Gå til innhold

Kvinner som hater kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke lest den, kommer ikke til å lese den. Oser møkk lang vei. 

Anonymkode: 5f814...51a

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er verdt pengene, så absolutt!

En skikkelig eye-opener på hva som holder på å skje med samfunnet vårt.

 

Anonymkode: 5e7e8...2a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke lest den, kommer ikke til å lese den. Oser møkk lang vei. 

Anonymkode: 5f814...51a

Du må være naiv om du tror at det ikke finnes kvinner som hater andre kvinner.  Eller om du tror at alle kvinner støtter andre kvinner.

Anonymkode: edfc8...bf9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig finnes det kvinner som hater kvinner (og menn, og barn, og hunder, og melk.. Mye man kan hate), og forfatteren av denne boken er en av de verste. 

Har ikke lest den, men har sett hva bloggeren har klart å lire ut av seg alle de årene hun visstnok "har holdt kjeft", så jeg ser ikke for meg at den har noe nytt å by på.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette vet jeg fra før.

I norge er kvinner ekstremt hatet av sine egne kvinner gjennomsnittlig, ingen har mere falske relasjoner enn kvinner. Se så stygge dere kan være mot hverandre.

Det største mobberne er også kvinner, gjerne unge jenter.

Anonymkode: f3f37...a6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være naiv om du tror at det ikke finnes kvinner som hater andre kvinner.  Eller om du tror at alle kvinner støtter andre kvinner.

Anonymkode: edfc8...bf9

Hvorfor skulle alle kvinner støtte andre kvinner? Jeg støtter personer som gjør bra saker, uavhengig av kjønn. Jeg kritiserer personer som gjør dårlige saker, uavhengig av kjønn. Kvinner er da ikke så svake at de må støttes og klappes på hodet uansett hva de gjør. De skal settes samme krav til og måtte stå til ansvar for handlinger, på lik linje som menn. Noe annet er antifeministisk! 

Anonymkode: 23ed1...502

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette vet jeg fra før.

I norge er kvinner ekstremt hatet av sine egne kvinner gjennomsnittlig, ingen har mere falske relasjoner enn kvinner. Se så stygge dere kan være mot hverandre.

Det største mobberne er også kvinner, gjerne unge jenter.

Anonymkode: f3f37...a6e

Og sosiale medier, som eksempelvis KG gir disse en felles arena å opptre på, og da blir det massivt og ekstremt destruktivt og ødeleggende.

Anonymkode: 5e7e8...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette vet jeg fra før.

I norge er kvinner ekstremt hatet av sine egne kvinner gjennomsnittlig, ingen har mere falske relasjoner enn kvinner. Se så stygge dere kan være mot hverandre.

Det største mobberne er også kvinner, gjerne unge jenter.

Anonymkode: f3f37...a6e

Du er mann, antar jeg.

Anonymkode: bcfda...0e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler definitivt ikke å støtte opp en løgner, ved å kjøpe boken hennes. Enkelte av truslene "hun har mottatt" var faktisk rettet mot en annen person (Helene Drage). Boka er full av løgn og udokumenterte påstander.

 

Anbefaler alle som vurderer å kjøpe boka å lese anmeldelsen av Fru Johansen på bloggen hennes.

Les også gjerne litt kritikk av Anne Brith på influensere.wordpress.com

 

Anonymkode: c3066...549

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler definitivt ikke å støtte opp en løgner, ved å kjøpe boken hennes. Enkelte av truslene "hun har mottatt" var faktisk rettet mot en annen person (Helene Drage). Boka er full av løgn og udokumenterte påstander.

 

Anbefaler alle som vurderer å kjøpe boka å lese anmeldelsen av Fru Johansen på bloggen hennes.

Les også gjerne litt kritikk av Anne Brith på influensere.wordpress.com

 

Anonymkode: c3066...549

Altså, ikke anmeldelse mot Fru Johansen, men bokanmeldelsen Fru Johansen har skrevet på bloggen sin:

frujohansen.no

 

Anonymkode: c3066...549

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den boka ser jeg ingen grunn til å lese. 

Anonymkode: f3cf9...d1d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig lyst til å lese den! Tror jeg kommer til å kjøpe den.

Anonymkode: 3f647...330

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest den? Verdt pengene? Biblioteket har den dessverre ikke.

https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kvinner-som-hater-kvinner-9788279009719

Anonymkode: 7444c...a42

Nei den er absolutt ikke verdt pengene. 

Kjøpte den i et svakt øyeblikk og egentlig burde jeg be om pengene tilbake. Slet med å komme meg gjennom til tross for få sider, stor skrift, mange kontekstløse sitater som liksom skal bygge opp under teksten men bare blir rart og mange nesten tomme sider. Begrenset hvor mange ganger man orker å lese om situasjoner hvor forfatteren filosoferer over hvorfor hun får dette hatet, viser hun er totalt uten selvinnsikt for så å konkludere det er noen andres feil og alle andre er slemme. 

Pinlig med Helene Drage sitatet. 

Spar skogen og bruk pengene på noe annet. 

Anonymkode: fcce6...9ba

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha den, har et par kjenninger som har lest og det var jo en del nytt og rimelig spenstig som kom frem i boken. Tipper det blir spennende lesning 😛

Anonymkode: 5e7e8...2a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ikke ut som lesestoff for meg. Kjedelig. 

Anonymkode: 0f858...4f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha den, har et par kjenninger som har lest og det var jo en del nytt og rimelig spenstig som kom frem i boken. Tipper det blir spennende lesning 😛

Anonymkode: 5e7e8...2a9

Hvis du leser i anne brith tråden på rampelys blir en del gjengitt der.

Anonymkode: a708d...719

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig inrømme at jeg ikke har mye til overs for dama som skrev den, og derfor ikke kommer til å lese boka. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...