AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1181 Del Skrevet 28. januar 2018 Denne er positiv ikke sant? Anonymkode: d90d0...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_myyy Skrevet 28. januar 2018 #1182 Del Skrevet 28. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne er positiv ikke sant? Anonymkode: d90d0...87b Ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1183 Del Skrevet 28. januar 2018 Denne står i dag og blinker. Har testet to dager før dette hvor det var ingen resultat. Så i dag er første dag. Hvor ofte ville dere hatt sex etter ett slik resultat? Første gang vi prøver så føler meg helt lost :/ I følge mobil appen min skal jeg ha eggløsning fredag eller lørdag (kommende uke), og syklusen min er regelmessig. Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 28. januar 2018 #1184 Del Skrevet 28. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne står i dag og blinker. Har testet to dager før dette hvor det var ingen resultat. Så i dag er første dag. Hvor ofte ville dere hatt sex etter ett slik resultat? Første gang vi prøver så føler meg helt lost :/ I følge mobil appen min skal jeg ha eggløsning fredag eller lørdag (kommende uke), og syklusen min er regelmessig. Anonymkode: 99938...afd Annen hver dag 😊 og samme dag som maksimalt utslag på EL-test. Og så dagen etter bare i tilfelle egget ikke løsnet likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1185 Del Skrevet 28. januar 2018 Takk!!❤️ Ser noen skriver at noen har sex flere ganger om dagen osv, spes på selve maksimalt utslag, er dette anbefalt? Og det samme på utslaget jeg fikk nå, eller er det nok med en gang? Og har det noe å si om det er kveld, ettermiddag, morgen?🤦🏼♀️ Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 28. januar 2018 #1186 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk!!❤️ Ser noen skriver at noen har sex flere ganger om dagen osv, spes på selve maksimalt utslag, er dette anbefalt? Og det samme på utslaget jeg fikk nå, eller er det nok med en gang? Og har det noe å si om det er kveld, ettermiddag, morgen?🤦🏼♀️ Anonymkode: 99938...afd Noen anbefaler annen hver dag, andre hver dag i de fertile dagene. Det blir færre sædceller per utløsning når man har sex ofte, men det blir jo flere utløsninger og. Sædcellene lever lenger enn egget, som kun lever i snitt 24 t. Det beste er at sædcellene er klare og "venter" på egget sånn at de møtes når det slipper. Tidspunkt på dagen har jeg ikke lest at skal ha noe å si, men det finnes sikkert meninger om dette også. Endret 28. januar 2018 av Aryamili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 28. januar 2018 #1187 Del Skrevet 28. januar 2018 Jeg fikk denne testen på onsdags kveld: Var usikker på om den var positiv eller ikke.. har derfor testet hver ettermiddag og fått negative, men ganske sterke tester. I kveld fikk jeg denne: Testen på onsdag kan jo ikke ha vær positiv vell? 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 28. januar 2018 #1188 Del Skrevet 28. januar 2018 44 minutter siden, Tyah skrev: Jeg fikk denne testen på onsdags kveld: Var usikker på om den var positiv eller ikke.. har derfor testet hver ettermiddag og fått negative, men ganske sterke tester. I kveld fikk jeg denne: Testen på onsdag kan jo ikke ha vær positiv vell? 😫 Ut fra det jeg kan se er kun bilde nr. 2 positiv. Den du har fått i kveld er negativ, teststreken er svakere enn kontrollstreken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. januar 2018 #1189 Del Skrevet 28. januar 2018 Er på dag 17 idag🙂 Synes streken ser tydelig sterkere ut nå enn igår. Har veldig mye utflod og den kan strekkes. Kjennes ut som el er her, men vanskelig å tyde på testen. Er den fortsatt negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 28. januar 2018 #1190 Del Skrevet 28. januar 2018 8 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev: Er på dag 17 idag🙂 Synes streken ser tydelig sterkere ut nå enn igår. Har veldig mye utflod og den kan strekkes. Kjennes ut som el er her, men vanskelig å tyde på testen. Er den fortsatt negativ? Den er negativ, men mine tester pleier å bli sånn når det nærmer seg. Tipper du får positiv test i løpet av en dag eller to. Da må teststreken være sterkere enn kontrollstreken 😊 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. januar 2018 #1191 Del Skrevet 28. januar 2018 Dette er et bedre bilde😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 28. januar 2018 #1192 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 1 minutt siden, malla1989 skrev: Den er negativ, men mine tester pleier å bli sånn når det nærmer seg. Tipper du får positiv test i løpet av en dag eller to. Da må teststreken være sterkere enn kontrollstreken 😊 Lykke til! Takk for svar. Er kanskje lurt å ha samleie i kveld når jeg mest sannsynlig får el i morgen eller på tirsdag.. Er det ikke slik tro?🤔 Endret 28. januar 2018 av Klokkeblomst90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 28. januar 2018 #1193 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, Klokkeblomst90 skrev: Takk for svar. Er kanskje lurt å ha samleie i kveld når jeg mest sannsynlig får el i morgen eller på tirsdag.. Er det ikke slik tro?🤔 Det «holder» å ha samleie når du har fått positiv test. Etter positiv test vil eggløsningen (vanligvis) skje innen 48 timer 😊 Men det gjør jo selvfølgelig ingenting å starte allerede nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1194 Del Skrevet 28. januar 2018 15 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev: Takk for svar. Er kanskje lurt å ha samleie i kveld når jeg mest sannsynlig får el i morgen eller på tirsdag.. Er det ikke slik tro?🤔 Det vil bare være positivt. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1195 Del Skrevet 29. januar 2018 Hei 😊 ser den øverste positiv ut? Den nederste tatt dagen etter, og fra da har den bare blitt svakere og svakere. Hadde sex 2 dager før jeg tok øverste testen, så er vel ikke mye sannsynlighet at det blir noe av denne mnd. Skal ha mensen nå til uka 😊 Anonymkode: e8dcf...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 29. januar 2018 #1196 Del Skrevet 29. januar 2018 Er noen av disse positive? Jeg forstår ingenting. Testene er tatt fra CD 12 - 17. Hvorfor er alle så tydelige i streken, er det vanlig? Det står i en app jeg har at jeg skulle hatt EL på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 29. januar 2018 #1197 Del Skrevet 29. januar 2018 7 minutter siden, hotfudge skrev: Er noen av disse positive? Jeg forstår ingenting. Testene er tatt fra CD 12 - 17. Hvorfor er alle så tydelige i streken, er det vanlig? Det står i en app jeg har at jeg skulle hatt EL på lørdag. Her er et annet bilde av de samme testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_myyy Skrevet 29. januar 2018 #1198 Del Skrevet 29. januar 2018 36 minutter siden, hotfudge skrev: Her er et annet bilde av de samme testene. Alle de er negative, dessverre.. Ja, det er helt normalt at det er en teststrek som kan variere i styrke fra hver dag. Dette fordi vi alltid kan ha LH-hormon. Testen er først positiv når testa treken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken. Anbefaler deg å bla deg litt bak i denne tråden, kanskje du får noen svar, og evt kan sammenligne dine tester mot andre 😊 Det gjorde jeg, og synes det var hjelpsomt 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1199 Del Skrevet 29. januar 2018 Ok! Hjelp! Jeg skjønner ikke så mye nå. Jeg har en syklus på 30 dager som er stabil og jeg skal egentlig ha antatt eggløsning 2-3 februar.. hadde første dag i mens 18/2 denne måneden. Har tatt eggløsningstester siden fredag nå og da har jeg fått ingen utslag og i går fikk jeg vanlig blinke smiley på cb testene. Fikk en magefølelse i dag pga litt mage smerter om at jeg kanskje har eggløsning tidligere da jeg sjekket appen min og så jeg tidligere har hatt eggløsnibgsmerter 4 dager før antatt eggløsning, dvs i denne perioden vil det da være i morgen eller onsdag. Så jeg tok en ny test nå på kvelden å sjekket. Tok både billig test og en cb test og fikk dette som svar (bilde). Kan det stemme at eggløsningen min er løpet av 24-48t? Vi hadde sex isted, men ble da ha sex igjen i morgen? Skal sjekke igjen i morgen tidlig å se, men vet st cb testene feks sier man ikke skal teste mer etter det resultatet? Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1200 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg tok foressten test i dag tidlig klokken 9.30 og da vsr det blinkende smiley.. Anonymkode: 99938...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå