AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7121 Del Skrevet 30. august 2023 14 minutter siden, lotte123 said: Tror jeg skal ha eggløsning på tor-lør, men har testet noen dager nå. Alle er ganske like og jeg tolker lite utifra dem. Ikke positive, men snart, kanskje? De er negative. Streken skal være like sterk som kontrollstreken når den viser positivt. Min erfaring er at det er vanskelig å tyde når man får eggløsning ved å se på testene, for styrken på streken varierer hele tiden. Last ned Premom så kan du skanne inn testene dine der. Da lagres alle resultatene og du får litt mer oversikt. Anonymkode: bbc41...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 30. august 2023 #7122 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De er negative. Streken skal være like sterk som kontrollstreken når den viser positivt. Min erfaring er at det er vanskelig å tyde når man får eggløsning ved å se på testene, for styrken på streken varierer hele tiden. Last ned Premom så kan du skanne inn testene dine der. Da lagres alle resultatene og du får litt mer oversikt. Anonymkode: bbc41...e3b Ja, tenkte de var negative, men kan man tolke noe om at de blir positive snart? Føler de verken er så mye sterkere eller svakere.. Men jeg tar nok feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7123 Del Skrevet 30. august 2023 Hva tror dere om denne? Tatt nå i ettermiddag. Samme test på bildene, bare litt forskjellig lys. Anonymkode: b8825...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7124 Del Skrevet 31. august 2023 lotte123 skrev (18 timer siden): Ja, tenkte de var negative, men kan man tolke noe om at de blir positive snart? Føler de verken er så mye sterkere eller svakere.. Men jeg tar nok feil. Man skal i grunn ikke tolke tester annet enn positiv- negativt. Styrken på EL tester før den er positiv har lite kobling til økende mengde LH. LH stigningsvinduet er kort hos de fleste- og kroppen har hormonet hele tiden.. Derfor er ikke en EL rest positiv før begge strekene er like sterke. De er ikke som en graviditetstest test hvor man til en viss grad kan baserer strekene på stigende eller synkende hcg. Anonymkode: cb351...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7125 Del Skrevet 31. august 2023 EL test* Anonymkode: cb351...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 31. august 2023 #7126 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) 14 hours ago, AnonymBruker said: Hva tror dere om denne? Tatt nå i ettermiddag. Samme test på bildene, bare litt forskjellig lys. Anonymkode: b8825...f35 Positiv 😄 Endret 31. august 2023 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 31. august 2023 #7127 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Man skal i grunn ikke tolke tester annet enn positiv- negativt. Styrken på EL tester før den er positiv har lite kobling til økende mengde LH. LH stigningsvinduet er kort hos de fleste- og kroppen har hormonet hele tiden.. Derfor er ikke en EL rest positiv før begge strekene er like sterke. De er ikke som en graviditetstest test hvor man til en viss grad kan baserer strekene på stigende eller synkende hcg. Anonymkode: cb351...6cd Skjønner! Takk for svar 😊 jeg trodde nok at EL skulle være tidligere.. Men da kommer nok positiv test snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7128 Del Skrevet 31. august 2023 Hadde en kjemisk graviditet sist uke, og fikk blødning på søndag som var(4 dager siden). Det stikker i magen og brystene, og tenkte jeg skulle ta en eggløsningstest. Den var nesten positiv! De andre månedene har testen blitt positiv dagen etterpå når streken har vært så sterk som dette. I tillegg hadde jeg nettopp lyserosa utflod. skjønner ingenting… Noen som har opplevd lignende? legger ved bilde av testen Anonymkode: e0786...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7129 Del Skrevet 31. august 2023 Det er ingenting som heter nesten positiv eggløsningstest. Det blir alltid 2 streker på dem. De er positiv når teststrek er sterkere eller like sterk som kontrollstrek. Alt annet sier ingenting. Anonymkode: 90200...ef0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7130 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde en kjemisk graviditet sist uke, og fikk blødning på søndag som var(4 dager siden). Det stikker i magen og brystene, og tenkte jeg skulle ta en eggløsningstest. Den var nesten positiv! De andre månedene har testen blitt positiv dagen etterpå når streken har vært så sterk som dette. I tillegg hadde jeg nettopp lyserosa utflod. skjønner ingenting… Noen som har opplevd lignende? legger ved bilde av testen Anonymkode: e0786...a1f Er ikke noe som heter nesten positiv eggløsningstest. Teststreken på EL tester kan variere hele veien uten at det har noe å si om EL nærmer seg. Det er derfor det sies de ikke er positiv før strekene er minst like sterke. Den viser bare at du har LH i kroppen, noe som er vanlig. Anonymkode: 91d33...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 2. september 2023 #7131 Del Skrevet 2. september 2023 Går det an å ikke få eggløsning? Jeg har blitt gravid før, men mistet. I tiden etter aborten ble El-testene hyppig positive, men nå noen mnd senere, venter jeg bare på positivt resultat. Er redd det er noe gale med kroppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7132 Del Skrevet 3. september 2023 Positiv eller negativ? Anonymkode: 8ce19...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 3. september 2023 #7133 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Positiv eller negativ? Anonymkode: 8ce19...f53 Negativ, men ser ut som det nærmer seg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 4. september 2023 #7134 Del Skrevet 4. september 2023 Eggløsning? Eller kanskje ikke helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 4. september 2023 #7135 Del Skrevet 4. september 2023 lotte123 skrev (1 time siden): Eggløsning? Eller kanskje ikke helt? Negativ, men er nok rett rundt hjørnet 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7136 Del Skrevet 6. september 2023 Positiv? Anonymkode: 2c181...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 7. september 2023 #7137 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Positiv? Anonymkode: 2c181...a8f Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7138 Del Skrevet 8. september 2023 Positiv? Anonymkode: 32b16...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 8. september 2023 #7139 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Positiv? Anonymkode: 32b16...f06 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7140 Del Skrevet 24. september 2023 Erfaringer med premom-appen? Synes de begynner å bli ganske mørke alle sammen, men står fortsatt bare lav? Anonymkode: fe6bd...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå