AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1601 Del Skrevet 9. juli 2018 Veldig stor forskjell på disse testene da. Men syns den babyplan testen var veldig sterk til å bare være CD 11. Nærmer det seg? Får dere så sterk babyplan test så tidlig ? Anonymkode: d1984...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. juli 2018 #1602 Del Skrevet 10. juli 2018 Positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1603 Del Skrevet 10. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig stor forskjell på disse testene da. Men syns den babyplan testen var veldig sterk til å bare være CD 11. Nærmer det seg? Får dere så sterk babyplan test så tidlig ? Anonymkode: d1984...7a2 Jeg har fått relativt sterk strek på Babyplan flere dager før EL tidligere. At det er forskjell på testresultatene i farge og styrke har nok ikke så mye å si da begge er negative Anonymkode: a055a...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1604 Del Skrevet 10. juli 2018 4 timer siden, BethD skrev: Positiv? Jeg ville si veldig nære, men ikke helt da test streken er noe smalere og ørlite grann svakere i farge enn kontroll strek. Når mine tester er positive pleier test streken å være klart sterkere enn kontroll strek. Anonymkode: a055a...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1605 Del Skrevet 10. juli 2018 Noen av disse som er positive? Vet man ikke skal tolke tester etter tidsfrist, men synes da det er en stigende tendens i farge. Eldste test fra toppen og dagens test nederst. Tok en clearblue digital i går for kontroll, men den var negativ. Kanskje har jeg da ikke hatt EL ennå Anonymkode: a055a...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. juli 2018 #1606 Del Skrevet 11. juli 2018 Tredje fra bunn ser positiv ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1607 Del Skrevet 11. juli 2018 Ser kontrollstreken er litt svakere så rekner med denne er negativ? Første mnd jeg bruker eggeløsningstester så er ny på det... Skal ifølge flo appen ha eggeløsning i morgen, og er på dag 13 i syklusen i dag så det stemmer "ca". Noen som har erfaring med at eggeløsning kommer like etter en "såpass" sterk strek? Hadde samleie i dag og har ikke mulighet flere ganger denne syklusen!🙈🙈 Anonymkode: 111df...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2018 #1608 Del Skrevet 11. juli 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser kontrollstreken er litt svakere så rekner med denne er negativ? Første mnd jeg bruker eggeløsningstester så er ny på det... Skal ifølge flo appen ha eggeløsning i morgen, og er på dag 13 i syklusen i dag så det stemmer "ca". Noen som har erfaring med at eggeløsning kommer like etter en "såpass" sterk strek? Hadde samleie i dag og har ikke mulighet flere ganger denne syklusen!🙈🙈 Anonymkode: 111df...eb1 Negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1609 Del Skrevet 12. juli 2018 Tok en test nå og selv syntes jeg både kontrillstreken er breiere og sterkere.. men kjekt å få det bekreftet.. positiv eller negativ?!!😊😁😁 Anonymkode: 111df...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1610 Del Skrevet 12. juli 2018 Er denne positiv? Har ikke maskinen:/ Anonymkode: b46d7...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2018 #1611 Del Skrevet 12. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er denne positiv? Har ikke maskinen:/ Anonymkode: b46d7...da3 Syns ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 12. juli 2018 #1612 Del Skrevet 12. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en test nå og selv syntes jeg både kontrillstreken er breiere og sterkere.. men kjekt å få det bekreftet.. positiv eller negativ?!!😊😁😁 Anonymkode: 111df...eb1 Positiv 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2018 #1613 Del Skrevet 13. juli 2018 Dere som har peiling : idag tidlig fikk jeg positiv test, 4 dagen på rad idag. Nå er den negativ,fortsatt sterk men teststreken er svakere enn kontrollstreken. Vil det da si at jeg har EL nå? Altså at det har skjedd idag? Eventuelt inatt?(Har pleid å ha positive tester i 3 dager de siste syklusene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. juli 2018 #1614 Del Skrevet 13. juli 2018 12-36 timer etter positiv test, sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2018 #1615 Del Skrevet 13. juli 2018 9 minutter siden, Silfen skrev: 12-36 timer etter positiv test, sånn ca. Men når man har positiv test over det da? Har jo hatt i 4 dager liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. juli 2018 #1616 Del Skrevet 14. juli 2018 Aner ikke,men vil tippe det er etter siste positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #1617 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg har hatt utslag på EL-tester i snart en uke, men fortsatt ingen som er helt positive. Noen som vet hva dette kan bety? Anonymkode: c59fb...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 15. juli 2018 #1618 Del Skrevet 15. juli 2018 (endret) Mulig testen ikke har vært fullt positiv? Endret 15. juli 2018 av Nikketutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #1619 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg hadde eggløsning for litt over 1 ukes tid siden.. Vet at eggløsning har vært da jeg fikk positiv test etterfulgt av negativ test. I dag tok jeg en eggløsningstest for moro skyld da graviditetstesten i går var negativ (jeg er testoman og vet det er alt for tidlig) på eggløsningstesten var overraskende sterk strek, brukte babyplan sine. Er det noen som har erfaring med disse, er dem pålitelige? Eller kan de gi utslag ved en eventuell graviditet? Er rundt 10 dpo. Anonymkode: 0dcbb...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 15. juli 2018 #1620 Del Skrevet 15. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde eggløsning for litt over 1 ukes tid siden.. Vet at eggløsning har vært da jeg fikk positiv test etterfulgt av negativ test. I dag tok jeg en eggløsningstest for moro skyld da graviditetstesten i går var negativ (jeg er testoman og vet det er alt for tidlig) på eggløsningstesten var overraskende sterk strek, brukte babyplan sine. Er det noen som har erfaring med disse, er dem pålitelige? Eller kan de gi utslag ved en eventuell graviditet? Er rundt 10 dpo. Anonymkode: 0dcbb...a1e Er ikke sikkert du har hatt EL selv om testene blir positive og negative. Kanskje kroppen prøver igjen på nytt nå. Vanskelig å si om du ikke temper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå