Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er den øs resten eggløsnignstesten positiv? Testene er tatt hver dag (bortsett fra de to øverste, der det er én dag mellom). Pleier å få positive tester på dsg 15-16, men hvis den øverste er positiv er det på dag 13. Er det normalt? :)

86136A8C-75A1-495F-85CE-D3249CB2A717.jpeg

Anonymkode: 86543...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er den øs resten eggløsnignstesten positiv? Testene er tatt hver dag (bortsett fra de to øverste, der det er én dag mellom). Pleier å få positive tester på dsg 15-16, men hvis den øverste er positiv er det på dag 13. Er det normalt? :)

Og bør vi ha sex annenhver dag eller hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville tolket den øverste som positiv. 

Anonymkode: 074c3...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville tolket den øverste som positiv. 

Takk for svar 🙏🏻 Vi hadde sex i går og to dager før det. Tror du at vi bør ha sex i dag og i morgen også, eller blir det «for ofte»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har lest at de anbefaler annenhver dag. Men at hver dag ikke gjør noe dersom sædkvaliteten er normal

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12206755-9F3E-4C8C-BD35-CF2462826CA5.jpeg

Anonymkode: 81dac...cc8

For meg ser det ut som om denne er nesten positiv. Tror den blir sterkere i morgen.. hvis jeg skal gjette :) lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg ser det ut som om denne er nesten positiv. Tror den blir sterkere i morgen.. hvis jeg skal gjette :) lykke til ❤️

Håper det ☺️ Takk❤️

Anonymkode: 81dac...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva tenker dere? 🙏

Siden jeg ikke hadde mensen denne mnd (egentlig rundt 5 april), så vet jeg heller ikke når EL skal være. Hadde jeg fått mensen den 5/4, så troor jeg med min 36 dager-ish-syklus at EL skal være rundt syklusdag 22.

Startet å teste med EL-tester nå på syklusdag 16. Ser det ut som jeg kan få EL i nærmeste fremtid? Kan jeg regne ut EL som om jeg hadde fått mensen til vanlig tid denne mnd?

Startet med temping på mandag, så ingenting å gå ut ifra på den fronten 😊 Håper noen der ute kan svare meg 🤞

-J-

1556221168329.jpg

Anonymkode: f74ec...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere? 🙏

Siden jeg ikke hadde mensen denne mnd (egentlig rundt 5 april), så vet jeg heller ikke når EL skal være. Hadde jeg fått mensen den 5/4, så troor jeg med min 36 dager-ish-syklus at EL skal være rundt syklusdag 22.

Startet å teste med EL-tester nå på syklusdag 16. Ser det ut som jeg kan få EL i nærmeste fremtid? Kan jeg regne ut EL som om jeg hadde fått mensen til vanlig tid denne mnd?

Startet med temping på mandag, så ingenting å gå ut ifra på den fronten 😊 Håper noen der ute kan svare meg 🤞

-J-

1556221168329.jpg

Tror den blir positiv i løpet av de neste dagene :) 

Anonymkode: 119b5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere? 🙏

-J-

1556221168329.jpg

Hei! Hvordan vet du hvilken syklusdag du er på hvis du ikke har fått mensen? Når var første dag i siste mens? 😊 Den siste testen ser jo ut til å nærme seg positiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fant ut for en mnd siden at jeg har få egg igjen (er snart 36 år med en 1,5åring fra før). Jeg har brukt ClearBlue sin dyre test med dobbel indikator denne gangen, og bare fått blinkende fjes i fire dager på rad... I dag var det et tomt fjes. 😕

Betyr det at jeg ikke har hatt eggløsning? Eller kan det være noe feil med testen? Har sett litt rundt at enkelte er skeptisk til denne dyre testen og mener at de billigere er bedre. Håper noen har noen tanker om dette! Føler meg så alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, puffy123 skrev:

Hei! Hvordan vet du hvilken syklusdag du er på hvis du ikke har fått mensen? Når var første dag i siste mens? 😊 Den siste testen ser jo ut til å nærme seg positiv

Jeg regnet syklusdag ut ifra HVIS jeg hadde fått mensen den 5/4, som jeg trodde jeg skulle få. Første dag i siste mens var 1.mars, så uten mensen er det da dag 57 idag.. 🙄

Legger ved bilde av EL-testen fra i dag tidlig, tatt kl. 06:15.

-J-

20190426_062051.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regnet syklusdag ut ifra HVIS jeg hadde fått mensen den 5/4, som jeg trodde jeg skulle få. Første dag i siste mens var 1.mars, så uten mensen er det da dag 57 idag.. 🙄

Legger ved bilde av EL-testen fra i dag tidlig, tatt kl. 06:15.

-J-

20190426_062051.jpg

Tror ikke du skal regne sånn, jeg ville forholdt meg til syklusdag 57. Kan være lurt å fortsette å teste så lenge testene er såpass sterke, men det kan også hende at du ikke hadde/får eggløsning denne mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal regne sånn, jeg ville forholdt meg til syklusdag 57. Kan være lurt å fortsette å teste så lenge testene er såpass sterke, men det kan også hende at du ikke hadde/får eggløsning denne mnd. 

Ok, da gjør jeg det. Kommer til å teste frem til en eventuell mens 😋

Anbefaler du å fortsette å teste x2 om dagen?

-J-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da gjør jeg det. Kommer til å teste frem til en eventuell mens 😋

Anbefaler du å fortsette å teste x2 om dagen?

-J-

Jeg tenker det høres litt styrere og dyrt ut, så jeg hadde ikke gjort det. Vet du om du har veldig kort topp og må teste to ganger om dagen for å treffe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det høres litt styrere og dyrt ut, så jeg hadde ikke gjort det. Vet du om du har veldig kort topp og må teste to ganger om dagen for å treffe? 

Har hamstret inn både EL-tester og G-tester fra Babyplan/Billigetester, så har en haug på lager 🙊

Alltid startet å teste for EL på syklusdag 19 da jeg har ligget på sykluser på 42, 36, 36 og 36 dgr de syklusene som jeg har kartlagt siden Juni 2018 (SA i desember, fikk ikke igjen mens før mars). Aldri fått pos.test, så vet ikke om jeg har kort topp eller ikke..

-J-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er den øverste (fra i dag kl 12) eller den nederste fra i går (kl 16) positiv? Hadde sex i går kveld. Når bør vi ha sex igjen? Håper noen ønsker å svare :)

5F2C2100-3C40-4C89-949C-3A3B1EEA2F52.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lol. Alle har vært på Apotek 1 og kjøpt testene sine 😜 Spør som de andre her gjør. Er denne testen positiv? 

D9CA223E-964A-4D30-A8B5-08A63F759427.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Alle har vært på Apotek 1 og kjøpt testene sine 😜 Spør som de andre her gjør. Er denne testen positiv? 

D9CA223E-964A-4D30-A8B5-08A63F759427.jpeg

Jeg tror denne er like før!

Anonymkode: 1d459...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...