Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (2 minutter siden):

Kan nesten se sånn ut ja. Testen i går var jo neeesten positiv så. Meget mulig den ville vært positiv i dag tidlig eller i ettermiddag. Husk at urinkonsentrasjon også har mye å si, så det kan hende kveldens test hadde dårlig urin? Så fortsett og test. Kan hende du får positiv i morgen.

Holdt meg i 5 timer uten å drikke, så urinen skal ha vært "god" nok. Har igjen én test, så hvis den også blir like svak eller svakere, kan jeg vel tenke at eggløsning er idag? Er det for sent med samleie i morgen da eventuelt? Om jeg egentlig skulle fått positiv test idag. 

Anonymkode: fcea0...d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Holdt meg i 5 timer uten å drikke, så urinen skal ha vært "god" nok. Har igjen én test, så hvis den også blir like svak eller svakere, kan jeg vel tenke at eggløsning er idag? Er det for sent med samleie i morgen da eventuelt? Om jeg egentlig skulle fått positiv test idag. 

Tok du testen i dag, og den også var svak? I så fall ville jeg tenkt at EL er i dag ja, og er da ikke for sent med samleie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

Tok du testen i dag, og den også var svak? I så fall ville jeg tenkt at EL er i dag ja, og er da ikke for sent med samleie.

Den var enda litt svakere idag, så da kan jeg vel regne med at den skulle vært positiv igår? 

IMG_20210312_120110.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det gått utover tiden man skal lese den av, men nå er den nesten positiv igjen. Det har ingenting å si at det skjedde etter tiden gikk ut? Jeg skal ta utgangspunkt i det den viste før tiden gikk ut? 

IMG_20210312_121406.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nå er det gått utover tiden man skal lese den av, men nå er den nesten positiv igjen. Det har ingenting å si at det skjedde etter tiden gikk ut? Jeg skal ta utgangspunkt i det den viste før tiden gikk ut? 

Testen må lese av innen tidsfristen ja. Men litt rart at din ble sterkere, vanskeligvis blir de litt svakere når de tørker.

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (55 minutter siden):

Testen må lese av innen tidsfristen ja. Men litt rart at din ble sterkere, vanskeligvis blir de litt svakere når de tørker.

Jaja, er tom for tester nå og vi reiser bort i helgen, så må bare håpe at vi hadde nok samleie uansett 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tok min første eggløsningstest idag, og ser at den er heelt hvit?? Er dette normalt? Skulle hatt eggløsning i morgen i følge appene mine...16155802485567525439365659707174.thumb.jpg.c0831d966ba5b853eb21c1fc7349cbcf.jpg

Anonymkode: 3dffb...366

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 21.20):

Tok min første eggløsningstest idag, og ser at den er heelt hvit?? Er dette normalt? Skulle hatt eggløsning i morgen i følge appene mine...16155802485567525439365659707174.thumb.jpg.c0831d966ba5b853eb21c1fc7349cbcf.jpg

Anonymkode: 3dffb...366

Hei!

Har du testet noe mer og eventuelt fått stigning?

Litt liknende situasjon her egentlig. Jeg har EL om 3 dager i følge mine apper/beregninger, men fikk så vidt noe utslag på ELtest (førstegangstester🙋🏻‍♀️). Synes det virker litt merkelig da jeg ser mange har en gradvis økning før EL, men kan jo hende vi er en av de som får ett plutselig hopp i LH?

Anonymkode: 08a4a...515

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei!

Har du testet noe mer og eventuelt fått stigning?

Litt liknende situasjon her egentlig. Jeg har EL om 3 dager i følge mine apper/beregninger, men fikk så vidt noe utslag på ELtest (førstegangstester🙋🏻‍♀️). Synes det virker litt merkelig da jeg ser mange har en gradvis økning før EL, men kan jo hende vi er en av de som får ett plutselig hopp i LH?

Her fikk jeg plutselig økning fra 17.feb positiv 18. Og negativ igjen 19. Hadde ikke noe utslag før det.

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (På 4.3.2021 den 15.05):

Ah, ja nei det har ikke noe å si. Negativ test er negativ test uansett hvor svak den er. LH svinger hele døgnet, så her har urinkonsentrasjon o.l mye å si. En EL-test kan plutselig bli positiv uavhengig av hvordan testrekken i dagene før har vært.

Her er min lille rekke fra denne pp'en jeg er i nå. Jeg trodde også EL kunne være litt langt unna, men det var den ikke.

20210301_163126.jpg

Hvor lang tid er det mellom disse testene ca?☺️

AnonymBruker
Skrevet
Sommerfuul skrev (2 minutter siden):

Her fikk jeg plutselig økning fra 17.feb positiv 18. Og negativ igjen 19. Hadde ikke noe utslag før det.

Takk for svar! Da er det visst ikke så håpløst dette her allikevel🤪 

Hvor ofte testet du etter EL?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar! Da er det visst ikke så håpløst dette her allikevel🤪 

Hvor ofte testet du etter EL?

Testet rundt kl 17 fra cd10. Og morgen og ettermiddag fra cd 14 (positiv cd18) og frem til den ble negativ igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor lang tid er det mellom disse testene ca?☺️

Dette er hver ettermiddag kl.17 fra CD10-13.

AnonymBruker
Skrevet
Sommerfuul skrev (26 minutter siden):

Testet rundt kl 17 fra cd10. Og morgen og ettermiddag fra cd 14 (positiv cd18) og frem til den ble negativ igjen. 

Amatariel skrev (12 minutter siden):

Dette er hver ettermiddag kl.17 fra CD10-13.

Takk for svar, dere! :)

Tenker jeg også tester en gang om dager frem til dagen jeg mest sannsynlig antar at EL faktisk er. Fra da av blir det nok testing 2 ganger daglig. Overraskende spennende dette her!

Skrevet
Smiles skrev (På 4.3.2021 den 14.21):

Hei! Litt rådvill og forstår fint lite av denne.. 

Første dag i mens var 23/2 startet med spotting, noe jeg aldri gjør, både farge, mengde og konsistens var unormalt ifht hva jeg er vant med. Siste dag med blødning var 25/2, altså 3 dager- normalisett blør jeg 4-6 dager. Syklusen er regnet ut til at jeg skal ha EL 8/3, altså på mandag. Igår tenkte jeg å teste etter eggløsning bare for morro skyld .. 2 tester igår og 2 idag.. skjønner ikke noe av dette jeg.. noen med litt bedre erfaringer med testing av EL som kan hjelpe? 

C721637B-E0CF-47E4-958A-0D8EEFB69993.png

Hvilken app er dette? 😊

Skrevet
Lull skrev (3 timer siden):

Hvilken app er dette? 😊

Premom heter den, den er bra etter min mening 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde testet i 10 dager før jeg endelig fikk positiv test! 9 dager var det negativt og såvidt synlig strek, før BAM sykt tydelig strek! Kom helt ut av det blå 😅 så ja, hold ut. Jeg var nær ved å gi opp fordi jeg alltid fikk blenda, men en dag ble den super positiv 😄 der gjelder nok ikke for alle å få veldig sterk test strek, men for endel (meg i kludert)

Anonymkode: d6f29...bc1

Skrevet

Tanker? Burde kanskje tatt litt senere i dag, men men. Hadde sex i går og tror absolutt ikke jeg orker i dag så håper det får holde :ler: :natti:

20210321_111705.jpg

Skrevet
Fame skrev (23 minutter siden):

Tanker? Burde kanskje tatt litt senere i dag, men men. Hadde sex i går og tror absolutt ikke jeg orker i dag så håper det får holde :ler: :natti:

20210321_111705.jpg

Vil tro at om du tester på konsentrert ettermiddagsurin i dag får du en helt positiv test. Gå for en runde sex i morgen også, og gjerne litt mer etter det og. Har du flere tester liggende? ☺️

Skrevet
Godis skrev (28 minutter siden):

Vil tro at om du tester på konsentrert ettermiddagsurin i dag får du en helt positiv test. Gå for en runde sex i morgen også, og gjerne litt mer etter det og. Har du flere tester liggende? ☺️

Aye, har én til som jeg tenkte å ta etterpå. Vanskelig å få mannen med på så mange runder når vi vanligvis bare har oss 1-2 ganger i uka :ler: men får se hva det blir til 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...