Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 30. august 2018 #1721 Del Skrevet 30. august 2018 I formiddag kl 10.30 fikk jeg positiv eggløsningstest. Tok test på nytt klokken 18.00 idag, og fikk negativ test. Betyr dette at egget er sluppet? Har ikke hatt sex i går kveld og har ikke hatt sex i dag? Er ferdig sent på jobb i kveld og er redd det blir for sent:(? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 30. august 2018 #1722 Del Skrevet 30. august 2018 24 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev: I formiddag kl 10.30 fikk jeg positiv eggløsningstest. Tok test på nytt klokken 18.00 idag, og fikk negativ test. Betyr dette at egget er sluppet? Har ikke hatt sex i går kveld og har ikke hatt sex i dag? Er ferdig sent på jobb i kveld og er redd det blir for sent:(? Egget lever i 24-48 timer, så absolutt ikke for sent om det har sluppet kan se sånn ut på testen at det har det , men jeg er ikke ekspert så kan ikke si noe sikkert . Men er uansett ikke for sent 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 30. august 2018 #1723 Del Skrevet 30. august 2018 14 minutter siden, Febmamma skrev: Egget lever i 24-48 timer, så absolutt ikke for sent om det har sluppet kan se sånn ut på testen at det har det , men jeg er ikke ekspert så kan ikke si noe sikkert . Men er uansett ikke for sent 😄 Ok, takk og pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1724 Del Skrevet 31. august 2018 Den fra i midten er fra igår (fikk positiv digital også i går, den øverste er ca 3 dager gammel, bare å ignorere den). Den nederste er fra idag. Er jo ikke tvil på at den i midten er positiv. Men er den nederste fra i dag også positiv? Når har jeg eventuelt el? 12-36 timer etter første eller siste positive test? Anonymkode: a9dca...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 1. september 2018 #1725 Del Skrevet 1. september 2018 Da hadde jeg også begynt på testing. Tok en i går jeg tolket som negativ, men dagens test ble ENDA mer negativ. Kan det være tegn på at jeg hadde positiv senere på dagen igår? Hvor fort reagerer testene på endringer? (Den sterkeste fra i går og den svakeste fra idag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 4. september 2018 #1726 Del Skrevet 4. september 2018 Jeg har aldri prøvd en slik eggløsningstest før. Hvordan vil man tyde denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 4. september 2018 #1727 Del Skrevet 4. september 2018 40 minutter siden, JuneR skrev: Jeg har aldri prøvd en slik eggløsningstest før. Hvordan vil man tyde denne? Negativ , men ser ut som det nærmer seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 4. september 2018 #1728 Del Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Febmamma skrev: Negativ , men ser ut som det nærmer seg:) Håper!!! jeg har som sagt aldri brukt disse strektestene for eggløsning før. Kun den med smiley. jeg fikk mensen 30 august som varte i 1 dag, og forrige eggløsningstest med smiley slo ut 3 juli. Skjønner ikke helt disse tidene for mensen og eggløsning om dagen! 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1729 Del Skrevet 5. september 2018 El testforvirring. Vet ingen av disse er positive , så blir litt fortvilet . Bruker cbd med dobbel hormonindikator og fikk runding på syklusdag 10 og resten har vært blinkende smil som betyr høy fertilitet pga registrert østrogenøkning. Ikke fått fast smilefjes som indikerer lh økning enda ... prøvde en fra a1 igår og den var også negativ. Syklus på 29 dager , antatt el Idag. Har jeg ikke eggløsning?!😩 Anonymkode: af804...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 5. september 2018 #1730 Del Skrevet 5. september 2018 Øverste test i går, nederste test i dag ca samme tid på døgnet. Tolker man disse testene slik nå at eggløsningen har vært allerede?! 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 5. september 2018 #1731 Del Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, JuneR skrev: Øverste test i går, nederste test i dag ca samme tid på døgnet. Tolker man disse testene slik nå at eggløsningen har vært allerede?! 😳 Mine var heeeelt like ! samme type test . Så ja, tror faktisk det . I allefall i mitt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 5. september 2018 #1732 Del Skrevet 5. september 2018 1 minutt siden, Febmamma skrev: Mine var heeeelt like ! samme type test . Så ja, tror faktisk det . I allefall i mitt tilfelle Av en eller annen grunn har jeg brått de siste periodene mine da hatt eggløsning kun 3-4 dager etter endt mensturasjon. Merkelige greier!! Og korte blødningsperioder også. skjønner ikke dette her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 5. september 2018 #1733 Del Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, JuneR skrev: Av en eller annen grunn har jeg brått de siste periodene mine da hatt eggløsning kun 3-4 dager etter endt mensturasjon. Merkelige greier!! Og korte blødningsperioder også. skjønner ikke dette her altså! Har du nylig sluttet på hormonell prevensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 5. september 2018 #1734 Del Skrevet 5. september 2018 10 minutter siden, Febmamma skrev: Har du nylig sluttet på hormonell prevensjon? Nei. Ikke tatt noen form for hormoner på mange år. Hatt kobberspiral i 5,5 år, og gynekologen sa at det ikke skulle klusse med noe ved å ta den ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 5. september 2018 #1735 Del Skrevet 5. september 2018 6 minutter siden, JuneR skrev: Nei. Ikke tatt noen form for hormoner på mange år. Hatt kobberspiral i 5,5 år, og gynekologen sa at det ikke skulle klusse med noe ved å ta den ut... Merkelig . Ville kanskje bedt om en blodprøve hos fastlegen i første omgang for å sjekke ut hormonverdiene og om du faktisk har hatt eggløsning ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 5. september 2018 #1736 Del Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, Febmamma skrev: Merkelig . Ville kanskje bedt om en blodprøve hos fastlegen i første omgang for å sjekke ut hormonverdiene og om du faktisk har hatt eggløsning ...? Det tror jeg faktisk kan være en god idè🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaLuna Skrevet 6. september 2018 #1737 Del Skrevet 6. september 2018 Dette med eggløsningstester er nytt for meg. Er i 3pp og har kjøpt Clearblue digital. Etter å ha testet noen dager, fikk jeg i ettermiddag smilefjes. Kan noen fortelle meg når beste tid for å lage barn er? Skal jeg fortsette å ta testene et par dager til? Takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1738 Del Skrevet 7. september 2018 29 dagers syklus ... noen tanker ? Hadde litt el slim på mandag og tirsdag, men tydeligvis ingen eggløsning Anonymkode: af804...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnysun Skrevet 7. september 2018 #1739 Del Skrevet 7. september 2018 Hei, tror dere denne EL testen er positiv? Har ikke hatt mensen på straks 6 uker og fikk en svak positiv graviditestest for en uke siden.. men etter det bare negativ og ikke mens. Tok en ny graviditestest på ettermiddagsurin nå, men hadde jeg vært gravid skulle den vel vært positiv ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1740 Del Skrevet 7. september 2018 1 time siden, Sunnysun skrev: Hei, tror dere denne EL testen er positiv? Har ikke hatt mensen på straks 6 uker og fikk en svak positiv graviditestest for en uke siden.. men etter det bare negativ og ikke mens. Tok en ny graviditestest på ettermiddagsurin nå, men hadde jeg vært gravid skulle den vel vært positiv ☹️ Kontrollstreken skal være like sterk som, eller sterkere enn, kontrollstreken - og det er ikke denne, så den er nok negativ. Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå