Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen karamellsaus av mandelmelk prøvere? Anonymkode: 5d656...81d Jeg har ikke prøvd, fordi det er endel av oppskriftene hennes jeg aldri ville prøvd. Rett og slett fordi det virker helt usannsynlig at det blir noe godt, eller blir det hun påstår det skal bli/smake. Karamellsaus av mandelmelk (bare mandelmelk), er et godt eksempel, jeg forstår ikke hvordan det kan bli karamellsaus av noe som ikke inneholder noe som kan karamelliseres. Hun virker som en veldig god PT, og har nok mye kunnskap om ernæring, men jeg synes ikke det virker som om hun er noen super kokk, altså.😅
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 Ikke med mandelmelk, men jeg bruker alltid denne oppskriften når jeg lager karamellsaus, dersom du ikke vil ha den salt dropper du bare saltet. Superenkel og nydelig oppskrift! https://idagranjansen.com/oppskrifter/grunnoppskrift-pa-salt-karamell Anonymkode: 659b3...529
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke med mandelmelk, men jeg bruker alltid denne oppskriften når jeg lager karamellsaus, dersom du ikke vil ha den salt dropper du bare saltet. Superenkel og nydelig oppskrift! https://idagranjansen.com/oppskrifter/grunnoppskrift-pa-salt-karamell Anonymkode: 659b3...529 Takktakk. Bare irriterte meg at hun slår av kommentarer når folk skriver at det ikke virker. Uten å svare. Hun virker til å være fornuftig og flink, men ble litt skuffa. Anonymkode: 5d656...81d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 Irriterer meg fremdeles. Anonymkode: 5d656...81d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irriterer meg fremdeles. Anonymkode: 5d656...81d Da sender du henne en melding om det da, via instagram, e-post eller kommentar i annen bloggpost, i stedet for å syte her. Anonymkode: 54c1a...324 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da sender du henne en melding om det da, via instagram, e-post eller kommentar i annen bloggpost, i stedet for å syte her. Anonymkode: 54c1a...324 Ok. Og du kan jo stikke et annet sted å være frekk. Anonymkode: 5d656...81d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Og du kan jo stikke et annet sted å være frekk. Anonymkode: 5d656...81d Det er jo et helt genuint tips om noe du kan gjøre for å slippe å sitte å være frustrert. Når du ikke kommer over det, men ikke tar kontakt med henne for å få løst det, synes jeg det er en god ide. Anonymkode: 54c1a...324 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå