AnonymBruker Skrevet 7. mars #7381 Del Skrevet 7. mars Katteelskeren skrev (På 4.3.2024 den 8.43): Når ville dere tatt ny test?😅🤔 Aldri gjort dette før så aner ikke hvor kort LH toppen er Jeg tester etter kl 10 og før kl 19 på kvelden de dagene jeg begynner å se stigning. Lh stiger utpå morningen og man kan få positiv test etter kl 10 f.eks selv om testen ikke er positiv like etter man står opp. Noen har 12t LH topp, andre 24t, noen enda lengre.. Anonymkode: cb351...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #7382 Del Skrevet 10. mars Øverste tatt i dag tidlig. Nederste test tatt nå nettopp. Samboer kommer hjem senere i kveld. Er løpet kjørt for denne gang? https://app.gemoo.com/share/image-annotation/625532423434231808?codeId=MlQeeQ3lQRgZ3&origin=imageurlgenerator&card=625532421366419456 Anonymkode: 96c8c...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7383 Del Skrevet 11. mars Kan noen hjelpe meg å tyde denne eggløsningstesten? Jeg aner ikke syklus ettersom jeg sluttet på cerazette for 2.5 uke siden. Ikke hatt noen blødning i ettertid. Fikk denne eggløsningstesten idag tidlig. Er den positiv? Jeg fikk negativ rosa clearblue . Anonymkode: 4578b...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7384 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan noen hjelpe meg å tyde denne eggløsningstesten? Jeg aner ikke syklus ettersom jeg sluttet på cerazette for 2.5 uke siden. Ikke hatt noen blødning i ettertid. Fikk denne eggløsningstesten idag tidlig. Er den positiv? Jeg fikk negativ rosa clearblue . Anonymkode: 4578b...ab0 Jeg svarer meg selv jeg, vet ikke hvordan jeg sletter innlegg. Men tok nye tester nå etter jobb og positiv på både stav og på clearblue rosa. Endelig🤩 Anonymkode: 4578b...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 11. mars #7385 Del Skrevet 11. mars Oi, trodde jeg hadde litt bedre tid. Hadde sex i går kveld. Kun CD 12... Hva tror vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7386 Del Skrevet 14. mars Premom mener 0,85.. Jeg mener teststreken er like sterk som kontrollstreken. Hva mener dere? Anonymkode: e1534...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7387 Del Skrevet 14. mars lotte123 skrev (På 11.3.2024 den 18.57): Oi, trodde jeg hadde litt bedre tid. Hadde sex i går kveld. Kun CD 12... Hva tror vi? Positiv ja Anonymkode: e1534...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7388 Del Skrevet 14. mars På vei til å bli positiv? Har ikke så god erfaring med disse, kan det tenkes at den blir positiv i morgen? Anonymkode: d16cc...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7389 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Premom mener 0,85.. Jeg mener teststreken er like sterk som kontrollstreken. Hva mener dere? Anonymkode: e1534...5a3 Jeg ville tolket den som positiv. Bruker makesure selv nå, men brukte easy@home (som premom er laget for) i noen sykluser og min erfaring er at strekene på de testene blir sterkere, så jeg synes det virker som at premom "rater" andre merker som svakere enn hva jeg selv synes de ser ut til å være. Om det jeg ga mening. Har fått positiv clearblue digital når makesure-testen har blitt "ratet" til 0,89 på fremom Anonymkode: ac54b...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7390 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville tolket den som positiv. Bruker makesure selv nå, men brukte easy@home (som premom er laget for) i noen sykluser og min erfaring er at strekene på de testene blir sterkere, så jeg synes det virker som at premom "rater" andre merker som svakere enn hva jeg selv synes de ser ut til å være. Om det jeg ga mening. Har fått positiv clearblue digital når makesure-testen har blitt "ratet" til 0,89 på fremom Anonymkode: ac54b...265 Takk for svar. Testen var negativ igjen nå i kveld, så da ble dette min sterkeste test selv om jeg alltid vanligvis pleier å få en veldig mørk teststrek når den peaker. Anonymkode: e1534...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7391 Del Skrevet 15. mars I dag tok jeg CB digital eggløsningstest. Den viste lav fertilitet. I går var den på høy. Har bare hatt høy en dag og ikke maksimal. Har noen flere opplevd dette? Vil det si at jeg ikke får eggløsning denne mnd? Anonymkode: d16cc...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7392 Del Skrevet 17. mars Positiv? Anonymkode: d16cc...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7393 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Positiv? Anonymkode: d16cc...3f1 Ja! Anonymkode: de9c1...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7394 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja! Anonymkode: de9c1...c96 Takk! Anonymkode: d16cc...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7395 Del Skrevet 20. mars Hei! Leter etter første EL eller MA og medisinsk abort i februar. Har hatt mens, og de to nederste testene er fra kl 8:00 og 15:00 i dag (CD10). Aner ikke hvordan jeg skal tolke disse?? Har LH steget, så gått ned så tidlig? Aner ikke hva jeg skal tro, har verk i venstre eggstokk så noe må da skje. Anonymkode: fcc4d...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagsglitter Skrevet 23. mars #7396 Del Skrevet 23. mars Hva tenker dere? Rett før positiv kanskje? Er på CD13☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7397 Del Skrevet 25. mars Er denne positiv eller negativ? Er så vant med at strek er strek, men det gjelder kanskje ikke eggløsningstester? 😅 Anonymkode: 3fb98...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7398 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er denne positiv eller negativ? Er så vant med at strek er strek, men det gjelder kanskje ikke eggløsningstester? 😅 Anonymkode: 3fb98...3b5 Veldig negativ😅 den skal være like sterk eller sterkere når den er positiv🥰 Anonymkode: 444a8...b62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7399 Del Skrevet 29. mars Mannen kommer ikke hjem før i morgen….Rekker vi??? Livredd for å gå glipp av eggløsning denne gang! Hadde kjemisk forrige PP, og eggløsningen kommer plutselig mye tidligere-er bare 6 dpo og masse symptomer på at eggløsning nærmer seg… Spoiler Anonymkode: 2c181...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7400 Del Skrevet 31. mars Er denne positiv? Har ømme bryster. Anonymkode: 3fb98...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå