AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1441 Del Skrevet 4. mai 2018 Den øverste er tatt i går på syklusdag 7 og den nederste er tatt i dag på syklusdag 8. Har syklus på 27-28 dager. LH stiger vel nå regner jeg med? Jeg kan vel vente meg en positiv test snart? Jeg har cyster på begge eggstokkene, mulig pco og jeg er til utredning. Mens vi venter på ivf prøver vi litt på egenhånd. Sist jeg testet hadde jeg negativ test på formiddagen og sent på kvelden var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken, morgenen etter dalte den igjen. Det skjer så fort merker jeg. Anonymkode: a3956...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. mai 2018 #1442 Del Skrevet 4. mai 2018 Får da håpe den venter noen dager til. Bør helst ikke ha for lang lutealfase, ikke mer enn 17 dager om jeg husker korrekt. Samme som man bør ikke ha mindre enn 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1443 Del Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, Silfen skrev: Får da håpe den venter noen dager til. Bør helst ikke ha for lang lutealfase, ikke mer enn 17 dager om jeg husker korrekt. Samme som man bør ikke ha mindre enn 10. Er det ikke bra med for lang lutealfase? Jeg har på 3 uker😅 Anonymkode: ace0b...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. mai 2018 #1444 Del Skrevet 4. mai 2018 Follikelfasen (altså mellom mens og EL) skal vel heller ikke være for kort, ift at eggene skal rekke å modnes nok. Mine EL tester er "nesten positive" i flere dager før de blir positive i et halvt døgn, før de daler helt igjen. Men EL nærmer seg nok ja, men kan fort vente noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. mai 2018 #1445 Del Skrevet 4. mai 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bra med for lang lutealfase? Jeg har på 3 uker😅 Anonymkode: ace0b...6be Nei, det er ikke bra. https://ic.steadyhealth.com/long-luteal-phase-treatment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #1446 Del Skrevet 4. mai 2018 2 timer siden, Silfen skrev: Får da håpe den venter noen dager til. Bør helst ikke ha for lang lutealfase, ikke mer enn 17 dager om jeg husker korrekt. Samme som man bør ikke ha mindre enn 10. Takk for svar. Visste ikke at det var dårlig med lang lutealfase. Har ikke tidligere fått så sterk teststrek så tidlig i syklusen. Hva tror du dette skyldes, og tror du at denne testen er positiv? Anonymkode: a3956...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. mai 2018 #1447 Del Skrevet 4. mai 2018 De er ikke positive ennå, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 4. mai 2018 #1448 Del Skrevet 4. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Visste ikke at det var dårlig med lang lutealfase. Har ikke tidligere fått så sterk teststrek så tidlig i syklusen. Hva tror du dette skyldes, og tror du at denne testen er positiv? Anonymkode: a3956...942 Er vanlig å ha så sterke tester tidlig, jeg har slike sterke tester hele syklusen, men ser klart og tydelig når den blir positiv men selvsagt er dette individuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 7. mai 2018 #1449 Del Skrevet 7. mai 2018 Noen tanker om denne? Jeg tolker den som positiv siden streken er mye sterkere enn den andre, men synes den andre er tjukkere...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 7. mai 2018 #1450 Del Skrevet 7. mai 2018 Bare lurer på en ting, min klinikk ber meg bruke smile testene fra CB. Der er det så tydelig om man har EL eller ikke (tom sirkel negativ og smilefjes positiv) . Hvorfor bruker alle disse testene der det er vanskelig å tyde ?? Er de bedre på andre områder eller hva er greia ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiv Heks Skrevet 7. mai 2018 #1451 Del Skrevet 7. mai 2018 25 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Noen tanker om denne? Jeg tolker den som positiv siden streken er mye sterkere enn den andre, men synes den andre er tjukkere...? Eg tolker denne som positiv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 7. mai 2018 #1452 Del Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Stiv Heks skrev: Eg tolker denne som positiv! Så bra, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiv Heks Skrevet 7. mai 2018 #1453 Del Skrevet 7. mai 2018 18 minutter siden, Alvildeivf skrev: Bare lurer på en ting, min klinikk ber meg bruke smile testene fra CB. Der er det så tydelig om man har EL eller ikke (tom sirkel negativ og smilefjes positiv) . Hvorfor bruker alle disse testene der det er vanskelig å tyde ?? Er de bedre på andre områder eller hva er greia ? Har vel ein del med prisforskjell å gjere. Kan bli ein del utgifter på eggløysningstester for kvar pp då ein gjerne testar nokon dagar før/etter forventet el 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 7. mai 2018 #1454 Del Skrevet 7. mai 2018 9 minutter siden, Stiv Heks skrev: Har vel ein del med prisforskjell å gjere. Kan bli ein del utgifter på eggløysningstester for kvar pp då ein gjerne testar nokon dagar før/etter forventet el Takk, ja. Cb er rådyrt.. jeg tester endel da syklusene varierer fra 19-60 dager 😅 blir stiv pris med 10 tester for 400,- når det går 2 PR dag i testperioden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. mai 2018 #1455 Del Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, Alvildeivf skrev: Bare lurer på en ting, min klinikk ber meg bruke smile testene fra CB. Der er det så tydelig om man har EL eller ikke (tom sirkel negativ og smilefjes positiv) . Hvorfor bruker alle disse testene der det er vanskelig å tyde ?? Er de bedre på andre områder eller hva er greia ? Klinikken er ikke testetøser. Det eneste logiske for de som tester hyppig er å bruke billigtester og kontrollsjekke med digital når man er i tvil om den er positiv eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaLita87 Skrevet 8. mai 2018 #1456 Del Skrevet 8. mai 2018 Trenger hjelp av noen erfarne øyne. Før har jeg bare brukt CB sine eggløsningstester med smilefjes, så er ikke så god på å lese disse som har 2 streker... Men denne er vel positiv, eller? Bildet er tatt innenfor tidsfristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1457 Del Skrevet 8. mai 2018 Da er jeg her igjen Jeg er på syklusdag 12 i dag og har testet meg hyppig de siste dagene. Siste testen på bilde er tatt i kveld, jeg tolker den som positiv. Som jeg forstod, har jeg eggeløsning etter at testen er positiv? Jeg føler meg varm i kroppen og har symptomer på eggeløsning. Anonymkode: a3956...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 8. mai 2018 #1458 Del Skrevet 8. mai 2018 Positiv ja. EL skjer alt fra 12-48 timer etter positiv test, så vanskelig å vite nøyaktiv når Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiv Heks Skrevet 9. mai 2018 #1459 Del Skrevet 9. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er jeg her igjen Jeg er på syklusdag 12 i dag og har testet meg hyppig de siste dagene. Siste testen på bilde er tatt i kveld, jeg tolker den som positiv. Som jeg forstod, har jeg eggeløsning etter at testen er positiv? Jeg føler meg varm i kroppen og har symptomer på eggeløsning. Anonymkode: a3956...942 Helt klart positiv! Varierer veldig når eggløsning skjer, som personen over meg sier alt fra 12-48 timer etter positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1460 Del Skrevet 9. mai 2018 Vet ikke om jeg tør å stole på One Step testene fra Ebay nå... Den øverste er fra igår,og de to nederste er idag,ca samme tidspunkt... Noen som har gode erfaringer med One Step sine ? Anonymkode: d1984...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå