Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den lilla er eggløsningstest og den blå er gt.. hva tenker dere? Har ikke den maskinen:(

2A9D1E97-9D67-4F5D-9C79-CC326CABCB67.jpeg

285B9E8A-D6CF-42EA-BE2B-729116C94238.jpeg

Anonymkode: b46d7...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den lilla er eggløsningstest og den blå er gt.. hva tenker dere? Har ikke den maskinen:(

2A9D1E97-9D67-4F5D-9C79-CC326CABCB67.jpeg

285B9E8A-D6CF-42EA-BE2B-729116C94238.jpeg

Anonymkode: b46d7...da3

Har ikke noen erfaring med den maskinen men det er jo strek på den så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre: hvor lenge skal man vente før av leser av resultatet på strimmeltester (av typen kjøpt på eBay)? Er det gyldig etter et minutt? Og innen hvor lenge? Jeg syns EL-testene mine blir sterkere og sterkere jo lenger jeg venter, så det må jo være et fast tidsrom jeg skal lese de av innenfor? 

Anonymkode: de20f...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste de av en god stund etter. Mine ble sterkere etter en tid også, iallfall godt utenfor 5 min rammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp! Disse testene tok jeg nå - på samme urinen! Hvordan skal jeg forstå dette? Den øverste (altså den lilla) gikk ut på dato i mai i år, den andre er helt ny. 

77C0322B-B2C8-4EF7-8144-E5769BBF4E0D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! Disse testene tok jeg nå - på samme urinen! Hvordan skal jeg forstå dette? Den øverste (altså den lilla) gikk ut på dato i mai i år, den andre er helt ny. 

77C0322B-B2C8-4EF7-8144-E5769BBF4E0D.jpeg

Tror kanskje jeg ville stolt på testen som ikke har gått ut på dato.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hotfudge skrev:

Tror kanskje jeg ville stolt på testen som ikke har gått ut på dato.. 

Jeg er helt enig i det😅 Men er det ikke litt rart at det er såååå stor forskjell? Det er jo ikke akkurat så lenge siden mai! Kan det være forskjell på sensitiviteten på ulike strimler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig i det😅 Men er det ikke litt rart at det er såååå stor forskjell? Det er jo ikke akkurat så lenge siden mai! Kan det være forskjell på sensitiviteten på ulike strimler? 

Det vet jeg ikke, har aldri vært borti det. Det som jeg syns er rart er at den testen som ikke har gått ut på dato har jo en grå strek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Febmamma skrev:

Negativ 

Hvem av disse vil du si er positive? Den nederste er den samme testen som den over

6334ACBA-5EBC-4ADF-B5CB-A7E004CE70E0.jpeg

Anonymkode: 093d7...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av disse vil du si er positive? Den nederste er den samme testen som den over

6334ACBA-5EBC-4ADF-B5CB-A7E004CE70E0.jpeg

Anonymkode: 093d7...f0c

Jeg syns det er veldig vanskelig med disse el testene jeg . Jeg vil si ingen er positive - men jeg vet ikke om det slår likt ut på alle jeg ? Når på dagen er de tatt ? Skal helst tas ettermiddag / kveld . 

Veldig nærme positive er de i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Febmamma skrev:

Jeg syns det er veldig vanskelig med disse el testene jeg . Jeg vil si ingen er positive - men jeg vet ikke om det slår likt ut på alle jeg ? Når på dagen er de tatt ? Skal helst tas ettermiddag / kveld . 

Veldig nærme positive er de i allefall :)

De er tatt rundt kl. 10, syns det funker best for meg. Jeg trodde de var positive, har aldri fått noe sterkere enn det før. Har du bilde av en positiv test hos deg så jeg kan se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, hotfudge skrev:

De er tatt rundt kl. 10, syns det funker best for meg. Jeg trodde de var positive, har aldri fått noe sterkere enn det før. Har du bilde av en positiv test hos deg så jeg kan se?

Jeg får de aldri sterkere enn det du har på bildet jeg 😕 har bare prøvd en syklus , gav opp hele testingen. Synes bare det var frustrerende 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Febmamma skrev:

Jeg får de aldri sterkere enn det du har på bildet jeg 😕 har bare prøvd en syklus , gav opp hele testingen. Synes bare det var frustrerende 😜

Åja, hehe! Det står jo at hvis kontroll streken er like sterk eller sterkere enn test streken så er testen positiv 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, hotfudge skrev:

Åja, hehe! Det står jo at hvis kontroll streken er like sterk eller sterkere enn test streken så er testen positiv 😊 

Så litt nærmere på de nå, gikk litt kjapt i sted 😜 og vil si den nr 2 er positiv :) lykke til 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Febmamma skrev:

Så litt nærmere på de nå, gikk litt kjapt i sted 😜 og vil si den nr 2 er positiv :) lykke til 😄😄

Tusen takk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...