Silfen Skrevet 15. juli 2018 #1621 Del Skrevet 15. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt utslag på EL-tester i snart en uke, men fortsatt ingen som er helt positive. Noen som vet hva dette kan bety? Anonymkode: c59fb...5d5 Helt normalt å ha utslag hele syklusen. Kun positiv som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1622 Del Skrevet 19. juli 2018 Igår og idag har jeg tatt EL-tester som har vert sterkt utslag på, men fortsatt ikke positive. Har samtidig desse to dagene hatt magesmerter, vært kvalm og hatt hodeverk. Smerter og kvalme som kommer og går. Kan dette bety at eggløsning nærmer seg? Andre som har lignende symptom? Har ikke flere EL-tester igjen så jeg får sjekket. Ingen endring i utflod. Har nettopp sluttet på p-pillen etter å ha brukt det i 10 år, så usikker på hvordan kroppen min har brukt å reagere i forbindelse med EL. Frister ikke å ha sex når man føler det sånn, men vil jo samtidig dersom det betyr at EL er rett rundt hjørnet, hehe. Anonymkode: c59fb...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m9618 Skrevet 19. juli 2018 #1623 Del Skrevet 19. juli 2018 Her er tester tatt morgen, ettermiddag og kveld fra 17.07 til 19.07. Synes det ser ut som det går i bølger... den nederste er den siste (fikk ikke tatt test ettermiddag 19.07). Er den nederste positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1624 Del Skrevet 19. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Igår og idag har jeg tatt EL-tester som har vert sterkt utslag på, men fortsatt ikke positive. Har samtidig desse to dagene hatt magesmerter, vært kvalm og hatt hodeverk. Smerter og kvalme som kommer og går. Kan dette bety at eggløsning nærmer seg? Andre som har lignende symptom? Har ikke flere EL-tester igjen så jeg får sjekket. Ingen endring i utflod. Har nettopp sluttet på p-pillen etter å ha brukt det i 10 år, så usikker på hvordan kroppen min har brukt å reagere i forbindelse med EL. Frister ikke å ha sex når man føler det sånn, men vil jo samtidig dersom det betyr at EL er rett rundt hjørnet, hehe. Anonymkode: c59fb...5d5 Jeg pleier å ha magesmerter og hodepine ved EL og positiv test etter flere nesten positive, men vanskelig å si om dette er tilfelle for deg. Anonymkode: a055a...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1625 Del Skrevet 21. juli 2018 Jeg tolker denne som negativ, er dere enig? Det er første testen jeg tar noensinne, og streken er mye sterkere enn jeg forventet ettersom at jeg er på syklusdag 35 og egentlig venter på mensen. Grunnen til at jeg testet nå er fordi jeg enda ikke har blitt øm i brystene - som jeg pleier å bli ca en uke før mensen. Jeg tok også en graviditetstest og den var negativ. Hvordan ville dere tolket dette? Sluttet på minipiller for 7-8 mnd siden og syklusen er enda ikke helt stabil - hadde dog syklus på 30 dager forrige mnd, så trodde kanskje den hadde stabilisert seg nå - men den gang ei 🤷♀️ Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 21. juli 2018 #1626 Del Skrevet 21. juli 2018 Er den siste fra Babyplan positiv? Syns teststreken er litt tynnere, men mye sterkere på farge. Den andre er fra EBay og ble ikke positiv på samme urin 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. juli 2018 #1627 Del Skrevet 21. juli 2018 1 time siden, Vaiana skrev: Er den siste fra Babyplan positiv? Syns teststreken er litt tynnere, men mye sterkere på farge. Den andre er fra EBay og ble ikke positiv på samme urin 🤔 Ja den er positiv ebay testene er skikkelig drit. Spesielt de der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 22. juli 2018 #1628 Del Skrevet 22. juli 2018 Hvor lenge er det normalt å få positiv el test? Dette er positiv test dag 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. juli 2018 #1629 Del Skrevet 23. juli 2018 17 timer siden, Vaiana skrev: Hvor lenge er det normalt å få positiv el test? Dette er positiv test dag 2. Bruker å ha i 3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jento89 Skrevet 26. juli 2018 #1630 Del Skrevet 26. juli 2018 Er denne posetiv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 26. juli 2018 #1631 Del Skrevet 26. juli 2018 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1632 Del Skrevet 28. juli 2018 Er klar over at ingen av testene er positive, men pleier dere å ha relativt sterke streker hele perioden? Disse er tatt 24.07-28.07 på morgenen. Trodde jeg hadde EL 09.07 med en positiv test, men var negativ med svak strek dagene rett etter. Tenker denne kanske var falsk positiv og har jeg begynt å lure på om ny EL er på gang? Anonymkode: a055a...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia_1991 Skrevet 30. juli 2018 #1633 Del Skrevet 30. juli 2018 Hei! Fersk i prøveverden, men er denne positiv? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 30. juli 2018 #1634 Del Skrevet 30. juli 2018 Ja☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia_1991 Skrevet 30. juli 2018 #1635 Del Skrevet 30. juli 2018 45 minutter siden, bondekone skrev: Ja☺ 😁😁🤩🤩 perfekt start på uken 👌🏻👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1636 Del Skrevet 30. juli 2018 Har aldri fått positiv eggløsningtest før, selv om jeg har eggløsning hver mnd (temper). Men jeg lurer på om denne kanskje kan godkjennes som positiv? Anonymkode: 97164...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1637 Del Skrevet 30. juli 2018 Eggløsning var beregnet til i dag i Flo-appen. Hadde en dag med litt blødning 4 dager etter siste dag med mens. Ikke hatt dette før. Clear blue monitoren ba kun om test fra dag 5-8, nå er den på dag 12 (registrerte 2 dager forsinket, egentlig på dag 14) og vil fortsatt ikke ha test. Usikker på om det er den eller jeg det er noe galt med 🙄. Tatt EL-tester de 5 siste dagene hvor alle har vært veldig negative. Forrige mnd fikk jeg positiv EL-test til forventet EL. Hvordan kan jeg tolke dette? Kan EL være forsinket grunnet mellomblødningen kanskje? 🤔 Anonymkode: 3e6ce...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1638 Del Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har aldri fått positiv eggløsningtest før, selv om jeg har eggløsning hver mnd (temper). Men jeg lurer på om denne kanskje kan godkjennes som positiv? Anonymkode: 97164...17f Denne er nok ikke helt positiv da teststreken er noe tynnere og litt svakere enn kontrollstrek, men nærmer seg. Test igjen litt senere på dagen 😊 Anonymkode: a055a...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1639 Del Skrevet 30. juli 2018 Positiv? Tatt på morgenurin Anonymkode: a055a...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1640 Del Skrevet 30. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne er nok ikke helt positiv da teststreken er noe tynnere og litt svakere enn kontrollstrek, men nærmer seg. Test igjen litt senere på dagen 😊 Anonymkode: a055a...240 Hmm, nei kanskje ikke. Har bare aldri fått positiv før, så tenker kanskje dette er så positivt jeg kan få det? men skal teste igjen i ettermiddag så får vi se Anonymkode: 97164...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå