Gjest BethD Skrevet 17. februar 2018 #1261 Del Skrevet 17. februar 2018 9 minutter siden, Gravid2018 skrev: Egget slippes som regel rundt da testene blir negative igjen. Fra positiv test 12-36 timer. Fortsette å teste, jeg testet hver gsng jeg var på do, testene var positive i Ca 15. timer. Okei så da er det fortsatt en sjangs da? Herregud for et stress😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 17. februar 2018 #1262 Del Skrevet 17. februar 2018 11 minutter siden, BethD skrev: Okei så da er det fortsatt en sjangs da? Herregud for et stress😂 Ja, men ha sex så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. februar 2018 #1263 Del Skrevet 17. februar 2018 7 minutter siden, Gravid2018 skrev: Ja, men ha sex så fort som mulig! Jaaa stresser meg ihjel nå! Haha. Får ikke hatt før imorgen kveld !! Blææærh 👎🏼😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1264 Del Skrevet 17. februar 2018 4 timer siden, BethD skrev: Jaaa stresser meg ihjel nå! Haha. Får ikke hatt før imorgen kveld !! Blææærh 👎🏼😂 Ikke stress! Du får ikke hatt sex før i morgen kveld uansett, faktisk! Anonymkode: 5a365...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 17. februar 2018 #1265 Del Skrevet 17. februar 2018 4 timer siden, BethD skrev: Jaaa stresser meg ihjel nå! Haha. Får ikke hatt før imorgen kveld !! Blææærh 👎🏼😂 Det skal nok gå fint! Fortsett å teste, når testen er negativ har du iallfall 12 timer på deg, mest sannsynlig over et døgn og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. februar 2018 #1266 Del Skrevet 18. februar 2018 8 timer siden, Gravid2018 skrev: Det skal nok gå fint! Fortsett å teste, når testen er negativ har du iallfall 12 timer på deg, mest sannsynlig over et døgn og Fortsatt positiv så da er jeg rolig ☺️ Da har vi tid enda ☺️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus123 Skrevet 20. februar 2018 #1267 Del Skrevet 20. februar 2018 Enig om at cd 16 og 17 er positiv, og cd 18 er negativ? Så eggløsning idag cd 18? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 20. februar 2018 #1268 Del Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, Kaktus123 skrev: Enig om at cd 16 og 17 er positiv, og cd 18 er negativ? Så eggløsning idag cd 18? :-) Jepp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1269 Del Skrevet 21. februar 2018 Hjelp! Skal snart i gang med prøverør og klinikken vil at jeg skal melde ved positiv e-test. Synes det er SÅ vanskelig! Hvordan tolker dere denne? Anonymkode: 1009c...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. februar 2018 #1270 Del Skrevet 21. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp! Skal snart i gang med prøverør og klinikken vil at jeg skal melde ved positiv e-test. Synes det er SÅ vanskelig! Hvordan tolker dere denne? Anonymkode: 1009c...49b Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeio Skrevet 24. februar 2018 #1271 Del Skrevet 24. februar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. februar 2018 #1272 Del Skrevet 25. februar 2018 Meget positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purplepizza Skrevet 25. februar 2018 #1273 Del Skrevet 25. februar 2018 Hei! Jeg tok min siste p-pille (Cerazette) 15. februar etter å ha gått på hormonell prevensjon i ca 12 år. Aldri kjent syklusene mine ordentlig før, da jeg var ung da jeg startet på prevensjon. Uansett, nå på fredag og lørdag oppdaget jeg endel slim når jeg tørket meg, og tanken streifet meg at dette kunne være det såkalte eggløsningsslimet + at jeg kjente stikninger fra høyre side. Jeg tok eggløsningsstest på morgenurin lørdag og i dag tidlig (er det viktig egentlig?). Er dagens (nederst) helt positiv eller ikke? Takk for svar! Jammen er det spennende å bli kjent med kroppen sin på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. februar 2018 #1274 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Den er ikke positiv. Eltester bør helst tas ettermiddag/kveld. hCGtester tas helst morgen om det er tidlig testing, ellers irrelevant. Endret 25. februar 2018 av Silfen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1275 Del Skrevet 26. februar 2018 Har en syklus som er all over the place, å da jeg og samboeren nå har tenkt å begynne å prøve å bli gravide prøver jeg å finne litt ut av når jeg egentlig har eggløsning. Har tatt to tester med noen dagers mellomrom, vet at de begge er negative, men lurer på om det er noen måte å finne ut av ca når jeg kommer til å få positiv test? Første bilde er fra fredags kveld, mens andre bilde er fra i kveld. Anonymkode: 9f52c...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. februar 2018 #1276 Del Skrevet 26. februar 2018 Nei, det er ikke noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1277 Del Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en syklus som er all over the place, å da jeg og samboeren nå har tenkt å begynne å prøve å bli gravide prøver jeg å finne litt ut av når jeg egentlig har eggløsning. Har tatt to tester med noen dagers mellomrom, vet at de begge er negative, men lurer på om det er noen måte å finne ut av ca når jeg kommer til å få positiv test? Første bilde er fra fredags kveld, mens andre bilde er fra i kveld. Anonymkode: 9f52c...cfb Ikke positiv Anonymkode: ffef4...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anelle Skrevet 26. februar 2018 #1278 Del Skrevet 26. februar 2018 Positiv? jeg tror jeg lot den ligge litt for lenge før jeg leste av. Vil strekene bli ganske like når de har fått «tørket» lenge..?? akkurat startet med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 27. februar 2018 #1279 Del Skrevet 27. februar 2018 9 timer siden, anelle skrev: Positiv? jeg tror jeg lot den ligge litt for lenge før jeg leste av. Vil strekene bli ganske like når de har fått «tørket» lenge..?? akkurat startet med testing På vei til å bli det vertfall test igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ede Skrevet 27. februar 2018 #1280 Del Skrevet 27. februar 2018 Er allerede to dager forbi venter EL så jeg håper den snart dukker opp! Slik så testen ut etter 4 minutter. (Sånn passe utvannet urin) Ble sterkere etter tiden var gått ut men det teller vel ikke... Den er negativ...? Var så minimal forskjell. Noen som har fått lignende uten at EL er på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå