Gå til innhold

Kan man stole på vitenskapen?


AnArv

Anbefalte innlegg

På 27.8.2019 den 10.07, Midgard skrev:

Hvilket sykehus er det du går til ?

Hvilken relevans har det?

Anonymkode: a27bd...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 27.8.2019 den 10.04, Midgard skrev:

Hva står ufo for ?

du kan selv gjøre undersøkelser om du vil men hver gang man greier å identifisere objektet er det aldri små grønne menn som står bak. I til andre tilfellene er saken FORTSATT uidentifisert. 

Myndighetene, særlig amerikanske, bedriver sensur av bevis for at vi har besøk fra verdensrommet. Viktig å hemmeligholde slik at alt skal fortsette som før. Vitenskapen er lønnet av det offentlige, og blir beordret til å ikke ta spørsmålet om besøk utenfra - seriøst.  Derfor er vitenskapen ikke til å stole på i nettopp dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, PKV said:

Myndighetene, særlig amerikanske, bedriver sensur av bevis for at vi har besøk fra verdensrommet. Viktig å hemmeligholde slik at alt skal fortsette som før. Vitenskapen er lønnet av det offentlige, og blir beordret til å ikke ta spørsmålet om besøk utenfra - seriøst.  Derfor er vitenskapen ikke til å stole på i nettopp dette temaet.

Kan du fortelle meg hvor jeg inkasserer pengene for å holde kjeft?Jeg har ikke fått noen hysj-penger, men trenger dem.

Hvis ikke jeg får pengene snart, så sladrer jeg, altså!!!!!

Anonymkode: f6d02...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, PKV skrev:

Myndighetene, særlig amerikanske, bedriver sensur av bevis for at vi har besøk fra verdensrommet. Viktig å hemmeligholde slik at alt skal fortsette som før. Vitenskapen er lønnet av det offentlige, og blir beordret til å ikke ta spørsmålet om besøk utenfra - seriøst.  Derfor er vitenskapen ikke til å stole på i nettopp dette temaet.

Hvordan er jo utrolige påstander! Hvordan vet du dette? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...