AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1561 Del Skrevet 23. juni 2018 På 12.6.2018 den 13.39, AnonymBruker skrev: Hei! Sluttet på Cerazette 1. juni og er i min første pp! Har kjent stikking og hatt eggløsningsslim siden 7.juni. Hadde sex den 8. og 10. juni, og nå er mannen borte i to uker 😏 Den øverste er fra søndag, de tre i midten er fra i går (kl. 13.00, 19.30 og 23.30) og den nederste er fra morgenurin i dag, skal ta en test til før senvakt etterpå. I går og i dag er smertene og slimet borte 🧐 Er noen av testene positiv? Anonymkode: 30b79...0f3 Oppdatering: sex to ganger og eggløsning 12. juni gav resultater! Anonymkode: 30b79...0f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1562 Del Skrevet 23. juni 2018 Er disse positive? De er så forskjellige i typen 😅 Anonymkode: b7f8c...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 24. juni 2018 #1563 Del Skrevet 24. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er disse positive? De er så forskjellige i typen 😅 Anonymkode: b7f8c...0a9 Japp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 26. juni 2018 #1564 Del Skrevet 26. juni 2018 Trenger litt hjelp til disse eggløsningstestene... Disse er tatt de 3 siste dagene, den til venstre er fra idag. Er den fra iag positiv? Noen som har en formening. Syns selv den ser positiv ut, men jeg mangler liksom alt av symptomer, så synes det er litt rart... Jeg pleier alltid å ha nien dager med rikelig eggløsningsslim før EL, men nå er det heeelt fraværende... Vi har uansett lagt inn aksjer for å være på den sikre siden 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiv Heks Skrevet 26. juni 2018 #1565 Del Skrevet 26. juni 2018 (endret) 10 timer siden, tutta23 skrev: Trenger litt hjelp til disse eggløsningstestene... Disse er tatt de 3 siste dagene, den til venstre er fra idag. Er den fra iag positiv? Noen som har en formening. Syns selv den ser positiv ut, men jeg mangler liksom alt av symptomer, så synes det er litt rart... Jeg pleier alltid å ha nien dager med rikelig eggløsningsslim før EL, men nå er det heeelt fraværende... Vi har uansett lagt inn aksjer for å være på den sikre siden 😆 Eg synes den siste der ser positiv ut! Men ein kan jo ha LH topp over fleire dagar enn berre ein. Endret 26. juni 2018 av Stiv Heks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 26. juni 2018 #1566 Del Skrevet 26. juni 2018 48 minutter siden, Stiv Heks skrev: Eg synes den siste der ser positiv ut! Men ein kan jo ha LH topp over fleire dagar enn berre en. Takk for svar, blir interessant å se de neste dagene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 29. juni 2018 #1567 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Tok en eggløsningstest i går og glemte å Se på den før i dag. Tok en ny en i dag tidlig. Hva tenker dere, begynner denne å bli positiv? Får dere negativ test dagen etter eller tar det tid? Første gang jeg bruker eggløsnignstester! Samboeren min kommer ikke hjem fra i kveld 😁 Endret 29. juni 2018 av Nikketutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2018 #1568 Del Skrevet 29. juni 2018 Ingen av de er positive. Men ser ut som 28. er nærmere enn 29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1569 Del Skrevet 29. juni 2018 Syklisdag 15 i dag, nederste testen. Ikke positiv enda, forrige syklus fikk jeg positiv CD 14.. el-slim i dag.. avtalen er å ha sex annenhver dag frem til postitivt teset og så tre dager på rad.. men er det dumt å ikke kjøre på i dag pga el-slim? Mannen er veldig sliten om dagen, og vil ikke ha for mye sex nå, da han kan få prob med å komme når han er så sliten. Greit å forsette å vente på positiv el-test? Anonymkode: e1cd4...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 1. juli 2018 #1570 Del Skrevet 1. juli 2018 Blir sterkere for hver dag 😳 jeg må ha eggløsning før den 4 juli for å bli inseminert før klinikken tar ferie til 6 august 😝 spørs om den kommer, kryss fingrene for meg ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 1. juli 2018 #1571 Del Skrevet 1. juli 2018 34 minutter siden, Alvildeivf skrev: Blir sterkere for hver dag 😳 jeg må ha eggløsning før den 4 juli for å bli inseminert før klinikken tar ferie til 6 august 😝 spørs om den kommer, kryss fingrene for meg ♥️ Spennende! Håper du når det Jeg venter på det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 1. juli 2018 #1572 Del Skrevet 1. juli 2018 1 time siden, Paibunn skrev: Spennende! Håper du når det Jeg venter på det samme. Lykke til ☺️♥️🤞🏽🤞🏽🤞🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1573 Del Skrevet 2. juli 2018 Positiv eller bare nesten? Ser meg gal på denne. Anonymkode: a9dca...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 2. juli 2018 #1574 Del Skrevet 2. juli 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positiv eller bare nesten? Ser meg gal på denne. Anonymkode: a9dca...4d1 Syns da den set ganske positiv ut. Ta en cb smiletest ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. juli 2018 #1575 Del Skrevet 3. juli 2018 Den er ikke positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1576 Del Skrevet 3. juli 2018 Takk for svar Dere er gull! Har bare en digital igjen, flere på vei i posten men tror ikke jeg får dem i tide. Så vil liksom ikke sløse den siste digitale når jeg har ustabile sykluser 😮 Men tror nok den var negativ ja, for jeg har fått enda sterkere idag. Tok vare på urninen i tilfelle for å sjekke med digital, men skal teste ikveld også for å se om den blir enda klarere. Hva tenker dere om denne?: Anonymkode: a9dca...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. juli 2018 #1577 Del Skrevet 3. juli 2018 Den er positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1578 Del Skrevet 3. juli 2018 Hvem er denne Silfen som er selvutnevnt eggløsningstolkningstestekspert?! Anonymkode: f0c42...215 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #1579 Del Skrevet 3. juli 2018 1 time siden, Silfen skrev: Den er positiv. Tusen takk for svar Anonymkode: a9dca...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. juli 2018 #1580 Del Skrevet 3. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem er denne Silfen som er selvutnevnt eggløsningstolkningstestekspert?! Anonymkode: f0c42...215 Virker som en som har rimelig god peiling da,er glad Silfen hjelper til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå