AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #41 Del Skrevet 28. august 2019 På 27.8.2019 den 10.07, Midgard skrev: Hvilket sykehus er det du går til ? Hvilken relevans har det? Anonymkode: a27bd...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PKV Skrevet 11. september 2019 #42 Del Skrevet 11. september 2019 På 27.8.2019 den 10.04, Midgard skrev: Hva står ufo for ? du kan selv gjøre undersøkelser om du vil men hver gang man greier å identifisere objektet er det aldri små grønne menn som står bak. I til andre tilfellene er saken FORTSATT uidentifisert. Myndighetene, særlig amerikanske, bedriver sensur av bevis for at vi har besøk fra verdensrommet. Viktig å hemmeligholde slik at alt skal fortsette som før. Vitenskapen er lønnet av det offentlige, og blir beordret til å ikke ta spørsmålet om besøk utenfra - seriøst. Derfor er vitenskapen ikke til å stole på i nettopp dette temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #43 Del Skrevet 11. september 2019 8 minutter siden, PKV said: Myndighetene, særlig amerikanske, bedriver sensur av bevis for at vi har besøk fra verdensrommet. Viktig å hemmeligholde slik at alt skal fortsette som før. Vitenskapen er lønnet av det offentlige, og blir beordret til å ikke ta spørsmålet om besøk utenfra - seriøst. Derfor er vitenskapen ikke til å stole på i nettopp dette temaet. Kan du fortelle meg hvor jeg inkasserer pengene for å holde kjeft?Jeg har ikke fått noen hysj-penger, men trenger dem. Hvis ikke jeg får pengene snart, så sladrer jeg, altså!!!!! Anonymkode: f6d02...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 12. september 2019 #44 Del Skrevet 12. september 2019 17 timer siden, PKV skrev: Myndighetene, særlig amerikanske, bedriver sensur av bevis for at vi har besøk fra verdensrommet. Viktig å hemmeligholde slik at alt skal fortsette som før. Vitenskapen er lønnet av det offentlige, og blir beordret til å ikke ta spørsmålet om besøk utenfra - seriøst. Derfor er vitenskapen ikke til å stole på i nettopp dette temaet. Hvordan er jo utrolige påstander! Hvordan vet du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå