AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1221 Del Skrevet 31. januar 2018 7 minutter siden, hotfudge skrev: Åå 😔 Får ta ny test i morgen da 😄 Ta i kveld! Jeg fikk nesten positivt på dagen og kjempe sterk på kvelden samme dag! Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 31. januar 2018 #1222 Del Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, lille_myyy skrev: Evt senere i kveld 😊🤞🏼 Kan den bli positiv iløpet av kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 31. januar 2018 #1223 Del Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta i kveld! Jeg fikk nesten positivt på dagen og kjempe sterk på kvelden samme dag! Anonymkode: 99938...afd Får prøve det da 😄 Tror du sjansene er gode for positiv el test ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1224 Del Skrevet 31. januar 2018 30 minutter siden, hotfudge skrev: Får prøve det da 😄 Tror du sjansene er gode for positiv el test ikveld? Ja, kan skje. Siden jeg fikk positiv senere på kvelden, så det er bare å følge med😅 Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 31. januar 2018 #1225 Del Skrevet 31. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kan skje. Siden jeg fikk positiv senere på kvelden, så det er bare å følge med😅 Anonymkode: 99938...afd Ok 😄😄 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 31. januar 2018 #1226 Del Skrevet 31. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Virker jo slik.. Men da kom EL før alle disse kalkulatorene på nett sier den skulle komme, er det vanlig at den kan komme 4-5 dager før i en 30 dagers syklus? Og hvordan er det med samleien nå? Bør vi ha i dag også? Anonymkode: 99938...afd Er ganske ny selv på dette. Så kan ikke så mye. Men går utifra at sex er best før el.. Men skader jo ikke etter heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1227 Del Skrevet 31. januar 2018 God kveld igjen. Tok to nye tester i dag, og trenger bare en bekreftelse. Blir bare veldig forvirra her. Testene mine var positive i går og overigår kveld. Men nå er de negative, men samtidig virker den ikke så svak? Er EL over?😣 Hvor lenge skal jeg fortsette å teste? Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1228 Del Skrevet 31. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Virker jo slik.. Men da kom EL før alle disse kalkulatorene på nett sier den skulle komme, er det vanlig at den kan komme 4-5 dager før i en 30 dagers syklus? Og hvordan er det med samleien nå? Bør vi ha i dag også? Anonymkode: 99938...afd Kalkulatoren vet ikke noe. Den vet bare at i gjennomsnitt har kvinner 28 dagers syklus og lutealfase på 14 dager. Selv når du legger inn dine egne tall, er alle beregningene et gjennomsnitt av dine egne sykluser. Appen kan hjelpe med å holde oversikt men kan ikke spå EL, kun gi en pekepinn. Anonymkode: f85ee...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1229 Del Skrevet 31. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kalkulatoren vet ikke noe. Den vet bare at i gjennomsnitt har kvinner 28 dagers syklus og lutealfase på 14 dager. Selv når du legger inn dine egne tall, er alle beregningene et gjennomsnitt av dine egne sykluser. Appen kan hjelpe med å holde oversikt men kan ikke spå EL, kun gi en pekepinn. Anonymkode: f85ee...aa3 Okey! Tusen takk for oppklaring! Det er derfor EL testene er bedre å bruke? Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1230 Del Skrevet 31. januar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okey! Tusen takk for oppklaring! Det er derfor EL testene er bedre å bruke? Anonymkode: 99938...afd Ja, disse vil si noe om stigning av LH som skjer før EL. Det er derimot ingen garanti for at egget slipper. For å være helt sikker bør du tempe, men EL-tester er som regel en god indikasjon med mindre man har anovulariske sykluser (sykluser uten EL). Anonymkode: f85ee...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 31. januar 2018 #1231 Del Skrevet 31. januar 2018 Denne er tatt i kveld. Den er vel positiv? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 1. februar 2018 #1232 Del Skrevet 1. februar 2018 Er på dag 22 og jeg tror og mener at jeg ikke kommer til å ha el denne måneden . Begynner å mistenke at noe er galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1233 Del Skrevet 1. februar 2018 Har du tatt EL tester? Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 1. februar 2018 #1234 Del Skrevet 1. februar 2018 Den sterkeste er tatt nå nettopp og den til høyre er tatt i går kveld. Hvem av de tells som positiv? Burde jeg fortsette å teste eller slutte nå? Når burde jeg ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 1. februar 2018 #1235 Del Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt EL tester? Anonymkode: 99938...afd Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 1. februar 2018 #1236 Del Skrevet 1. februar 2018 2 timer siden, hotfudge skrev: Den sterkeste er tatt nå nettopp og den til høyre er tatt i går kveld. Hvem av de tells som positiv? Burde jeg fortsette å teste eller slutte nå? Når burde jeg ha sex? Begge skal vel være positive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 1. februar 2018 #1237 Del Skrevet 1. februar 2018 2 timer siden, hotfudge skrev: Den sterkeste er tatt nå nettopp og den til høyre er tatt i går kveld. Hvem av de tells som positiv? Burde jeg fortsette å teste eller slutte nå? Når burde jeg ha sex? Begge ser positive ut. Så EL har trolig ikke vært enda, men vil kanskje skje i løpet av dagen. Ville testet i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 1. februar 2018 #1238 Del Skrevet 1. februar 2018 18 timer siden, hotfudge skrev: Denne er tatt i kveld. Den er vel positiv? 😄 Positiv ja! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1239 Del Skrevet 1. februar 2018 10 timer siden, Klokkeblomst90 skrev: Er på dag 22 og jeg tror og mener at jeg ikke kommer til å ha el denne måneden . Begynner å mistenke at noe er galt.. Det er heller ikke uvanlig at man kan ha anovulatoriske sykluser, dvs. syklus uten eggløsning. Det skjer de fleste fra tid til annen Anonymkode: f2b2e...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1240 Del Skrevet 5. februar 2018 Syntes det er vanskelig å tyde disse.. hva tror dere? Positiv? Anonymkode: f7731...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå