Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, kvinne35+ skrev:

negative alle fire

Vet de er negative, var bare for å høre om det så ut som de kunne bli positive før fredag 😊 Tok en til i dag tidlig, den var også negativ. Får prøve til igjen i ettermiddag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man rett og slett ha hatt eggløsning uten å få det bekreftet på testen? Er på dag 17 i syklusen, har hatt murringer og el-slim, men teststreken blir ikke sterkere enn strek nummer en. I går kveld var den på sitt sterkeste mener jeg, mens den idag er litt svakere igjen. Mulig min strek ikke blir så sterk? Hjelp 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mistenksom skrev:

Kan man rett og slett ha hatt eggløsning uten å få det bekreftet på testen? Er på dag 17 i syklusen, har hatt murringer og el-slim, men teststreken blir ikke sterkere enn strek nummer en. I går kveld var den på sitt sterkeste mener jeg, mens den idag er litt svakere igjen. Mulig min strek ikke blir så sterk? Hjelp 🙈

Kjente hele dagen på jobb at her var det ingen tvil. Tok en test da jeg kom hjem og vips, nå er det min tur 😉 

D23AE439-BBC3-4F85-B9B2-2042C771F8E9.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mistenksom skrev:

Kjente hele dagen på jobb at her var det ingen tvil. Tok en test da jeg kom hjem og vips, nå er det min tur 😉 

Heldig du 😋 Spennende!

Her har de vært negative siden mandag, trodde EL skulle være idag 🙄 Hvilke symptomer har du idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, Mistenksom skrev:

Du kan ha hatt veldig kort LH topp og dermed ikke fått utslag siden du ikke målte på selve toppen. Anbefaler å tempe i tillegg, da vil du se fra temp-økning om du faktisk har EL. 

Anonymkode: 119b5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J1994 skrev:

Heldig du 😋 Spennende!

Her har de vært negative siden mandag, trodde EL skulle være idag 🙄 Hvilke symptomer har du idag?

Masse murringer og mye el slim. Var ikke i tvil om at testen kom til å være positiv. Har du noen symptomer? Vi har lagt inn aksjene nå 😅🙈 krysser fingrene. Første gang vi faktisk har sex på rette tiden. Testing er lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Mistenksom skrev:

Kjempe positiv test :) Gratulerer :) Så innen 12-42timer etter at den blir negativ igjen så inntreffer eggløsning :) Håper dere treffer. Det er bare å kjøre på med mindre mannen har dårlig sædkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 22.3.2019 den 6.01, Mistenksom skrev:

Ved kort lh topp kan en bomme, slik at du ikke får positiv. Jeg har testet hele syklusen uten å få positiv el-test, men ble gravid så hadde garantert el. 

Anonymkode: ebfa0...34c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mistenksom skrev:

Masse murringer og mye el slim. Var ikke i tvil om at testen kom til å være positiv. Har du noen symptomer? Vi har lagt inn aksjene nå 😅🙈 krysser fingrene. Første gang vi faktisk har sex på rette tiden. Testing er lurt. 

Nei, ingen symptomer.. Har hatt samleie hver dag siden tirsdag her, så hvis EL skulle vise seg å være fredag som jeg antok har vi likevel gode sjanser, men begynner å lure på om den var tidligere eller om den ikke har vært enda 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, kvinne35+ skrev:

Kjempe positiv test :) Gratulerer :) Så innen 12-42timer etter at den blir negativ igjen så inntreffer eggløsning :) Håper dere treffer. Det er bare å kjøre på med mindre mannen har dårlig sædkvalitet.

Å jeg trodde egget slippes etter 12-42 timer etter positiv test 😅🙈 da må jeg teste igjen etter jobb idag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var negativ kl 16, så da håper jeg vi lykkes etter kosestunder i går 😉😅🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mistenksom skrev:

Testen var negativ kl 16, så da håper jeg vi lykkes etter kosestunder i går 😉😅🙈

eggløsning trenger da ikke inntreffe før senest kl.04 natt til 25.mars og har da 24timer på å bli befruktet. Til flere svømmere som er i området (de kan leve OPP TIL 7døgn, alt etter kvalitet) til større treffsikkerhet ;) Så det er bedre å bare elske som kaniner hele helgen. Å ligge på rygg og at han forblir inni i 5min etter utløsning og så legger du pute under rumpa og ligger 20min har funka prima her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode råd 😍 Får se om vi har overskudd i morgen til en ekstra runde 😅 hvis ikke får vi satse på at runden i går gjorde susen. Er første forsøk med testing, de to forrige månedene har vi vært for tidlig ute og kun sett på app for å finne eggløsning, noe som ikke har stemt🙄 Nå prøver vi på mer sikker måte 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosestund idag også, så da krysser jeg fingrene for at idag og for to dager siden er nok 😉❤️🤞🏻 Positiv test i forgårs. Tvi tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 23.3.2019 den 12.29, J1994 skrev:

Er denne negativ?

20190323_102541.jpg

Jeg hadde tolket den som nesten postitivt, dvs antatt at den blir positiv i løpet av timer. 

Anonymkode: ebfa0...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Positiv? Negativ? Testene blei tatt ca kl 14 i dag.

Muligens eggløsning i morgen?

20190324_174359.jpg

20190324_174348.jpg

Anonymkode: b694e...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Positiv? Negativ? Testene blei tatt ca kl 14 i dag.

Muligens eggløsning i morgen?

20190324_174359.jpg

20190324_174348.jpg

Negative, men tror det nærmer seg :) 

Anonymkode: 119b5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første test ble tatt kl 14 i går og andre i dag kl 7.20. Ser ut som streken er lysere i dag.

Har eggløsningen vært, eller testet jeg bare for tidlig i dag? Vet at det er best å teste mellom kl 10 og 20, så jeg har tenkt å teste senere i dag😊

20190324_174359.jpg

20190325_082552.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...