Gå til innhold

jobbe hjemmefra


bompi

Anbefalte innlegg

Har sett endel annonser om konvoluttpakking, og lurte på om noen av dere her inne har prøvd dette? Er det seriøse saker? En hører jo så mye rart, men har egentlig ikke hørt noe rart om denne type jobb enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte på en slik annonse en gang. Betalte først noen kroner for å få tilsendt informasjon o.l.

Så kom det en adresse og et innbetalingskort. Det kostet en liten formue fordi det skulle betales i Canadiske dollar tror jeg.

Siden fikk jeg bare et hefte med adresser der jeg KUNNE ta kontakt for å høre om de hadde slike jobber.

Ren svindel. Men om du finner en bedrift i Norge er det sikkert noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virka som om dette var et norsk firma ja... i Bergen. Skader jo ikke å sende etter informasjon, syns jeg det er ille så holder jeg meg unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også et norsk "firma" jeg fikk informasjon fra. En stor del av "jobben" var nemlig å annonsere for dette i aviser, på text-tv eller noe sånt. Det var et krav faktisk.

"Firmaet" viste seg å være en privatperson.

Men det kan jo hende at dette er noe helt annet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... kan tenkes kan tenkes... søkte litt i gule sider osv på firmaet men fant ikkeno, så det er nok ikke noe store greier :) Men, jeg kommer til å sende den konvolutten så jeg får litt info i alle fall... skader ikke :) Takk for svar forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte også et brev for å få info en gang, men måtte også sende penger til USA, og det ville jeg ikke.

Så en annonse i lokalavisa her, der en kunne ringe....

Kanskje jeg skal gjøre det nå, det kan jo vere mer seriøst når en må ringe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann bompi!

Bare lurte på om du har fått info fra det stedet du skrev om?

Virket det særiøst?

Har tenkt på å prøve noe slikt selv, det er derfor je spør :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

De fleste sånne "jobb-hjemmefra" annonser er faktisk reklame for pyramidespill. Sjekket noe slikt i sommer, og fant ut at det var ulovlig. Bare legg det på minnet. Er det for godt til å være sant, er det som regel det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bompi (ikke innlogget)

Det som jeg så, var en sånn annonse for pakking av konvolutter. Da skulle man sende etter informasjon fra et firma i Bergen. Jeg har faktisk enda ikke fått somla meg til å gjøre dette da :) Men, hender jeg ser sånne annonser nå også, men da er det mest utenlandske firmaer eller privatpersoner. Pakking av konvolutter høres jo veldig enkelt og greit ut, så det spørs om det ikke er noe mer som må til... desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres jo nesten ut som en drømmejobb! :D

Tenk å kunne se på tv og jobbe samtidlig, he he....

Men en blir vel fort lei av det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ser det er mange som vil jobbe hjemmefra og tenkte da at jeg skulle gi dere muligheten til å tjene virkelig gode penger med minimal innsats.

Deler av innlegget er slettet. Dersom dette er reklame for eget foretak så ta kontakt med KG for annonsemuligheter.

E-postadressen er fjernet. Dersom du ønsker at noen skal få kontakt med deg via e-post, så registrer deg og legg e-postadressen i profilen din. Skravla (mod)

--

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas!

Du får logge deg på da vettu, slik at vi kan komme inn i profilen din.

Har du mail adressa di der, så kan jeg sende deg en mail for å få mere info.

Hvis ikke det er Herbalife eller noe sånt da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, nå ser jeg at dette også er WGI! :evil:

Du vet at du ikke har lov til dette Thomas?

WGI har jo strenge regler om sånt....

Hilsen fra medlemmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som fortsatt kanskje lurer på hva denne konvoluttpakkinga går ut på, så kan jeg nå fortelle dere det :)

Det første som skjer er at du får tilsendt litt informasjon. Så kan du melde deg på, ved å betale 200 kr. eller liknende. Disse pengene betaler du til personen som "vervet" deg... og her kommer selve arbeidet inn. Din jobb er jo nemlig å verve flere, og dermed få disse 200 kr. osv når noen melder seg inn. Arbeidet ellers blir å fylle konvolutter med informasjon for de som ønsker det og sender deg ferdig frankerte konvolutter...

Jeg fant ut at det ikke var noe for meg. Må jo regne med å annonsere litt rundt osv for å få tak i medlemmer. Dessuten har jeg for øyeblikket ikke egen postkasse engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...