kvinne35+ Skrevet 4. november 2018 #1861 Del Skrevet 4. november 2018 2 timer siden, Goodwibes88 skrev: Regner med denne er negativ? Tatt på ettermiddag, nesten 4 timer siden sist dobesøk;p Negativ eggløsningstest. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lull Skrevet 5. november 2018 #1862 Del Skrevet 5. november 2018 Hva tenker dere om denne? Hadde nesten gitt opp å teste, for de var helt hvite, og testet ikke igår. Tok en idag bare for å se og så ser den sånn ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1863 Del Skrevet 5. november 2018 Er disse el-testene positive? Hvis ja, hva betyr det? Når har jeg el? Anonymkode: 00812...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1864 Del Skrevet 6. november 2018 14 timer siden, Lull skrev: Hva tenker dere om denne? Hadde nesten gitt opp å teste, for de var helt hvite, og testet ikke igår. Tok en idag bare for å se og så ser den sånn ut! Positiv. Anonymkode: e07c5...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1865 Del Skrevet 6. november 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er disse el-testene positive? Hvis ja, hva betyr det? Når har jeg el? Anonymkode: 00812...58d Positiv. Anonymkode: e07c5...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 7. november 2018 #1866 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg har nå tatt eggløsningstester rundt eggløsningstiden min og fikk positiv test i går. På pakningsvedlegget står det at man da bør ha samleie 24-48 timer etter man får positiv eggløsningstest fordi egget slippes vanligvis da. Vi hadde samleie samme dag som testen ble positiv, men ikke i dag. Jeg tok en test i dag også av nysgjerrighetsgrunner og fikk da blankt negativ. Vil det si at egget har sluppet? Hva tenker dere om sjansene for at det skulle klaffe? Vi har prøvd litt det siste året uten hell, men ikke timet veldig nøye før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 7. november 2018 #1867 Del Skrevet 7. november 2018 På 5.11.2018 den 16.50, Lull skrev: Hva tenker dere om denne? Hadde nesten gitt opp å teste, for de var helt hvite, og testet ikke igår. Tok en idag bare for å se og så ser den sånn ut! Positiv og eggløsning inntreffer 12-42timer etter testen blir negativ igjen. Så i dag eller i morgen tenker jeg Jeg anbefaler å hoppe i høyet i bøtter og spann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 7. november 2018 #1868 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) På 5.11.2018 den 17.27, AnonymBruker skrev: Er disse el-testene positive? Hvis ja, hva betyr det? Når har jeg el? Anonymkode: 00812...58d Nesten positiv. Men teststreken er svakere enn kontrollstreken så da er det foreløpig enda innenfor kategori negativ selv om det ikke er mye om å gjøre. Eggløsning inntreffer 12-42timer etter at testen har blitt negativ etter å ha vært positiv. Eggløsning inntreffer vanligvis mellom dag12-16 (med unntak) og da er første dag i menstruasjonen dag1. Endret 7. november 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1869 Del Skrevet 8. november 2018 Så, jeg vet at denne er soleklart negativ - så er ikke noe tolkning i den forstand. Men, jeg kuttet hormonell prevensjon for bare noen uker siden, og har ikke fått mensen tilbake, så jeg aner jo ikke hva som skjer med syklusen enda 😅 Er dette et tegn på at noe er på gang? Eller har alle små mengder LH i urinen til en hver tid sånn at man alltid får strek? Aldri tatt EL test før.. Anonymkode: 565dc...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 8. november 2018 #1870 Del Skrevet 8. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så, jeg vet at denne er soleklart negativ - så er ikke noe tolkning i den forstand. Men, jeg kuttet hormonell prevensjon for bare noen uker siden, og har ikke fått mensen tilbake, så jeg aner jo ikke hva som skjer med syklusen enda 😅 Er dette et tegn på at noe er på gang? Eller har alle små mengder LH i urinen til en hver tid sånn at man alltid får strek? Aldri tatt EL test før.. Anonymkode: 565dc...e7f Man får som regel alltid et visst utslag på eggløsningstestene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 8. november 2018 #1871 Del Skrevet 8. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så, jeg vet at denne er soleklart negativ - så er ikke noe tolkning i den forstand. Men, jeg kuttet hormonell prevensjon for bare noen uker siden, og har ikke fått mensen tilbake, så jeg aner jo ikke hva som skjer med syklusen enda 😅 Er dette et tegn på at noe er på gang? Eller har alle små mengder LH i urinen til en hver tid sånn at man alltid får strek? Aldri tatt EL test før.. Anonymkode: 565dc...e7f Det er alltid streker på eggløsningstester og de varierer hele måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lull Skrevet 9. november 2018 #1872 Del Skrevet 9. november 2018 På 7.11.2018 den 22.45, kvinne35+ skrev: Positiv og eggløsning inntreffer 12-42timer etter testen blir negativ igjen. Så i dag eller i morgen tenker jeg Jeg anbefaler å hoppe i høyet i bøtter og spann 😍 Hehe, ja er vel egentlig bare det som funker 😜 fikk denne (veldig uventet) på mandag ettermiddag og mannen var ikke hjemme, men hoppet i høyet tirsdag og onsdag, og søndagen fører, så håper så inderlig ❤️😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodwibes88 Skrevet 11. november 2018 #1873 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Sist eggløsning på dag 13-14 nå dag 19 ikke positiv test enda’ Endret 11. november 2018 av Goodwibes88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 12. november 2018 #1874 Del Skrevet 12. november 2018 16 timer siden, Goodwibes88 skrev: Sist eggløsning på dag 13-14 nå dag 19 ikke positiv test enda’ Noen må vente til opptil ei uke etter mensen er ventet så ikke la det ta motet fra deg. Uke 2+5 som du er i nå etter første dag i siste menstruasjon er uvanlig tidlig å få strek. De fleste har eggløsning dag 14 dvs 2+0 men får ikke strek før rundt 4+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1875 Del Skrevet 12. november 2018 Hvordan tolker du denne ? Kan den være falsk positiv ? Anonymkode: 076b3...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 12. november 2018 #1876 Del Skrevet 12. november 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tolker du denne ? Kan den være falsk positiv ? Anonymkode: 076b3...2db Hvis dette er en eggløsningstest så er vel denne negativ? Teststreken skal være like sterk, eller sterkere, som kontrollstreken. Så falsk positiv kan den ikke være. Men er enig i at strekene så litt rare ut. Jeg ville tatt en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 13. november 2018 #1877 Del Skrevet 13. november 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tolker du denne ? Kan den være falsk positiv ? Anonymkode: 076b3...2db Det er alltid to streker på eggløsningstester. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken. Det er den dessverre ikke og det betyr at testen er negativ. Her er forklarende bilder på kontrasten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodwibes88 Skrevet 13. november 2018 #1878 Del Skrevet 13. november 2018 Er denne positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodwibes88 Skrevet 13. november 2018 #1879 Del Skrevet 13. november 2018 Er denne positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 13. november 2018 #1880 Del Skrevet 13. november 2018 22 minutter siden, Goodwibes88 skrev: Er denne positiv? Nei, test-streken her er svakere enn kontrollstreken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå